Fiori fattu di tela di polimeru

U bulu di polimeru hè un material incantevulare chì apre u possibili infinita à i labillizati. Artisgiani fatti di stu materiale bellu cumerciu è dispunibile nantu à u travagliu, solu per esempiu di stile fràficu. U bughjone di u polimeru hè a megliu opzione per creà fiori artificiali chì, à dife- rità di i viventi, ùn fade micca davanti à l'ochji. Incredibly beautiful flowers made of polymer clay can easily decorate a vostra casa, porta noti di primavera è di estiu, ancu in u invernu più severu. E ùn truvate micca difficultà à travaglià stu materiale. In generale, e funziunamentu di u fiori di u polmitru hè un piacè è un piacè esteticu. Vulete pruvà a to manu? Allora sta classa maestra serà utile à voi, è i fiori fugliali di u bile di polimeru sarà bella è diventeranu una decoru di l'internu o un rigalu. Cusì, sìammu fabbricazioni di fiori polimeru.

Avemu bisognu:

  1. In questa lezioni farfantaraghju i fiori di l'ortensia di u foggliu polimericu, chì simbolizza a ternità è l'iniziu di a primavera. Da una briquette di arcilla, fate un pezzu chicchianu, u grandu di quale currisponde à a talla di u fiore. Mash currettamente cù i vostri mani, è pozzu furmà u ballu. Dopu à questu, tira un'utile per fà a parte in gola.
  2. Pigliate e tagliu è fate una gota da u cuteddu di arcilla, dividendu a gocce in dui parti, ma micca curretta à a fine. Pigliate una altra incisione per fà four péalli.
  3. Dilute i quattru suli risultati per i costi è scattate bè cù i vostri ditte, formate u petalo d'hydrangea. À a superficia di ogni petali cun un scheletru di lignu, fate scatuli longevuli lonzitudine chì facenu parirà una veru fiore. E in u centru forme una pistola, facendu per un'apponda.
  4. Aciscendu 7-10 centimetri tal-wajer irqiq, naħat wieħed fin-naħa tagħha fil-kolla u impjantja l-fjura fuqha, li għadek tgħammilha. Inoltru, uccisu u restu di i fiori, pusere nantu à u filatu è surtite per un ghjornu, perchè chì a cola è u benziu polimeru si trovanu. Siccomu i fiori di l 'hydrangeu sò abbastanza chjuca, per crià un bonu bouquet chì deve cesscià parechji documenti. Stu travagliu ùn pò micca esse chjamatu fascinante, ma u prucessu stessu hè abbastanza simplice, perchè ùn vi pigghiò assai tempu.
  5. Quandu u materiale secche è i fiori induriscenu, pudete cumenciu di pintallu. Ricumpendemu cù parechje culurite o sfumature per fà u so fiori più impressiunanti. In u nostru esempiu, u purple pastel è u silenciu sò usati, ma u hydrangea pò esse qualcosa - biancu, rosa, russu, lilli, etc. Per simplificà u vostru travagliu, dividite e fiori in u filatu in parechji gruppi, è da travaglià cù a pintura. Hè più crescente per questu scopu di usà l'aerosols chì permettenu impone una pintura in intervalli regularmente.
  6. Dopu a pintura, l'articulu hè struitu. Pudete aduprate un vetru o un vasu per questu. Quandu u pittatu lassa, prucedi à creà un bouquet. Questu hè assai simplice, perchè i vucali di u filu sò bentani. Sceglite un fermu vasu chì vi permettenu subalcatu a bellezza di i culori di u benziu polimeru, è u pirate hè prestu! Se vulete, pudete deordu u bouquet cù fogli in moltu di arcilla è dipinta in verde.

Artisanati fatti di buttigliu polimeru fattu di i so propri maniche - hè simplice, incredibile bello è emocionante!

In più di i fiori made of polymer clay, pudete fà boni ornamenti, cum'è perle o arelli .