U ghjornu internaziunale di danza

A danza, regardless of style and direction, hè a lingua internaziunale di u corpu, comprili à i persone di tutti i naziunalità. Cù l'aiutu di gestiti è di gestiti in ballu, l'esperimenti emutivu di u ballatore sò riflessi. Stu tipu artu hà una storia di millennii anni di u sviluppu, è ogni ghjornu hà u so impronta nantu à a forma è struttura di u ballu. Ma u seculu dopu à u seculu, in ogni paese, trà e persone di religione differenti, a ballà hè diventata più è più populari.

29 di aprile - Day of Dance International

Uffizionalmenti, ricunniscenza in tuttu u mondu di l'arti di a danza hè stata annunziata solu in u 1982 da a decisione di u Cumpagnia di Dance Internazionale, stabilita da UNESCO. A lassata, quandu u Cecu di Festa se celebra, hè decisu di stabilisce u 29 di aprili. È a data ùn era micca sceltu per casu. Hè quellu ghjornu chì u fundatore di u teatro di ballet mudernu, u pupulari di u "Great Dupre" Jean-Georges Noverre nascit. U coreulòggimu miticu è coreografu, ricunnisciutu durante a so vita, creò u famosu travagliu teoricu "Lettres dans Dance et Ballet". In questu libru, hà sappiutu a presentà tutte l'esperienza in u campu di a coreografia, accumula da ellu durante parechji anni di pratica. E ancu oghje u libru hè a più utilica rapida trà i fannii di u teatro balletto.

U Dia di a Danza di u Munnu hè un festa di prufessiunale per tutti quelli chì anu almenu a più alleata à u ballu. U ghjornu hè cilibuatu da i prufessori, coreografi, colectivi di gruppi di ballisti prufessiunali è dilettanti, artisti di tutti i livelli, patroni è investitori. O rinuncià l'arti di ballu hè realizatu da urganizazione, esibizioni, mostra di a strada, mobs di fille di poca fondu, guidate lecturesi pùblici, dedicatori à a danza di telecasti, articuli in revistini è di ghjurnali.

In più, da u ghjornu di a danza internaziunale in u 1991, fù decisu cunclinarse cù u festival di ballet annu. In seguitu, in supportu di i veterane di ballet, un prise hè statu creatu in u campu di a coreografia "Benoisdeladance", chì include 6 nominazione. Ci sò cuncerti di Gala, nantu à e prime stadiu di u mondu: u Teatro Bolshoi di Mosca, l'opera Garnier in Parigi , u Teatro Naziunali di Varsavia , u Stuttgart State Theatre è l'Opera Barlinsky in Germania. Comu ricumpensa, i merezimi figuri di u ballettu ricevenu una petite statuette, creata da u prughjettu di u so grande-neputu Alexander Benois. E in u campu di a danza, stu premiu hè cunsideratu micca menu dignatu di l'Oscar Statuette per i ghjudiziati.

Tradizione ogni annu unu di i rapprisentanti più crescenti di a cronulogica di u mondu apposte à u publicu. In i tempi anni, Yuri Grigorovich è Maya Plisetskaya, Robert Jeffrey, cum'è u rapprisentanu USA, Stephen Page da l'Australia, Lin Hwai-min da Taiwan, Julio Bocca da l'Argentina, è ancu Re di Kombogy, Norodom Sihamoni, agitu da Russia in anni difficiuli. Ma chì paese ùn sia micca u più famosu di ballarini, tutti in i so messaghji parranu di u so amori per sta forma d'arti è di e pussibulità di ballà per riflettà u statu di l'anima per i movimenti di u corpu.

In u 2014, cù un missaghju à u ghjornu di a danza internaziunale, u coreulentre francese Murad Merzuki rinviò, chì hà sappiutu in i so produzzioni à combina i trucchi di breakdance hip-hop cù acrobessi di ballu mudernu è rendalla a combinazione resultanti à u stage di ballet. In u so indirizzu sounded the words of sincere love for the dance, gratitude à questu artu per a capacità di sapè questu u mondu in tuttu a so bellezza, orgogliu di appartene à u mondu di l'arti vestiti in forma di ballu, cum'è simpatia, empatizza è a vuluntà d'aiutà e persone, Qualchi ragione per espresi in u ballu.