U Grand Canyon di Crimea - cumu per ghjunghje?

A Crimea, penisula-tale, oculta in un omu una cantità incredibile di bellezza naturale. Cumu includunu u Grand Canyon, a gorge di u penditu di u Monti Ai-Petri. Ci hè una ghjustizia di i viaghji di pedunzii più visitati di a penisula. Se decide di pruvà a vostra manu à a caminata, per visità quì è acquistà assai impresi, vi diciaraghju cumu fà per fà u Grand Canyon di Crimea.

U primu puntu hè u paese di Sokolinoye

A ruta à u Grand Canyon di Crimea accetta à u paese di Sokolinoye, u Bakhchisaray distrett. Per un tren, arrivanu da Sevastopol à direzione à a stazione Bakhchisarai . Da l'autobus è i minibuses corse da l'estazione di bus à u paese. Per un autobus trasporti o bus puderete vene à Sokolinoye è da Simferopol , Ialta è Sevastopol.

Se viaghjate in caru, avete bisognu à l'autostrada di Sevastopol à Bakhchisaray è vultò nantu à a strada per passau. Dopu, passendu u paese di Zheleznodorozhnoye, piglià u Yalta (parenu) è alcuni Sokolinoe, dopu à 23 km.

Avanza - u Grand Canyon di Crimea stessu

Da u paese di Falcone per mudificà versu u Grand Canyon pudete aduprà a guida, chì vi farà esce a tutti i posti pittoresca. Ma si sò indipindenti, cuntribuisce un taxi per u ponte nantu à u fiume Kokkozka. Or, pigliate questu parte di a strada à pedi (5 km) à u fiumu à u postu "30-42". Dopu passendu u ponte, avete da pagà per l'entrata di a riserva à u forester chì vi darà un passatu. Quandu avete bisognu di movimentu upstream u Riu Kokkozka in altizza. Ci hè parechje persone, frecce, ùn hè micca difficultu di truvà u locu di l'arrivu. Puderete scopre u Pit Pitlochmu, da quale, ma avà era solu un stump, u Lavu Blu, u vaghjulu di Yablonevsky. Assicuratevi di alcuni u puntu finali di a strada - Bagni di i Ghjuventù in u Grand Canyon in Crimea. Questa hè una caldera di erosione in i rocci, furmatu da a forza di u flussu di acqua. A prufundità di a Bath hè di 5 m. A strada hè 6 km long è hè marcatu cù amaricate.