Templi di Krasnodar

Per esse un trànsicu in Krasnodar, i invitati di a cità sò sempri cercate induve hè interessante per passà u tempu. Ma pochi di elli sò interessate in e chiese Ortodoxi è e chiese in Krasnodar, ma in vain. Dopu tuttu, hè issa u rinuvamentu di l'espirituale cum'è chì nimu hè necessariu per i persone. Trà un numeru nummiru di temples è monasteri sò i più interessanti di elli.

Chiesa di San Ghjuvà (Krasnodar)

Forsi, u più chjucu di i tempii di Krasnodar hè Piously-Pokrovsky, a custruzzione di quale hè stata cuminciata cù a distribuzione di terra per questu in u 1992. À quellu tempu, u rectoru era Tikhon Nechaev, cù a benedizzione di l'archevatinu di Kuban è Krasnodar. Allora a parrocchia hè stata uffiziale.

Oghje, l'ultimu travagliu hè stata fattu quì, è à u listessu tempu, cintinara di parrocchieri vissinu u tempiu di u tempiu. Ogni annu, i seminarii spirituali sò tenuti in a chjesa.

Catarina di Caterina à Krasnodar

A storia di stu tèmpiu hè interessante, perchè era custruitu in forma di simbulu di gratitenza versu e forze d'altri, per salvà a famiglia reale. In u 1889, u trenu chjaru, in quali membri di a famiglia augusta hà survivittu miraculously. In u 1900 un tempiu cun setti timori hè stituutu quì, u principalu era u Grandi Martiri di Catherine , altri - in onore di i patroni di a famiglia reale - Olga, Xenia, Maria, Michele, Nicola è Giorgiu.

A custruzzione era guidata da l'architettu Ivan Malherb, è durò finu à 1914. Duvite 15 anni, u tempiu era stata sacchuta in una soia, quandu anu ancu esse spustamenti.

Per celebrà u mileniu di u battèsimu di Rusu, u tempiu hè stata restaurada, è finu à quandu sempre hè una campana sona. A coperta principali in u 2012 hè stata coperta cù u fogliu d'oru.

Tempiu di Alexander Nevsky (Krasnodar)

In u 1853, nantu à a piagghia centru in u Ekaterinodar (u vechju nome di Krasnodar) hè stata a cattidra di l'esercitu, a custruzione di quale finisci solu 19 anni dopu, dopu chì era cunsacratu.

L'internu di u tèmpiu hè fatta in l'architettu-bizantinu, cumprese i finestri Florentine. In a catedrale hè statu creatu un museu di i Cosacchi, in u quale eranu manteni relitti di i cosacchi Kuban. Immediatamente à u tempiu hè statu creatu u Coru Cossac Kuban, chì esiste à quellu ghjornu.

In 32 anni di u seculu passatu u tempiu fù split, è a so restaurazione accuminciau solu in u 2003, grazi a l'iniziativa di u guvernatore locale. In 2006, a chjesa fù ricustruita è cunsacrata da u patriarca Alexy II.

St. George's Church in Krasnodar

Forsi, questu hè u templeu più interessante in Krasnodar. Dopu tuttu, per i più ch'è una storia di mila anni, hà sappiutu parechji cambiamenti, ma ùn anu mai statu interrumputu servizii, u flussu di parroccherosi sempre hè statu inescu. Ancu in i tempi di a URSS, quandu tutti i religiosi era persecuté, a chiesa s'hè stete u so fondu è hà realizatu l'attività. Dopu a ricustruzzione moderna, hà brusgiatu cù culori freschi, attraendu l'attinzioni di i turisti.