Sensazione di u tactu

Tactuosità, o tactu, hè a capacità di cumporte cun restrittu, in accordu di normi etici. E persone chì anu un sensu di tactu, sò assai piacevuli è piacevuli in a cumunicazione, ùn sò micca solu seguità a regula propria, ma cunniscenu ancu cumu capiscenu l'interlocutore, è ùn permettenu micca situazione vargogna.

Chì significà "omu cuncepimentu"?

A più impurtante chì distingui u cumpurtamentu cunsultu da tactless, hè a capacità di pensà micca solu di i vostri vulintà, i bisogni è di i motivazioni, ma dinò per quandu piacevule è piacevule per l'interlocutore. Allora, per esempiu, una persona di tactful ùn hà micca imponì di a so cumpagnia quandu una persona hè chjara è stata fatta è micca disposti à parlà. Or, per esempiu, ùn dumandà micca nantu à i dettagli di un successu o un successu chì una persona ùn vulia micca discutiri.

Comu regula, una persona tactful teni caratteristiche caratteristiche:

Hè u tactu in a cumunicazione chì mostra com'è una persona pò cumporte in a societat. U l'indicatore più altu hè quandu una persona hè cunsacqua non solu in u travagliu o cù stranieri, ma ancu cù u rispettu à i so amori.

Trattamentu utticu è cumunicazione: cumu?

Pudete sapè da u core di tutti i libretti nantu à l'etiquette, ma solu sottumessi a regula ùn significheghja micca chì volenu esse un interlocutore tactful. Per cultivà un sensu di u tactu, hè necessariu di sviluppà funti è capacità:

  1. In ogni situazione, prima di fà una dumanda o offerta, pruvate mette in u locu di l'altru. Hè propiu per voi oghje à sente e to parolle? Ùn tocchi i so sentimenti? Seranu ubbligatu à abbandunà i piani pianificati da curtisia? Hè megliu per ellu parlà à tutti? Imaghjate cumu puderete riagiriscenu, dite d'oghje sti parolle. È solu s'ellu ùn vede micca qualcosa à questu, pò esse pronunzitatu.
  2. Guidata da u sensu di prupurzione: Ùn elite micca eteratu à a persona cun quistioni, quibbles o cumplimenti innecessarii.
  3. Attente a situazione, perchè in ogni locu pareva più appruvatu modellu di cumpurtamentu.
  4. Cumporte naturalmente, abbiate di mannerisms e drama excessiu.
  5. In ogni situazione, cuntrolle emozioni : Ùn risate in tuttu, ùn briunate micca in sorpresa, ùn briunate cun piacè.

Oghje persone cuncernanu sti règuli. Una persona di cuntintezza ùn hè micca solu educatu è educatu, ma ancu sapendu micca manera di mette à altri in una pusizioni vargogna, senti a fruntiera di a cumunicazione è hè sempre sempre piacevule è cunfortu in a conversazione.