Turchese in u psicologu

U culore di l'onda di u mare, chì combina l'ombra di u celu è verde, hè chjamatu turquoise. Stu culore ùn hè micca cum'è cum'è altri tralci, ma hè cunsideratu unu di i più magichi è belli, da a strada, questu nome hè derivatu da u nome di u turcuchju minerale. In questu articulu, parlaremu di ciò chì hè u culore turchese in psiculugia.

Turchese culore in psicoloia

Cusì, se parmu di ciò chì u culuri turchese in a psiculugia, da primu di tuttu, deve esse nutatu chì questa bella ombra simbulizeghja u putere, tranquillità è tranquillità, si pensa chì i talismani di questu colore pòrtanu a furtuna è a felicità à una persona, aiutanu facilmente superà eventualità falli i falluti è avvirtenu contra i sbagli. Musulmani cunsidenu culuritu turchese cum'è u culore di l'innocenza, simplicità, purità, è in Europa questa ombre significa indipendenza, generosità, amore.

U culore turchese hà un effettu specialu nantu à a persone, sta scherma aiuta à rimbursà u sensu d'ansietà, teme , d'esperimenti, aiuta à cuncentrazione, afflitta è calmà.

Quellu chì prefere turchese colore?

Sicondu a psicoluggìa, quelli chì amare u turchese hè restituutu, indipindenti, sò un populu assai cunfidenti, amante d'aiutatimi è cumunicazione, cum'è regula, sò persone creativa cun un pensamentu straordinaria. I siciliani pensanu chì e persone chì preferanu un color turcuutu, anu un carattaru assai cumpricatu è sò riccu di imaginazione. In a vita, volenu acquistà assai, anu avutu parechji piani, idee diffirenti constantemente in a testa, ma, sfurtunatamenti, in a maiò parte di casi, hè casi impossible di realizà, perchè Amori di i culori turquoise ùn ponu esse decide induve principià, è ciò chì veramente vanu.