Psiculugia di i menti - cumu capisce chì una persona hè stantone, è cumu per apreghenderu di gigà è micca sfocato?

In a società, ci era una percepzione generale di i menti com'è un fenomenu negativu. Ingannamentu hè u desideriu cusciognu di a persone per induce difficultà l'interlocutore. Ma hè questu sempre perdu? A psicoluggìa di i minatuli vi aiuta per capiscenu per quessa a ghjente si menti, cumu di ricunnosce u seduttore.

U cuncettu di a minzogna in a psiculugia

A psicoluggìa di i menti hè una scienza chì studia e causazione di l'ingannimentu è i modi di u so ricunniscenza. Mentirìa hè un suminatu cusì consciente d'infurmazioni incorrecci comu veritati. Ingannamentu hè sempre attente à u destinu, perchè i psiculoghi ùn anu micca cunsideratu un fenomenu tali fora di i prucessi comunicative. A difamazione hè un meccanicu per a cumunicazione, hè deliberatamente diretta à creà idee distortu da a realità in u destinu.

Falsehood pò esse usatu per un bon scopu, per prutege protetturà una persona d'insulte, chì pò esse infatti cù verità. Dunque, in certi situazione di vita, l'ingannimentu hè cunsideratu un modu necessariu è efficafanu à influenzà a persona. In altre parolle, l'ingannimentu hè cunsideratu un strumentu di a psiculugia di i menti, accessibule per ogni persona, ma ùn tutti ùn sapanu comu l'utilizanu bè.

Tipi di mentri in psiculugia

A calumiazioni in a so versatilità hè cusì cusì simili à a verità chì ùn hè micca praticamente micca distinguishable da ella. Ma, inveci di a so varietà, una menti hè una distorsioni di a verità. Ci sò sti tipi di mentri:

  1. Fiction, o a fantasia di un omu chì discrivenu criaturi mistiche di stori fantastichi, contatti di fata.
  2. Ogni tipu di falsificazione, falsificazione di documenti impurtanti, documenti.
  3. Simulazione di sentimenti è di spirienzi.
  4. Oghje, o ghjucatori di u zitellu, induve una persona ùn ùn ne revele micca i so carattaru veri di caratteri à l'altri, ma tocca à un rolu.
  5. Ingerente.
  6. Fraud of facts to obtain their own benefit.
  7. Mentri incunsciuti, quandu una persona di piglià a verità antica è infurmazione invàlida.
  8. Distorsioni di l'infurmazioni.
  9. Capisce a verità.
  10. Diversi modi di chismes.
  11. Ambiguous information, chì hè presentata à l'interlocutore per confusing.
  12. Chjesa per a prutezzione.
  13. Ogni ingannu, quandu una persona si ispirazza cun informazione falsa falsa.
  14. Una mossa patologica quandu una persona hè usata per sempre è in tuttu per incarnà.
  15. Hypocrisy hypocrisy.

A psiculugia di i minzoglie - perchè ùn si trovanu?

Ingannamentu hè sempri creatu deliberatamente, è ancu chì u mententi pò esèrgiu cum'è una bona o una povira persona, ellu sempre sceglie chjamà a verità o a farfantarìa. Questa persona facilita distingue tra l'inganne è a verità. D'accordu à Fry Aldert, un investigatore cunnisciutu in u duminiu di a psiculugia socia , ci sò cinque raggiuni per chì a ghjente si menti:

A psicoluggìa di e menticenzi è falignate di Paul Ekman dà una definizione clara di a raghjoni chì a ghjente si menti. Slander hè utilità in relazioni pulitichi. Una verità riguardu à l'opere di l'altitudine di i guverni mundiale pò averebbiche una persona in u futuru. I principali capi di Statu ùn puderanu micca manighjatu bè, siddu ùn anu micca usatu ingannu. Sicondu u scientistu politicu americanu, John Morsheimer, l'auturità hè necessariu per survival.

Mentri per salvezza - psicoloia

Ingannà per a salvezza hè una scusa excelusa per un mentirosa, anche in a sfera suciale un fenomenu hè cundannatu. L'urìggini di l'ingannu s'origini da u tempu di a creazione di u mondu. Sicondu San Ghjuvanni di a Scala, l'ingannamentu hè a perdizioni di l'ànima, ma si una persona hè limpia bè di i menti, solu s'ellu hè bisognu d'una bisognu è una situazione desesperada si permette u usu mentreghji, ma micca senza teme.

In certi casi, l'ingannamento hè ghjustificatu, aiuta per evità di prublemi seri, è aiuta à creà e cundizzioni chì ci necessariu di mantene a verità. Mentirà hè accettatu solu se u mententi vole veramente a "salvezza" è cambiassi a situazione perchè per migliore. Ma cumu capiscu chì una persona hè stesa? In ogni altru casu, u principiu "secretu si ponu esse claramente".

A psicoluggìa di i mentri è l'ingannamento hè cumu per esseciutu un mententi?

Ogni pirsuna hè una mentione di u nascita. Qualchissia vi prumessa in un locu, è qualcunu pò esse smarru u megliu poligraficu. Doppu l'età di quattru, u zitellu sperene ingratu cù i so genitori. Quandu a psiculugia di esposizione di e menti palesa, i rappresentanti di a populazione maschile si trovani più spessu, ma più di e donne anu vergasi.

Gesture di minzogni - psicolugia

Ci hè parechje modi è metudi chì aiuta per apprezzà a ricunniscenza di una minzogna per i gestiti:

  1. Tuccucchendu i lympidi, fretendu è scuncendu.
  2. Scratching of the nose. In questu casu, unu deve esse extremu cura, perchè u nasu pò pudè è cusì cusì.
  3. Toccate cun pilu.
  4. Cubra a bocca cù a to manu.
  5. Chjudaranu unchi o labbra.
  6. Trembling in i ghjinochje.
  7. U cambiamentu freti di postura.
  8. Intensa inclinazione di u core forte, o retrocede.
  9. Tough inesperatu è frequenti.
  10. Traversata di i griggi e mani.
  11. Inhaling frekwenti durante u fumu.
  12. Trimati di u colleddu di vestiti.

Microemocioni - a psiculugia di i menti

A Microexpression hè una espressione faciale involuntària chì e persone inconscientemente è istantaneamente si tratta d'amparà emozioni reale è gesti. Per amparà à ricanuscià una minzogna per l'espressioni faciale, hè bisognu di vede l'espressione di l'interlucutore di a persone:

  1. Occhi. Slander pruvucele e incompetenza, per quandu si parla, a ghjente si spende. Ma esse situazione quandu una persona pruteghja deliberatamente unblinkingly à a persona in l'ochji di a persona, pruvatu di justificà a so mentintra, cusì impone à u diritariu in verità.
  2. Smile. Questa espressioni di i labbra durante l'ingannu ùn pare micca antinaturale, brutta, cù questu mussulamenti di l'ochji ùn participanu micca.
  3. Tensione di a faccia.
  4. Redness.
  5. Frequent blinking.
  6. Conversazione per i denti.

A psicoluggìa di u mentriete mostra chì puderete amparà a ingannimentu di una persona da a longu, l'asimetrima è l'espressioni imprecisi, se dura micca più di cinque seconde. Quandu si parlava, a voce di parlà, u tonu di a voce cambia, pò esse più altu o più bassu. A persona assai vividamente mostra un cambiamentu di emozioni, o congelate. Ma ùn ci sò situazzioni chì l'ingannimentu pò esse micca revelatu, se ùn sapere ciò chì si senti un mentintore.

Cumu curre bè - a psiculugia di i menti

Ci hè quì situazione chì quì a minzogna serve com l'unica strumentu chì pò aiutà à evità situazione di cunflittu . Hè per quessa, hè impurtante cumu fà sapè cumu si macerà senza teme à l'esposizione:

  1. Hè necessariu di crede chì u vostru tortu hè veru.
  2. Cuntrolla i vostri emozioni è ùn anu micca nervu.
  3. Parlà di publicu reale.
  4. Ùn ci cunfèssanu l'insegni.
  5. Memorizà a vostra storia fictícia.
  6. Pensate à tutti i dettagli.
  7. Utilice l'ingannu raramente quantunque pussibule in a vostra vita, solu s'ellu ci hè bisognu d'avè bisognu.

Cumu capisce à girà è senza fferimentu?

Se ùn cunnosci micca uveru cumu per caccià cunvince, pruvate à circà nantu à u sole. Stand in fronte di un specchiu, fighjate à l'espressione di a vostra propia fàccia, tuttu fatevi cusì creditu. Sì l'interlocutore chì si trova mentri ùn cunnosci micca u so cumpurtamentu habitual in i gestiti è l'espressioni faciale, serà assai difficiule per ellu ricèveranu in contru à u vostru discorsu. A riescita hè l'opzione cù u telefunu, quandu una persona ùn pò micca per signalli stranguli seconcene se hè sinceru o micca.

U megliu modu - dilla à i minzogni - hè di guardà silenziu nantu à i veri avvenimenti. A psiculugia di l'ingannu hà pruvatu ch'è u megliu di minà à e persone, di un temperamento choleric, ma i so mentirmi ponu più periculate chì l'ingannimentu deliberatu di i sangu. Flegmatique e melancolichi ùn sò micca disposti à l'attile, i peculiarità di u so timperamentu pò traitori di mentri.