Strongleloidosis - sintomi, trattamentu è e migliori modi per evità l'infizzioni

Worms in l'omu - hè una malatia assai cumuni chì si trova in tutti i paesi di u mondu. Pudete esse di parechji tipi, pò esse trasmessi in viulazione di i hygiene persunale o da l'animali. Qualsevolu avà u sintomi di sulipuridiastichi, u so trattamentu hè sempri cumplicatu è longu.

U metudu di traslocu di strongyloidiasis

Sta malatia hè una geogelmintosa chronicu chì provoca vermiculate nematodi di u vermu, sò dinò chjamati acne intestinali. A so longa durata hè di circa 2 mm è un ghjornu prupone à 50 ova, chì anu a forma di un ovale. U ciclu di a vita di i parasiti hè in u corpu di u corpu, cusì ponu esse trattati parechji dicennii, o ancu una vita.

Sì ùn mancu aduprà trattamentu, aperazione di iperinzione (spiegulidiasi disseminata) principia è finisci cù un desertu fatali. I vermicelli nemudidi sò influenzatu principarmenti a membrana mucosa di u stomacu, l'intestinu chjusu è ucetuu è u duodenu. Suggeranu una allergiatica generali è causanu di malaria severi. Circa 65 miliuna di pirsuni in a pianeta pianta da questi vermi. Infatti sò sti parassiti in u tròpicu è a subtropici.

A Strongyloidosis hè l'agentu causativu di l'helminthiasis, chì pò esse infettatu da una persona malatu chì emetti parassiti cù femdi. Ancu ne sò tali miccanicu di infezzione:

  1. Per mezu di a pelle o per percutaneous. In questu casu, larvate di l'helminthi intrinu in u corpu umanu per l'epiteliu, u follicle di u pilu, i glubuli sebacies è di sudore. A infekzione pò accade durante u restu nantu à a pastizzaria, u travagliu agriculu è camminendu nisunu.
  2. Prucessu autonosevule. In questu casu, l'infezioni di u corpu hè direttamente in u intestinu, quandu u larbettu di nematodi nascenu da l'ova è cumincià à cultivà è sviluppà attivamente.
  3. Mekkanizazioni orali. Duranti stu prucessu, a fortiosidogliu hè transmittatu da l'alimentariu (una fruttu senza zuccheriari, baga o legumi) è l'acqua potable, chì cuntene ova di parassiti.

Strongleloidosis - sintomi in umani

Quandu risposta à una quistione di chì sintomi anu ugliuidosi, u periodu di l'incubazioni, da 2 settimane à un paru d'anni, si deve esse pigliatu. Ci hè parechje fasi di a malatìa: prima è tarda (o crunulogica). In u primu casu, una persona pò sentir:

Sta pupulazione tarda di strongyloidiasis dipende nantu à a zona di a lesione è hè divisa in parechje forme:

  1. Gastrointestinali. U paciente prumove gastritis, entérite, enterocolite, ulcera di duodenu o disquinesia di duttiche.
  2. Duodenu-cholelithiasis. Sta forma hè carattarizata da u dulore in l'abdomen, a eructation, amarezza in bocca, una diminuzione di l'appetite.
  3. Nervosivi allergii. Proprietà in a forma d'prucia, ruscelli, dermatite allergique, suduri, muscular pain, arthralgia e cefalà.
  4. Forma pulmonaria. U sistema respiratorju hè influinzatu. U pacienza hà una manca di respira, a tezza, a frebba.
  5. Mixed. In questu casu, pare parechji sintomi di e forme diffirenti.

Strongleloidosis - Diagnosi

À una staghjoni prima, hè difficiuli di scuperta i nematodi. Per esse u mèdicu per diagnostichi currettamente, u mandarà à un insegnamentu induve prima avè bisognu di passà micca solu l'analizamentu di fretti à strongyloidiasis, ma ancu di sangue, urina, bile è sputum. Dopu à questu, nantu à basa di dumandalli senza risichi è risultati, u duttore hà da attentu à:

Per pudè identificà corremente strongyloidiasis in u paci, l'analizamentu hè ancu datu per a koprooviscopia è a duodenoscopia. Questa prucedura permette di mette u ova è larva in u corpu umanu usendu u metu Bergman. Hè fundamentu nantu à u muvimentu di parassiti à u calore. In casu di necessariu, i pazjenti pò esse dumandate à verificà e reazzioni serologichi (RIF è ELISA).

Strongleloidosis - trattamentu

In una persona chì sarà malatu cù verme di nematodi, u trattamentu sò solu à un sughjettu sottu a tutela di specialista qualificata. Ma ancu dopu à l'alta di u ospitalu à a ripertazione sana, una robba chì porta parechje persone, forsi parechji dicennii, hè obligata. In i casu particulari (per esempiu, quandu un paciente hè in riscu di infestazione disseminata), i medichi ricurdate di piglià droghe ancu à quelli chì ùn anu micca sintomi.

2-3 simani dopu chì u trattamentu di a strongyloidosis hè stata cumplessa, i pazienti anu bisognu di caccià i sustanzi tossichi di u corpu è sottu un cuntrollu di seguitu. Hè realizatu trè volte dopu à un certu periodu di tempu. A persona hè messa in dispensari è hè monitoratu per a so salute per almenu un annu. Anessi anu bisognu di esse datu un mesi.

A preparazione da u nematodu

A Strongyloidosis hè trattatu cù nemozol, albendazole , ivermectin e thiabendazole. Sò tomati duie volte à u ghjornu per una settima, è a dosa hè 25 mg / kg. Sti drogici anu da manghjà solu vermiliani adulti, e larvini ùn sò micca affettati, chì hè per quessa chì a terapia rivulicana si deve esse realizatu ogni 14 giorni. Questi mediine anu unepoche di effetti secundari, per quand'elli sò prescritti solu per un medico.

Novu in u trattamentu di a forti lignesi

A medicina ùn si pò esse fermu è ogni ghjornu scientists creanu novi drogi antiparasitici. Sì averevi vermuli di nematodi, pudete aiutà:

Strongyloidosis - trattamentu cun rimedii folkiati

I parasitidi Strongyloidosis ponenu una malatie infecciosa chì pò influenza in l'organi internu, è porta à un fatale. In questu casu, l'auto-medicazione ùn pò esse fattu è se avete i primi sintomi, hè megliu cercà immediatamente l'aiutu di un spécialiste spécialisé, cuntene un scrutinemu tutale di u corpu è, se ne necessariu, vai in u ospitalu.

Strongleloidosis - prevenzione

A persone di risicu sò spessu interessatu in ciò chì custituisce e fortipidloidiasi, sintomi, trattamentu è prevenzione. L'ultime hè destinatu à truvà è à migliurà i spazii infettati di l'ambiente è di e persone. Sicondu a prufessione, postu di travagliu (mines, colonie, furmazioni, i sughjetti mentale è sopratuttu) è i gruppi di risichi, avete bisognu di sottumessu un esame regularmente.

I larvuti di Strongyloidosis sò disinfettati da l'acqua fogera di picca cù l'aghjuntu di bleach. I siti infettati di a terra pò tratta cù una suluzione di 10% di fosfate, nitrogenu e potassiu. Ùn vi scurdate di seguità a règula di i hygiene persunale, lavate i to mani cù sapi, lavatu a ropa cun enzima pò, fate a siccà di e cose è ùn andate micca incontru. strongyloidiasis aa sintassi trattamentu