Brad Pitt ùn hà micca vulutu dà di addiu à una avutru mossu

L'upertore più famosu di Hollywoodu Brad Pitt hà sappiutu in una situazione chì implicava a sincerità è u disprezzu. Uni pochi ghjorni fà fù cunnisciuta da a morte di l'ànanna d'attrice di 95 anni, Betty Russell. Determinni di l'attitudine in u tristu avvenimentu di Pitt si mette in disappuntumente l'amatori di l'stella.

Finu finu à pocu tempu, tutti nantu à i so labbra anu a figliola di Pitt, Angelina Jolie, cù u so avviò impurtante per crià i zitelli. Sicondu Brad, Angie hà violatu a rutina di l'adulescenti, è hè solu una frazzioni di i carichi. Ma nantu à a morte di un parente vicinu, un babbu sensu è bonu riclamatu cusì frizzante chì ancu i straneri eranu unanimamente dissenu.

U latru scuru

Betty Russell era l'avivetta di Pitt da u so babbu è hà amatu u so niptu tutta a so vita, è in l'ultimi anni avia famu di una reunione, ma l'attore ùn hà prestitu per visità. Inoltre, u figliolu predilettu era ancu u chjamà a so avanna per un 10 anni. E ancu s'è stata offisa, ùn parlava micca nantu à ella, ma, per contru, ghjustificatu Chjesa, riferite à l'impiegazione eccessiva di u stelleru descendante.

Leghje ancu

L'anni passati l'anziani passi in una casa di crescita, e cundizioni di sughjura in quale eranu distanti da l'ideal. Ma questu ùn hà micca moltu micca u niputi. Per via di u risultatu, a nubiltà di Pitt raises dubbî micca solu per i persone di l'ex-moglie, ma ancu da i fanni di l'attore stessu.