L'attrile Elisabetta Olsen hà datu entrevista per i retturi di l'Elle Canadese

Una di l'attrici chi juconu a nova fantastica blockbuster "The First Avenger: Confrontazione" divintò l'heroina di l'issueu canadianu di a rivista Elle. Questa edizzioni serà publicata solu u mesi dopu, ma duvemu l'oppurtunità di leghje siltii da l'entrevista cù a sarda Olsen ora. À a fotografia hà travagliatu u grande fotografu Michael Schwartz.

Quarchi cosa di Elisabetta

A zucchine più chjucu di famosa attrice Mary-Kate è Ashley Olsen hà parlatu di cumu scelta a ropa per ella in a vita di l'annu.

Ùn avete micca cridutu, ma ancu sò sempri cunservatore quandu hà vultatu à sceglie ghjochi. Aos gradualmente, volve più cunfidente, pruvatu a me showinanza è a sessualità. Mi piacevate vesti vistimenti è dimustrendu a mo essenza femminile. Invece, per piglià à pruvà in a ropa, aghju da abbandunà a zona cunfortitu.
Leghje ancu

Lisabetta Olsen hè una di e pochi ghjuvani ghjovani chì ùn piace micca i rete soziale. Ella disse à u ghjurnali perchè ellu cumu cusì:

Avete vistu, sò un omu anticu. Pruvate per distinguish entre u spaziu persunale è ciò ch'e aghju fattu per u travagliu. Eppuru, u fattu chì e zitelli sò simpatìscenu cù questa donna Rooney, Jennifer Lawrence è Alicia Vikander, ùn mancanu nessun blogu in u Web à tuttu. Comu pudete a vede, sta circustanza micca affettivu a so carriera in ogni modu. Mi piace di guidà un stile di vita chjuca, ma ùn sò micca esclusivu. Iò vogliu, chì a popularità hè vinutu solu à mè solu grazia à roli successi. Nun mai ha sunnutu di divintà una persona influenzia. E si cumpariva cumprà a mo dicisioni nantu à queste o altre temi, da solu in a prisenza di u più vicinu.