Bruciati di Giappone: perchè sò temutu è vverutu ancu à u XXu seculu?

U Giappone hè un paese di tecnulugia alta è ... witichi chì sò stati manteni i persone in teme for many anni.

In a Terra di u Rising Sun, l'attitudine cù e femine furnished with other power in a world is completely different than in Europe or Russia. I ghjudiziati ùn anu micca bisognu necessariu di organizà persecuzione contru i quali puderanu cuntrollà l'elementi, per appiccicate è di spoilsi.

Perchè e witches in Giappone sò cunsevvi di essendu sceltu da e maiori putenzi?

Stu statu hè statu ignoratu da l'Inquisizioni solu perchè e tradiziunali lucali sempre avianu una pusizioni privilegiata. Rappressioni di i abbitanti lucali creanu cundizioni assai cumentu per elli: quì sò cunsiderate a ricontazione di i dii nantu à a terra. Ciò, cum'è i scianichi, anu spessu fornitu servizii à a pupulazione - per spoof o rinvià u maritu à a famiglia di i sorelli ùn saranu micca difficili. In regula, a maiò parte di vive in i monti - questu hè chì hè una fine filosa trà e monde di e persone. Dopu à u principiu di u seculu IX è à questu ghjornu, anu pigliatu ordini di i capi di u guvernu per aiutà à fà previsioni o attraversu furtuna.

Tutte e witches in Giappone sò spartuti in biancu è negru, ma ancu l'ultimu ùn hè micca oppressu. Bruciati bianchi anch'elli spìriti maligni di pirsuni è battete cù e forze di u malu, ponu turnà à serpenti o foxes. Bruciati nuvole unificati in a battaglia, aiutanu à u male per andà in u mondu mortale da u mondu di i morti è ponu ripensate facilmente cum'è un owl. I dui è quelli in u paese sò chjamati «deuses di a terra» per a so capacità di decisu i destinazioni di u mondu. Alcune di elli sò cunnisciutu à ogni zitellu in Giappone: storii di sughjetti forti sò dettu à a scola.

Vurpi cù novi fille

Per apprezzà a ghjinirosità di u pòpulu Japanese pò qualchissia chì hà almenu una parolla di l'insidiosu è seductivu Tamamo-no-mae - un lupanopulu chì stava sempre una longa vita è ha purtatu assai prublemi à e persone. Per millenarii d'anni, era in terra, avendu ricevutu u rigalu per addivintà un raposo da a brucia bianca chì hà tumbatu. Tamamo-no mae s'assittò in corpi di l'altri abbitanti è suciutu fora di l'energia vitale, creatu ilusioni chì ùn pò micca esse distinguitu da a realtà è cuntrullenu u tempu. Un signu di a so grandezza, hà cunsideratu una pilucca d'oru è novi bracce, salizzendu u so putere.

Per 3500 anni, Tamamo no mae hà quasi distruttu l'imperiu giappunisi, ma hà sappiutu a purtassi à a guerra civile è acquistà a morte di dui dinastii imperiali. I capi di a Cina è l'India, privava a ragiunità, avendu cumminciatu à a depravità è à a cruelità. In u VIII seculu sottu u nome Mizukume, hà fascinatu l'imperatore giurnalista e diventonu a so mòglia. Immediatamenti dopu à u matrimoniu, hà causatu spoiling for him, ma hà scappatu quandu era accusatu di questu. L'imperatore necessitava un esercitu di 80.000 omini è frecci per locu è u trattatu. Ma u so destinu hè statu dicidutu: pronto hà mortu, cum'è i so eredi. Si dice chì u spiritu di Tamamo no mae si stalla in una petra enormi, à a quale nimu ùn vole di toccu.

U Cannibal di Yamauba

In u largu sanu di a muntagna japonesa stavanu a vera vecchia Yamauba, nome chjamatu "brucia di muntagna". I nomi di u locu chjamatu Onibaba: durante u ghjornu chì hà amparatu à a so capanna, è di a notte - cunvertitu in una ragazza nova attraente è aspittava per i persone tardanti. Ellu offrisse alimentari è un alloghju per a notte, è dopu chì i visitori dorminu, ella attacca è devoured viva. Prima di a so morte, e so vittimi puderia vede u veru fare di una vera donna di pesce in un kimono arraggiatu è cù parechji dritti. Eppuru tu pudete sparà da ellu: Yamauba hà mantutu un fiore raru in a capanna chì a so anima hè stata imprigiunata. Quellu chì u truvonu puderia acquistà u putere nantu à a vechja è salvà a so vita.

A diversità di l'omi, parechji figlioli cerconu appuntu una reune cù Onibaba. Idda ci dettiru cunnuscenza à e magia è l'abitudine medica, ma in u ritornu ella dumandava à parte di l'anima. Quandu a Bruta malvaganza hà dicisu è per una bona benintesia: hà truvatu un zitellu in u boscu, hà criatu l'eroi di leghje Japanese Kintaro.

Verghjola Nuvola

In i boschi di l'abitanti di u Giappone in questu ghjornu stà in wait for Yuki-onna o "Snow Maiden". Questa hè una picciotta chì hà sappiutu esse fermu ghjovanu è bella. Yuki-onna hà un pilu scuru longu è una pelle cilesti nivi-nei. Ella ùn muta micca e so vittimi da una volta: l'obiettivu di a brugiosa hè di fallu in l'amuri è di stà cun ella. Quandu l'omi si scurdanu di tuttu in u mondu è accunsenu a visu cù a Vèrgine in a so casa, oculistica in u desertu, purga gradualmenti forze di a vita per ellu à morte.

Quandu u Yuki-onna si entri in caccia cun un bonu samurau è salvatu a so vita. Ma u so sposu era assai piacevule à i banni è spessu cunvintava a so bruciaria per dilucià cun ellu. Quandu hà ubligatu à forza di forza, Yuki-onna hè quasi cunvertisce in un iciculu. Allora finita di crede in amore è hè in còllera à u sessu più forte.