42 ragioni per fallu in love à Istanbul

Tuttu l'espressione famosa cunfortu di l'escriptore Ehrenburg "Per visu Paris è di morte" pò esse perffrinu in modu sicuru à a famosa cità turca di Istanbul è per ùn perdiri.

Dopu tuttu, per discrrezzu a bellezza di u culore di Istanbul, piglià più di 1000 è 1 notte. Avè visitatu una volta in Istambul, andaraghju u vostru core per sempre!

1. Istanbul hè accussì magnificu chì vi sarà stunnutu da a so bellezza.

2. Literale ogni cintimeteru di Istanbul hè impregnatu cù bellezza.

3. In Istanbul, pudete tastà a cucina turca è brutti documenti orientali, cum'è baklava, lukum o donuts chjamati "navel di donna".

4. In u locu in u mondu puderanu vede un reservoir subterraneo, sìmulu à una catedrale! Solu in Istanbul, avete a pussibilità di visità unu di i principii attraziu stòrichi di a cità - a Basilica Cistern Museum o a Catedra Yerebatan turca.

5. Puderete avete intesu assai di i palazzi di u Bòsfuru di Istanbul, ma ùn avete micca cridutu e to ochji chì hè bella.

6. Unu di i megliure cacciotti in u mondu pò esse pruvatu in Istambul è gudete u gustu particulari di l'alimentariu turcu.

7. Istanbul hà una storia ricca chì ancu in l'aria ponu sintassi "note d'antichi".

Per esempiu, a Torre di a Marija o a Torre Leandro in una manera diversa. Hè situatu nantu à un isletta di a piccula isula da 1110. Sicondu una di e leggende, l'imperatore Bizantinu custruisci din tower per a so figliola. L'oraculu predice a so morte in u 18 anni anniversariu da una muccuna di serpente. U poviru cunghjuntu hà dicisu chì in a torre, circundatu di ogni ucu da u strettu, a morte ùn avissi micca a minacciassi. Ma, cum'è a legenda dice, a zitella murìu cum'è l'Oraculu avia avutu preditu.

Sicondu una altra versione, u ghjovanu Leander hàvitatu in a cità, chì ogni notte chjappà u Bosporu per vede a donna di u so core, Herou, a sacerdotessa d'Artemisa. Tutti i ghjorni allora u focu nantu à a torre per aiutà à Leandro. Una volta, u focu iscì, è u ghjovanu affucatu. Allora l'Egeu sfrigatu hà pricatu à l'acqua è perishenu. Allora u nomu Leandrova Tower si prisintò.

In ogni casu, se si ponu esse possibili, assicuratevi di visità a Torre di a Marina.

8. A cità vi farà vede parechji maraviglii cum'è u Monastru Hora, o in grecu, a Chiesa di Cristu u Salvadore in i Campi, chì era custruitu in u 5 ° sèculu.

9. E, sicuru, ùn deveru micca scurdate unu di i più belli è famosi di Istambul - a Santa-Sophia (Santa-Sophia), custruitu in u 537. Believe me, ùn avete vistu nunda più magnificente in a vita.

10. Istanbul hè una cità chì u passatu è u prisenti, antichi è muderni, sò maravigliamente interscritti.

Per esempiu, solu in Istanbul, pudete vede parechje di pescadori nantu à u Ponte di Galata - a cartulina di a cità.

11. Istanbul hè una cità cusì animosa è dinamica. Tandu vi maravigliate à u ritimu di a vita in i strade di Istanbul, per esempiu, à a sera in a piazza central Taksim.

12. Una veduta di una cità bellissima chì vi darà smasgi nantu à u puntu.

13. In Istanbul, ancu e gavi anu a essiri majestuosu.

14. Hè ponu atturà un incantevule in l'ospitalità in cafe di Istanbul.

15. E gudiremi u gustu chic è l'arumu di a caghjeru.

16. È ancu ghjocu u backgammon o play ok with your friend.

17. Istanbul hè un sognu di i amatorii di u gattu. À stanu ind'è altre induve truvate un tali numaru di i gatti erani.

18. E più impurtanti, vi sarete maravigliati da chì u vechju anziziunanti sò à stati gatti di residenti.

19. In Istambul, ci hè una grandezza enormosa di e diverse regioni, a diversità di l'altri. Unu di sti zoni hè Arnavutkoy, chì si captivanu a bellezza di e case, a vista di u Bòsforu è a lentizza di a vita.

20. Ogni distrittu beni cunnisciutu di Istanbul hè u distrettu Fener originale, famoso per i so siti ideali per i fotografichi, è ancu a locu di tutte l'igiene chjode è l'altru ortodoxu.

21. In Fener, pudete fà alcune incassanti trà e cariglii di culle è culurite.

22. In Istanbul, avete visitatu u veru "parcu di rosi" - Gulhane Park, situatu vicinu à i turis centres di a cità. In ogni casu, ora in u parcu un gran numaru di diversi culori di rosi. È in primavera hè un veru festival di tulipani.

23. Spice loves prughjettanu u veru piacè di un numbru illimitatu di variità di spezie è erbe in Istambul.

24. Ogni turisimu hà da pudè truvà alimentazione per u so gustu.

25. Nantu à e carrughji di qualcosa cità turca pudete tastate u famoso bagel di turchinu cù sesame - simite, chì ùn devi micca micca indiferente.

26. Diversificate u vostru percorsu gastrunomia per Istambul cun ayran friddu è u sali.

27. E, sicuru, pruvate i pratiche di pesce frescu in u locu rinfrescanti.

28. Quelli chì volenu acquistà è preparanu frutti di mare nantu à i so, in Istambul, trovi fà fà i mercati di pisci.

29. In Istanbul, a cucina turca pò cambià sempre i nostri oghje alimentari. Assicuratevi di pruvà kyunefa - dulzura sherbet.

30. È pudete assicurà chì ùn avete micca bè è un libru tutale per scrive in tutti i piazzi chì vi piace. U manghjà in Turchia hè famosa per una gran varietà di platti in un manghjà, per esse preparatu per questu.

31. Di sicuru, in Istambul, ùn ti ricusate u vostru piacè di pruvà una baklava vera, u gustu di chì sarà ricurdatu da un pezzu.

32. E si ti sia un cocktail, Istanbul riceve u to core per sempre.

33. Ma a veru stella di Istanbul hè u Strittu di Bosforu, chì culpisci cù a so bellezza è a immensità.

34. U Strittu di Bosporu hè un trasportu impurtante "autostrada" di a cità.

35. Una stonda vista di u strittu sarà apertu per voi da i plataformi visualizatori di a fortissetta Rumeliikhisar (Rumeli Hisary).

36. È ancu vicinu à a Grandi Meschia di Medzhidiye in u novu district di Ortaköy.

37. In sudu di Istanbul, pudete visità l'isula più grande è più visitata trà l'Isule di presti - Buyukad, lavatu da u mari di Marmara.

38. In l 'isula, si senti cum'è in un conte di fabulosa, incisa da u so capellu è l'incantu.

39. È pudete puru amandate i maraviglii maravigliosi di u Bòsforu cù l'aiutu di maraviglii maravigliosi chì vi daranu à qualunque puntu di Istanbul.

40. U populu indigene sapi chì i ferries sò u meglius modu di trasportu in Istanbul. Cusì pudete usà senza usu.

41. Ùn vi ghjunghje micca quì in Istambul si mette in sesta. Tutti quelli chì visitanu Istambul per a prima volta sentenu stu sensu pressinuzzu per l'eccessione di bellezza.

42. Ma, sicuru, vi vulete sperienze stu sensu novu, è assicuratevi di ritornu à Istanbul per una nova parte di bellezza!