A razza di shar pei

Traduczione da a lingua chinesa di u nome di a razza "shar pei", sona cum'è "skin of sand".

Studi scientificu è anàlisi di genetica dimustrenu chì a razza di i cani di Shar Pei hè di circa trè mila anni, sta razza hè stata di l'essenza fundamentali di i cani, da a quali l'altri razziali, in cunseguenza, hè vinutu.

A scrittura di u ghjocu di a razza di shar pei, a primu manighjante, pò esse diverti grazii, perchè u so funziunamentu distintiu in un grande quantità di doblegu di a pelle, ma, anche u so aspettu insoliticu, stu cane hè un vigilevulevulevule , hè endowed de curazione è nubiltà.

I parechji volte di u pizzo di u pittore protettanu l'òpere internu di l'animali durante i prugieri, u shar pei hè una razza di a lotta . I difetti di u cangeru mudernu Preferite à ridivà e qualità aggressivu di caratteru, cultivendu in Shar Pei, amichezza è calmezza.

I riguli inherenti in sta razza descrigghia Sharpeya cum'è un animali di altu mediu, cù un corpu forte è forte coperto cù dilicati, cù una gran capedda. Unu di e funziunalità stampati è distinti di sta razza hè a lingua blu scura, gomes è labbra, una putenza forte.

Una altra caracteristica hè l'occhi, sò scuru, in forma d'amanduli, è a vista hè sempre tristu.

Care per Shar Pei

Cumu cura di un cane di a razza di shar pei? Curingu di l'animali di sta razza ùn hè micca particularmente difficult. Cum'è qualsiasi cane curtivu, duverebbe pittate quandu uccasione, cù un sbagliatu di gommate per questu. Perduzzà annualmente arrugati in u corpu è a faccia, sguassate l'ochji.

Cammendu cù u canu duie almenu duie volte à u ghjornu, preferibbilmente più di una ora, mentre chì espienu u cane à un pocu esercitu fisicu, cum'è ghjallu o ghjallu.

Sharpei ùn ùn piace l'acqua per cumprà, avete bisognu di fà un grande effort, ma, necessariu deve esse fattu parechje volte à l'annu, u principale in u stessu tempu per impediscia l'acqua da mette in l'ore.