Articuli - bona è mala

Alcachofia hè una cultura vegetale, chì, in u so gustu inghjustu, hè assai populari in cucina americana è mediterrae. Inoltre, a cumpusizioni chimica riisciva palesa possibbilità di utilizà l'ascioccasi in a lotta contru à parechji malati.

L'usu di a carciofia di u corpu

Alcachofia hè una cumpetenza equilibrada è richia di nutrizi. A inflorescenza di sta legumie cuntene 3% di i prutini, u 15% di i carbuidrati è u 0,1% di grassu, è ancu u ferru, calcium , fosfati, vitamini B1, B2, C, B3, P, carotene, inulin e cinarin. Sta pianta hè "orgogliu" di un gran numaru d'acidità organica: cafeina, cinchona, glycolic, chlorogenic e glycerin. À l'alcachjaru di u gustu refinatu sò obligatori à l'olii essenziali chì sò prisenti in i petali di a pianta.

In 100 grammi di carciofi di 47 carburanti sò cuntenuti.

Alcachofia hè un pruduttu dieteticu, digerutu perfettamenti da u corpu è hè una bona alternativa à u fucu, chì hè particularmente impurtante per i persone di diabetica. Inoltre, l'usu di l'alcachjante si situata in i so proprietà diureticu è cholagogue, chì face indispensabili per gout è ictericia. A carciofia di u fianu è a rina hè ancu assai utile.

Da e foglie è i radichi di sta pianta, pudete preparà calde, zuccheri è tinturi. U ciuvelli aiutanu à una reducione significativa di a cuncintrazione di l'acidità irica è u nivulu di colesterolu in u sangue, è dinò l'attivazione di u sistema nervatu cintrali.

U zucchero di ciuffu hè attivamente utilitatu in calvisione (deve esse stirpatu in l'angelo problematicu di a testa), diminuite attività sessuale, avvilanamentu alcaloci, retenzioni d'urinale, guttivazione, trugu, stomatitis è fessite in lingua di i zitelli.

L'alcachofia in parti à l'usu sò usati per fà u tè utili à i persone chì soffrenu i malatii di u viaghju gastrointestinali, l'ateroesclerose, l'hepatitis, i risultati allergii, eczema è psoriasis.

Alcachofia, u benefiziu è dannu à a salute chì interessa assai, hè particulari in a prisenza di prublemi cù una acidezza di l'acidità di u ghjocu gastic. Hè propiu, in a lotta contru stu maladie, hè bisognu di preparà una varietà di platti da questa vetrina rara, ricca in potasio è sodiu - anu un potente effetti alkaline. Per allistà i sintomi di e malatie di i vetru biliar è u furu, bisognu di ricordu à una decocultura di foglie o di cisterna di alcachofra, cumminendu cù a rossa d'ova. Inoltre, sta pianta hè usata per trattà l'ateroesclerose.

Hè nutate chì i platti disposti da l'alchocucini portanu l'effettu più postu, se l'utilizanu in forma fresca. U fruttu, dopu un pocu tempu acquistenu un sannidu scuru, ma u più impurtante - perde qualità utili. Inoltre, per prurruà a vita di l'alchimica, ci vole prima di trasfurmà in una solu vinitura-limonu.

Cumpagnia di alcachofia

Per ùn ricusà l'usi di l'articuli, segue à i malatii di una strada gastroenterica, una gastritis è a prissioni limitata. Sta virtuali cuntene polifenole, chì prumove a crescita a secrezioni di a bile, è per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà per a ghjente chì suffrevanu di colecistite è di disordini bile duct.

U benefiziu di l'alchicchju u danu dependa più nantu à a dimensione di u verdura. Per esempiu, i frutti ghjovani pò cunsumate crudu, è i adulti anzeddi necessanu trattamentu termale. Inoltre, ùn utilizate micca a preparazione corsi alimentari aperti è i foglie foglie di u verdura.

A contraindicazione per l'usu di l' alcachja hè a gravidanza, a tannu, è l'età di i zitelli (finu à 12 anni). Hè vale a pena chì ùn abbia da utilizà l'alcachja à l'anziani.