Barbados Blu: cumu si guverteni di i guverni grandi ridisi di e so muggheri?

L'histoire con sangue di u Bluebeard è a so stampa fermamente frenu di u vinuchju negru, creatu da ellu, deve dì, cù a so propria, ùn sò micca urugenti da i ragiuni fissiali, ma da a storia più reale.

Scrolling through the annals of different eras, pudete vede chì i mariti - assassini è tiranni, chì, usando u putere, fete destinazioni di e so mòglie, erani in ogni tempu è in parechji paesi.

Ivan the Terrible

A crunuluggìa russa si cunnosce per documenti di casi, quandu a tirania di u regnu estendi micca solu à i sugetti, ma ancu à a casa. Unu di i più notori, unu ponu enfasi di una storia particularmente luminosa è horrifiante di Ivan the Terrible.

L'imaghjini di stu suvere hè fucalizatu da un incontru di u misteru, u so carattere è l'attitudini cruel versu l'altri si diventanu u legendariu. Ivan the Terrible avia ottu omi donne, è nimu ùn pudia piglià a so pazità. A primu prima moglie di u re - Anastasia, chì deti à u so sianu figlioli, hè mortu sottu unexplained circumstances, dopu una longa è malata. In ogni casu, in questa morti, Ivanu lu Terrible ùn hè micca di tortu, è, forsi, stu mumentu era u so puntu di turnu.

A segunda mossa di u tsar, Maria Temryukovna, hè statu cruel abbastanza è ùn mancava un amori speziale per Grozny. Unu di i so amanti pruvavu di cunsacre à u regnu currieru, cun u risultatu da quale ellu era esercitu, è Maria era stanca à morte.

A so moglie era Marfa Sobakina. In ogni modu, stu matrimoniu ùn hè micca dumandatu à durà longu. Pocu dopu a matrimoniu a donna era morta. Anna Kotlovskaya, Maria Dolgorukaya, Anna Vasilchikova, Vasilisa Melentyeva - tutte e donne era unu d'una donna per esse e donne di Ivan the Terrible. E tutti sò stati espertu da u stessu destinu - morte da avvilinamentu o esecutivu. L'ultima moglie di u re era Maria Nagaya, più tardu ancu a nascita à u so figliolu. Eppuru, era prontu fatta cù u tsar è mandatu à un monasteru.

Petru I

Stu regnu ben cunnisciutu di l'statu russu era ancu assai strettu in caratteru è era cunnisciutu per a so addiction à e donne.

A so moglia era Evdokia Lopukhina. A ceremonia hà realizatu in jinnaru 1689 in a chjesa principale di u Palazzu di Mosca. Una ghjovana sposa, cumporta cù u cumpagnu di u so cumpagnu di u maritalu, digià annantu à i primi anni dani nascita à l'imperatore trè figlioli. In ogni modu, u re avia i so favuri, quellu chì un locu particulari era occupatu da Anna Mons. Da Evdokia pruvò à dispensa di qualsiasi manere pussibuli, legale. Petru pruvò à cunvince a donna, odiata da u core, di rinunzià u titulu è à i voti monastichi. Ma Evdokia, riferitu à u so figliolu u figliolu è a necessità di a so participazione à a so educazione, hà appellu à u sustegnu à u patriarca Adrian. Una persuasione à pacificu ùn ùn cedeu risultati, è dopu à un tempu chì Evdokia Lopukhina hè stata cunversata in u monasteru sottu scorta.

Uni pochi mesi dopu, divinni cunnisciutu in u palazzu ch'è l'ex tsarina era guidata una vita secularmente secular, in secremente cù l'attuali Stepan Glebov. Di sicuru, a notizia ùn passà in bigtoni, è l'affa sicuru, di più cruel punizioni seguitanu. Stepan Glebov hè stata postu nantu à sta parte, ma l'anzianu sèmpria era sottu arrestata stretta finu à a fine di i so tempi. Stòrici ùn anu dumandatu chì salvà a donna da a morte.

Erodu

Un altru figura famosa in a storia di l'omi è u rè Erodu, chì hà rimpiazzatu parechji misure, quale ellu chì hà amatu, cum'è elle, à l'insanità. A so prima muller era una certa Doris, di quale ùn hè micca infurmazione particulare. Sulu só cunnisciutu chì hà datu nascita à u so figliolu Herod, ma, perchè u novu amori, u so maritu fù mandatu da u palazzu.

A siconda muggheri era Mariamna - una ragazza di nascita nobili, da u clan Hasmonean. Idda era cusì capacita per circundà u re è sottumette u so core chì Herod littéralmente perditu a mente da u so amatu, cumprendi tutti i so capricci. Di sicuru, a maiò parte di i parenti è i parenti ùn puderanu cunciliarià cù u rolu impurtante di Mariamna in a vita di Erodu, è hè struitu un pianu novu per l'eliminà. Dopu ad avè chjucci è difamaria, u rè hà cridutu chì Mariamna vulete poisonallu. Un prucessu hà realizatu, per questu una ghjovana era cunnannatu a morte.

Eppuru, Erodu hà suffrutu. Tuttavia, a so tristezza ùn durria micca - finu à u momentu chì Mariamna II appareru in u palazzu. À u so predecessore, ùn era micca inferitu per una bellezza o noble nascita, è per via di seguitu hà assicuratu immensa significanza à l'ochji di Erodu. Forsi quella scumite chì seguite? Una donna influenzosa ùn puderà micca esse spusata à u capu. Ùn aghju micca ancu di invintà un novu scopu per a so eliminazione. A cuspirazione è l'accusazioni di cuspirazione contru u Tsar hà fattu un rolu - Mariamne II hè statu esercitu.

Mpiraturi Neru

L'Imperu Rumanu Imperu Nero hè cunnisciutu ancu per a so crueltà versu i so apprussimati è e donne. Octavia, a prima esposa di un spunore despoticu, era accusatu di infertilità è uccisu da u so ordine persunale. Una nova moglie era unu di i favori di palazzo di Poppa Sabina. Intra i novi, una relaziona passata, per via di quale a donna hà acquistatu tanta putenza annantu à u so maritu chì ùn pudia persuadie à ellu di ridivà di a so mamma. In ogni casu, prestu, in u calore di disputa, oghje succorsu. L'imperatore Nero hà vindicatu à a so mòglia in u stomacu, per questu una donna è un zitellu.

Custanti

Un altru imperatore rumanu, chì a so mamma hà patitu a terrible destinazione d'una morte tempura prematura, diventonu Custante. U mutivu di questu era u pianu, apartu in contru a so famiglia, chì era guidata da a donna di l'imperatore Faustus. A donna era chjappata in un bagni calde, induva mortu di suffocazione.

Henry VIII Tudor

Parechji si avìanu intesu di u Regale d'Inghilterra Enricu VIII grazia à a famosa serie di TV "Tudors". Henry hà avutu 6 mòglie ufficiale, per ùn sputterà e numerosi cunnessione è mistress.

A prima donna di u Rè d'Inghilterra era a mòglia di u so fratellu late - Catherine d'Aragon. Era più vechja di parechji anni è ùn pudia micca dà nascita à un zitellu sanu, eccettu una una donna supranava. Perchè u rè era impurtante di avè un erede, è per questu locu dissolviu u matrimoniu cù Catherine, maritò una di i so mistressi - Anne Bolena. In ogni casu, a donna hà avutu una postu di vita attiva, ma à a listessa ora chì a prima donna ùn pudia nanzu à a nascita à l'erede, chì prestu era malatu di Henry. Hè stata accusata di tradimentu è di custituzione, da quale hè stata publicata.

A matrimoniu avà era Jane Seymour, Anna Cleves, Catherine Howard - nisuna di e donne ùn puderebbenu cumplessu à e dumande di u re, ùn nè paraguneghja micca u so temperament, o canonichi di bellezza, o l'esigenzi di fideltà. L'ultima muller era Catherine Parr - hè stata destinata per esse l'ultima capu di a novella, chì puderia esse intitulati "Enric VIII è a so Wife". U matrimoniu durò più di 4 anni, chì culminò à a morte di u re.

Prince Charles

Forsi era unu di e stori più sensibuli di u XXu seculu - a cunclusione di un matrimoniu dinastia è a dopu u rising forte in a relazione di l'eredate inglese à u tronu di u Prìncipe Charles è u so sceltu - Princess Diana. Pocu dopu à a so parting, u mondu volò vicinu à un rapportu horrible di a morte di tutta a principessa inglesa amata è u so amatori Dodi Al Fayed, ma à questu ghjornu, i rumuri è versioni nantu à i veri cause di ciò chì successe.

Tra l'abitanti di l'Inghilterra, u più famusu hè a versione purtata da u babbu di Dodi, Mohammed Al Fayed, chì hà dichjaratu chì a principessa Diana è u so figliolu sò stati ammazzati nantu à e ordini di a Regina d'Inghilterra, è l'organizazione MI6 hà assicuratu u rolu esecutivu. A ragiunazione di sta era a nutizia di relazioni stretti trà Diana è Dodi. Inoltre, sicondu una versione, a morti di Diana era pianificata da u so ex-maritu, u Prince Charles, chì tutti i so aspirazioni èranu destinati à riunificà l'amore di giovane-Camilla Parker-Bowles. Cusì, parechji ghjente puderia riesce u so propiu razze per esse l'eliminazione di i cori più charmanti è cunquistenti di i milioni, i principessi di l'Inghilterra.