Top 12 errors in relazioni chì ponenu à parting

Vulete a manteniri sentenzi caldi per parechji anni venuti? Allora hè ora di sapè infurmatu di i sbagli primuri in a relazione chì pò assicutà à parting.

Ùn importa micca quantu a ghjurdinata ponu esse, u rapportu hè u travagliu di dui persone chì si facenu u so megliu per priservà i sentimenti è dà un altru u sensu di felicità. Nimu ùn hè immune da sbagli, ma se sapendu anticipu ciò chì per evitari, l'azzione di fà una unione sana hè criscenti.

1. Dicu - cambià!

L'errore più cumuni di parechje parechje hè u desideriu di cambià in forza un cumpagnu, aghjustatu à i so ideali. Questi richiesti sò micca solu l'irritazione, perchè u risultatu serà cero. Sì una persona li amassi - ellu hà cambiatu, per ùn avè micca messi à mità.

2. Di disputa in u publicu.

Ùn dì à e nostra aviani dicenu - "ùn piglià micca u fugliale suciale da a capanna". I psicologiani in una vucidda littiralamenti chiancianu chì in nisun casu ùn ponu micca scuperta a rilazioni in u publicu è di qualchì manera di diventerà diventerà o pocu di cumpagnu. Piglia una regula in u vostru paru - risande di prublemi è fà rivindicazione in portu chjusu.

3. U silenziu hè oru, ma micca sempre.

A speranza di assai zitelli chì u so amatori - un magu o un telepata, spressa in spettaculazioni. Entendi, l'omi ùn sanu micca capiscu, è ùn ci piace micca ghjoculi cum'è cusì, di parlà da tuttu abbandunamente, espresa di l'emozioni sinceri è di l'esse di i desideri.

4. L'abitudine di essere offesi hè un bellu costumanu.

Per viaghjà felice, unu deve apreghjunghje à falla di chjappà, postu chì anu da esse tene per minzogni à l'ànima, chì creanu un effettu cumulativu. Sì dicenu "perdona", ùn hè micca più di scurdà di a situazione è di rimpruverà u socie.

5. Eghjetti di materiali: cumprisu o dittatu?

Sicondu statistiche, assai famiglie ci sò disaccorsi finanziarii. Ùn avete bisognu di vive da i mudelli, hè megliu di sceglie a variante adattata di a gestione di ughjettu per u vostru paru. A principal hè ùn esse dumandà a seconda mità di u rapportu per ogni penchì spent.

6. L'geleanu è a dispreza distruzza ogni rilazioni.

Avete cunziditu a norma per verificà u telefunu è e rete soziale di u partiregiu - questu hè un grande sbagliu, perchè e relazioni forti sò custruiti nantu à a fiducia. Ogni mire ci hè u dirittu à u spaziunale persunale è qualsiasi invucamentu nantu à ellu hè gravemente ferutu. Jealousy ùn solu ùn offende l'altra parte, ma ancu puntu à a vostra stima sottritata.

7. I belli sunnu assai. Ùn rilassate

In u mondu di e donne ùn ci hè una grandi cumpetizione, è se sè in un paru, ùn hè micca una guarantiscia chì questu sempre sarà. Ùn vive da u principiu chì "m'hà amatu in qualse modu". Hè impurtante per mantene l'interesse constantemente, perchè un amatu l'apprizziarà è teme perdienti.

8. "Ma u mo ex ..."

Nun mai, si sente, ùn scurdate micca a vostra rilazioni passata! Qualchidica compara serà una goccia di viulenza chì tombanu sentimenti. Presente l'infurmazioni in una forma diferenuta senza usu di u passatu.

9. Sempre juntati.

Pensa à quantu pudete scopre a stessa canzone senza firmà o tocà a stessa robba, anche u vostru favore? Prudùnimu o appressu tutte sse moleste è ancu inizià à rindiri, u listessu pudete succeghju cù a rilazioni si a coppiu passà passatu 24 ore à ghjornu. A l'unioni era cuntentu, u zitellu ùn deve esse di l'altri è avè una vita persunale.

10 Fate u bellu ùn salvà micca u love.

In una bona filiera felice è forte ùn hè micca u locu, anche si a justificazione hè utilizata "per a salvezza" o "per u bonu". In questu casu, cumu in nisunu, a lege di e meannessi travaglii, è più tardi o dopu l'ingannu serà revelatu. E quantu deplorate chì e consiguenzi sò, nimu ùn sà. Amparate micca solu per dì à a verità, ma ancu accettanu a critica constructiva di a secunna mità.

11 Ùn fantasize!

Oh, sta fantasia sviluppata! Cume hè spessu ella una causa di disputa. Parechji duminii anu dettagli u talentu per aghjunghje à i banalità è imagine imaginanti nantu à i so capi, chì in realità ùn anu nunda à fà cù a rialtà. Se ci hè qualchì dubbitu, hè megliu ferà a quistione direttamente, è tuttu se piglia in u locu.

12. Ochji in l'ochju.

Cume spessu pò vedà una foto quandu dui amanti ùn ponu micca cumunicà cù l'altri, ma cercanu quarchi cosa in u telefunu, si cuncettanu cù l'altri, vighjà u video è cusì. Stàtelu per questu malu habitu, postu chì a cummunicazione viventi hè sopratuttu.