Malati pulitichi di rinite in i misgi

A malatia di rinite polistocraca in i misgi hè una malatìa in u questu l'apparizione è u sviluppu di i cysts (blisteri) hè osservatu in i tissuti di stu urganu. A maiò parte di sta maladugia hè sottumettabile à i razzi di capretti longu di i misgi, è in particulari u persianu. A malatia hè spavintusa è piace periculosa per l'animali, per chì hè bisognu di prupone l'intesu quantunque possibili è a so sintomi è u trattamentu.

Malati pulitichi di rinite in i misgi: cause, signe è metudi di trattamentu

Sfortunatamente, u sviluppu di sta malatia ùn pò esse affettata in nessun modu. Dopu à tuttu, a pulitica polististicu hè a più spessu una malatie ereditaria, è a causa di a so presentazione sò micca chjaru incircunda. Questu hè un factor di risicu, un tipu di lotterie di i gatti.

I sintomi di a malatia sò chè cusì: a mancanza di appetite, chì pò dirighjene à l'anorexia è a piscia perchana, letargia, sete constante, urinazione frequente, vomiting . I sintomi di a malatia di rilitru polististicu in i misgi spessu resonate cù i segni d'altri malatii, per quessa hè possibbili di diagnosticarè a malatia sola in una clinica veterinaria. Per fà questu, fate scacciò, ecografichi è prucessi genetichi speciali. Dopu à questu quì hè ancu pussibule per esse se l'animali hà una predisposición à polycystose.

Sta malatia hè difficiuli di trattà è eventualmente pò esse trasfurmata in fallimentu renale . In questu casu, u gattu sarà aiutu di una dieta chì implica limitazione di l'alimentariu in fòsforu è di prutezione. Pudete ancu pruvà di injectu l'animali sottu à a pelle cù un liquidu, perchè l'urinazione hà migliurà è u nivellu di toxine in u sangue diventerà. Di i mediureglie utilizati à agliu fosfatatu, calcitriol, antiácidos, eritropoiutene. Inoltre, i ghjoculi d'animali necessanu cuntrollu di a prissioni sanguinale, perchè u so criscinu contribuisci à a prublema di funzioni renali.