La mamma chì passa è malatu

Quandu una mamma hà da malatu cù l'ameglie, a prima quistione chì interessa da hè quellu si puderebbe cuntinuà à alimentà u so zitellu. Prima di tuttu, deve esse nutatu chì, cù qualsiasi discomfort, una donna hà da cunsultà un duttore, è solu dopu chì l'esame terapeuta serà capaz di ricumbrà - cumu è ciò chì trattà una mamma d'infermiera.

Semu devi esse nutatu chì i friddi, infizzioni virali, ughjetti di garganella, bronchitis in una mamma d'infuriatura ùn sò micca una contraindicazione per a lattazioni. Hè cusì necessariu di observà anti-epidemici:

In osservazione di sti precautions, unu ùn deveria micca u trattamentu. Hè necessariu di tratta cù drogherie chì sò cumpatibili cù l'ambrati, particularmente pè a terapia antibacterial. A data, ci sò assai drogherie chì ponu esse tastati per i mariti in infermiera, è u duttore assistente ai aiuta per elli. In questu casu, a terapia symptomaticu (droga da u friddu cumunu, a testa è a garganta di a garganta) hè utilizatu quasi senza ristrizzioni. Hè ancu permettenu di piglià droghe antivirali basatu in l'interferonu.

Sì a malatìa di a mamma hè accumpagnata da un crescita di a temperatura, da deve esse scritta davanti s'iddu à u 38.5 gradi. Per questu, u paracetamol hè spessu usatu. Alimentà un zitellu cù u latte maternelle à a tampiratura ùn solu ùn pò micca dà maià una foglia, ma u cuntràriu aiuta à salvà da una malatie. L'antibodies pruduciati in u corpu di a mamma sò trasmessi à u zitellu è u prutege da a infestazione.

Sinusitis in una mamma in infermiera

A situazione hè complicada per esse a mamma d'infirmità hà e malatie cronica, è anu agravatu durante u periodu d'alimentazione. A tali malatii hè pussibule di purtalla a genyantritis. Hè devenu esse trattu solu cù a survegazione di un medico. In ogni casu, assai drogherie sò contraindicati in i zitelli, perchè più freti recitaanu unu di dui mètudi:

Ma u più bellu migliu hè a prevenzione: avete bisognu di seguità a limpezza di u nasu, pruvate micca per aghjustà u friddu, ùn eseguite micca a malatia è ùn la manca.

Dolore in u stomacu è a lattazioni

Tuttu hè chjaru pocu chjappu quandu si tratta di malati respiratorii, è se a mamma d'averrea cù u soffre di stomacu o hà avvilinatu, cumu per esse attu in stu casu.

I casi di u dulore in u stomacu pò esse diversi:

In issi situazione, a maiò parte di l'occasione hè una violazione di u prucessu digestivu. Pudete daveru prima cun una mancanza di enzimi o una diminuzione di a so attività. Dopu cunsultazione cù un gastroenterologist, pudete aduprà droghe chì cuntene l'enzimi pancretique. Ùn sò micca contraindicati in l'ameglie, tk. sò acquistati da u pancreas di l'animali.

Quandu u dulore in u stomacu hè accumpagnatu da a diarrea è u vòmitu, hè più propriu nantu à l'avvilanamentu alimentariu. In questu casu, a matria devendia necessariamente assorbenti, è quandu u vòmitu - più usi di fluidi per evità di a deshidratazione. L'amallezza hè stata cuntinuata, postu chì l'antichi in u lettu di mamma, è in questa situazione, prutegge u foglie da a malatia.