Quandu deve spessu chì i natuvuli pò esse alimentati da u latte maternelle?

I giovani u ghjovanu spessu ci anu una quistione di quantu deve spessu un alimentu di un ziteddu cun u latte maternelle. U latti di mama è digerutu in u stomacu di u babbu bellu pianu rapidamente. Cusì, dopu à literalment 1,5 oreggi, u zitellu paiu esige una nova parte.

Cume hè spessu necessariu per alimentà un criaturu?

In generale hè cunsideratu chì i zitelli di 8 à 12 volte di ghjornu hè a norma. In ogni modu, stu valore pò varià, sia in grossu è in u gruppu più chjuca. Solu doppu qualchì tempu (2-3 simane), ogni regnu serà agitu. A maiò spessu, l'intervall entre entrecola hè 2-3 ore.

Cumu si sapi se u zitellu ùn manca le limate?

Molti mariti spessu pensanu quantu a solitu esse necessariu di furnisce un criaturu nascitu cun u latte maternelle. Ùn sò micca sempre sapete sè stessu o micca. I seguenti signali ponu indicà chì u zitellu hè fentu:

Duranti i primi unsi settimane di vita, u zitellu mostra signa di famtu micca spessu è micca regularmente. Cusì, u spartiu trà u duminiu pudete fluctuate in 2-6 ore. Per quessa, a maiò parte di e mamma hà amatu, aghjunghje à un intervallu di tempu di 3 ore.

Perchè u zitellu speranza è sviluppa, u zitellu traspassa da parechje staddi chì si distenu in attività. Cusì, trà 7-10 di ghjorni di vita, hè un crescente intensiu, chì hè accumpagnatu da una crescita in l'appetite in u zitellu. Questu hè ancu osservatu à 4-6 settei, 12 simane, è ancu in sei mesi. U corpu di a mamma hà adatta rapidamenti à queste cambiamentu. Dunque, assai maestri anu detta una assignazione più grande di u lattu à questi intervalli di u tempu.

Cusì, ogni mamma hà sapendu cun u spessu chì hè pussibule di furnisce un criaturu nascitore cù u latte materiali per evità a sopra tuttu.