Prasicidi per i misgi

U prublema cù i parassiti hè generalizatu è abbastanza seriu. Worms o helminthi sò vermossi parasitari chì causanu malati parasitarii (helmintoses) in i animali è l'animali. Oghje di vermi ponu esse truvatu in grass, sò, carne crusta è pisci. I catichi domestici chì ùn sò micca in cuntattu cù a strata pudianu ancu infettatu da i olii purtati da una persona in i so scarpi.

I parasites sò assai periculosi. Vivenu in u corpu, impunite in linimuli è liberate i sustanzi chì ponenu aversà. Per quessa, duvanu esse cummattuti. Unu di l'preparazione antiemelimi attenti hè Prazitsid.

Appricazzioni di Prasicidi

L'usu di Prasicidi hè prescribed for preventive and therapeutic purposes per i misgi cù a tonda è tende, in più di l'invasioni mixte. A cumplessione cù a dieta è lapaxutativa prima di dà a droga ùn hè micca necessariu, in fattu, è ancu in u so usu. Prasicidi sò dati à l'animali nantu à l'alimentazione di a matina à a tarifa di una tabella per tres kilogrami di pesu. A simana dopu a prima appricazzioni di a droga, u prucedure hè cunsigliata per esse ripetuta, perchè un zumate di uvaghji o parassiti chjuchi puderanu quede in u corpu. È cun sospetta di un gran numaru di vermi, Prasicidi sò usati per a terza volta, chì alterna quinze ghjorni.

Cumu travagliu Prasicidiu?

Quandu ci hè amministratu internu, a tableta hè aggressiva rapidamente è distribuzia in l'organi è tissuti di l'animali. In i parasitè, l'accionu di a pidata fa paralizia, dopu à quale sò scumpiati da u corpu in una forma senza cambiu cù l'urina è l'excremento.

Overdose cù Prasicide

L'usu di Prasicidi sò avè avvicinatu cun pruduzione. Li pillettes per u gradu di esposizione sò classificati com'è sustanzi moderatamente perikuluzi. Sì stati cunforme cù l'urdinamentu, sò assudutti sicuru. E cù una sperimentazione impurtante di Prasicidi in i misgi, pò esse dichjarazione, u rifiutu di l'alimentariu, a frustrazione è a salivazione eccessiva. Pò eseguite vigilante è ùn esce micca u dosi. Ricurdativi di u regula principali di u duttore - ùn fate nudda periculu.