Crisci di lattice

Da u primu ghjornu di a vita di u zitellu, una mamma cu curata si preoccupa di duie dumande: "Cume u mo figliolu furnitu u latto?" E "Chi avissi da fà per fà eterna durata quantu più possibili?" Avèndulu risposta solu vi conduite inevitabbile à u cuncettu di " crisa ". Una di e donne dopu avè lettendu a descrizzione di questu fenomenu cuncludi chì questu hè propiu à ella; Qualchidunu sarà surprised è ùn crede micca chì questu pò esse; è qualcunu pò esse scantatu, decisive chì l'ipolactia hè inevitabbile è irreversibile.

Ma ùn puderebbe pissà quandu si face i primi osterie in l'ambrati, è fà e decisioni precipitanti nantu à i cumplementari supplementari. Cumpiemu chì sò e crescite di a zitelli è cumu per trattà cun elli.

La crisa di la lactation hè normale, è questu hè temporale

Ci hè una qualessa interessante di l'amegione: tutte e donne chì aveva duve ghjornu chì pare chì u so lattu "fede". Certi mariani nota chì, in quelli ghjorni, a so zitella si sporta in u pettu, a freccia di annessi aumenta significativamente, u zitellu hè intruitu. L'altri si lamberanu di un sentimentu di "devastation" in u pettu, cum'è chì a latta longa hà sparitu da questu, è tutti i zuccali vita sò sgagati da questu.

Questu hè spessu occuru à a 3a è 6esta simana di a vita di u culleghju, è dopu à i 3, 7, 11 è 12 mesi d'ambrati. Ogni fontene indicanu un periudu di un e un mesi. A 3 mesi, a crisa di i lascita hè, com'è stata, una prova di litmus, chì indicava chì a lactosa ùn hè micca degnatu cumu. Tradizionalmente, u fenomenu di a famine crisa hè spiegatu da u fattu chì u zitellu annantu annantu à u gastru energeticu, e hà bisognu di una parte più grande di u latte. U pettu di a mo mamma ùn si pò adattà più rapidamente à e crescita di u zitellu. Ma sempre s'addatta, per tuttu.

U statu di a crisa d'alimentazione dura una media di 3-4 ghjorni, anche pò ancu durri à una settimana. A regula principale nantu à quelli ghjorni ùn hè micca di pinsà chì l'ameglie hè un mumentu è ùn ùn succumbera à u panicu, è u zitellu hè parechje volte più prubabile d'appricà à u pettu, ancu s'ellu pare micca vale à voi.

Chì se a crisa di i tarri

I recommandations for moms in supportu di la lactation, forsi, hè megliu presentatu in forma tabulazione. Cusì ubbligatoriu serà chjaru ciò chì duvete bisognu di fà prima, è chì azzioni devini esse evitata à u cuntrariu.

Questu aiutà Morsi è, per via di questu, a latta sparisce durante a lattazioni!
1. Apertura più frequente di u zitellu à u pettu. Fighjulà u vostru babbu un cofre cada ura. Per cunvenzione, fate l'alarma. Ùn àbbia paura di friddi nantu à i capelli. Sì appicie u bè in u correttu, ùn sanu micca quì. Per impidiscia l'ocurrenza di cracchi aiuta à perfetta perfinu "Bepanten". Hè ricumandemu a usalla in l'uspidale, quandu ùn ci hè micca latte in u cofrettu, è ci hè solu calostru. 1. Un manicu comu mezzu di calmà un zitellu. Un manicu è qualsiasi imitadori di u sceccu di a donna sò ingannati di l'ameglie. U zitellu spensisce u sforzu, per via di quale, cù menu intensità, stimula u pettu di a mamma.
2. Aumente a durazione di l'alimentazione. Ùn pigliarè micca u pezzu di u criatura finu à chì a liberazione. A paura di fissure - vede u paràgradu previ. 2. Doppivanie baby acqua. Quantu acqua hè drunusitata - ùn hè micca manghjatu u latte. Un zitellu prima di l'intruduzioni di attraversu (dopu à 6 mesi) ùn li ricumpite micca acqua.
3. A notte nuttata di freti. L'hormone prolactin, respunsabule di a pruduzzione di latti, hè sintetizata più attivamente quandu aghjustassi in l'intervalu da 3 ore à 8 già. S'è e u zitellu sò amatori di u sonnu, posanu l'alarma. L'alimentazione notte ùn hè prezzu. 3. Aduprate una buttiglia cù un chipfier (independentemente di u cuntenutu). Vede u puntu 1.
4. Conti u numiru d'urinazione di u zitellu. Assicuratevi. Seremu cunvintu chì hà manghjatu assai. 4. Intruduzioni di e misure prima di 1 settimana da u principiu di a crisa di i lascita.
5. Ritorna da l'affari di casa. 5. Custanza cuntenente di u zitellu. Spessu fà solu a mamma nervosa da i pussibbili errors.
6. Support de parenti è amichi. 6. Fatigue di a mamma, mancanza d'aiutu in a casa.
7. Cunciliu per un consultatore amegdalante. Sò veri prufessiunali cù una sperienza. Seranu aiutu à aiutà l'agglomerate bè e sopr'à ogni crises. 7. Condenazione di e persone cuncintizati annantu à a dispunibilità di una quantità di latta per a la securità è e so proprietà benifichi. Dimoralizate una donna di prublema. Hè ricivutu accettà per evertimenti di sti conversazioni è micca perde u vostru spiritu di lotta.

I amate omi, ùn rinuncia micca, ùn dispite micca e pratichezza per a to lagnanza. Avete successu. Almenu dui pirsuni in u mondu sò cunfidenti in a vostra capacità di crià un zitellu in spite de tuttu e crises d'ambrati - questu hè u zitellu è l'autore di l'articulu.