Tamarix - pianta è cura

Tamarix o comber - un arbusto o un arbolu di bellezza incantevuli è grazia. L'altezza aduprennu alcune à 3-4 metri, ma qualchi piantini righjunghjini 5 m. E rampi è rampi sò cuparti di foglie foglie di culore verdi blu, ricordi di scala. E so aspettu particularmente inusual durante u periodu di fioritura da u principiu di l'estiu à uttrovi, i so frutti chjaru è biancu sò colti in racumei intrecciziunamentu, è i so capeddi ùn ponu parechji picchi, perchè u populu di Tamarix hè chjamatu ancu un coru. Sta pianta perenne hè di più di 75 variità, distribuitu assai da l'Europa à l'india stessu. Particularmente cumuni in u livanti di Russia è in Siberia.

Tamarix hè cunsigliatu per cultivà u gruppu è unicu, bè adattatu per creà serpenti . Ciò in bonu in combinazione cù altri arbusti eleganti - spirea, una pratica. Puderete plantate una quantità di pianti chì fiuriscenu simultaneamente cù a cunghjunta, o pudete "sustituisce" à a fine di u periudu furrente. E crescente cù eucaristichi chì anu creatu è versu u sfondate di una varietà di e piante da u pianu.

Tamarix - pianta è cura

Grebenshchik pertenece à u nùmeru di pianti unpretentiosi. Hè u solitu tolerante di u salu, è i glànduli nantu à e so foglie spremessi u salinu. Puderanu a cundizioni di a cità. U locu ideale per u so atteru hè inghjustu o pocu sfocato. U sughjettu hè inutilità, l'sola cundizione hè chì u sughjettu deve esse bè dighjate - l'arbulu categòricamente ùn pò intollerà stagnazioni acqua. Crece bè nantu à terreni densi è ancu argilini, ma in questu casu, quandu si prisint in un pit, l'humus è a turba anu aghjuntu.

Plantendu e piantini righinu in primavera. Hè megliu di ripiglià e piantini di ghjuvani, e piante adulti si radicheghja più peggiu. Per fà questu, u bonicamentu si ponu annantu à u fondu di u pitottu, i cinari di lignu, i fertilizanti organici sò aghjustati. Immediatamente dopu à u travagliu, a pianta prupone acqua abundante.

L'acqua u pianta muderata è solu solu in u periodu secu. Sempri cundizioni nurmali, pò fà senza irrigazione. Puderanu tollerà tamarellu è poda, chì hè pruduttu in u giardinu per dà l'arbulu a forma necessaria. In cundizioni di l'alta humidità è a mancanza di venti nantu à i zitelli ghjente d'arbusti, quarchi ci sò spots fogghi - questu hè u moltu, chì hà un effetti paternante nantu à a cundizzioni di a pianta. I currutti affettati sò ancu tagliati è credi.

In generale, u bedriddu hè cunfinatu di rinfrescenu, pò esposta à una temperature drop-down à -28 ° C, per quessa chì, com'è regula, ùn hè micca necessariu un abrigi invernu. Ma qualchissia di e so spezie portanu u fretu più peggiu, per quessa, avissiru esse preparatu per a principiu di fretti - impannillati in tile o polietilene. Sì i rami sò immagini, anu da esse cutatu in primavera. In u so postu prestu prestu in novu - a pianta hè prestu ristau rapidamente. Tamarix hè trasplante nant'à u sensu necessariu - in un locu pò crecerà duranti decades senza perde u so proprietà decoru.

Tamarix - ripruduzzione per cuttings

A ripruduzione di a cunghjunta hè fatta cù l'aiutu di e foglie, i pezzi, ma più spessu per mezu di cuttings. Cutturà di u tamariu hè ottimatu in u vaghjimu. Per fà quessa, rinfriscà e tagliu stufi è poni in un dispusitore di acqua, o impiche immediatamente nantu à una pianta aperta à una prufundità di 20 cm, postu chì a piantana vi si sia aghjustata. Prima di cultivà u sughjettu duveria esse preparatu - pronti è fendu un fertilizante organico. Quandu i cuttings in l'acqua, deve esse spurtatu pericatoghji, è si poni esse posti immediatamenti dopu l'apparizione di i radichi. Per aduprà, ci anu trasfurmatu in piena, sò stati sfruttati cù serradi o torba, è in a primavera pò digià trasplantatu à un postu permanente.