Adding plum in a primavera

Quandu u soli cumincia à calender in a primavera, l'arbureti tornanu a vita in u giardinu. Unu di i primi hè chjubitu cù fiorite fiori bianchi un bonu prugna. Ma spessu successu chì dopu à un attualiri in u marcatu di a fruttu l'arbre hè corny mancanza di forza. Per sguassà u fruttu, in a primavera, hà bisognu d'assistenza cumpetevule, in particulare top dressing.

Chì per fertilizà in a primavera?

Per cumprà u prugnu in u primu piumu , l'arbre hà solu esse benefitu, hè assai impurtante per capiscì claramente u mecanicu di travaglià di tutti i so sistemi in u periodu. Durante u fioru, a prugna ùn hà pocu micca oppurtunità d'ottene nutrizi necessarii in u modu d'abitudine: e foglie ùn anu micca virtu attornu è e funziunalità in u pianu di a forza due to insufficient calentamiento di u locu. Per quessa, a cura di a prugna in a prima primavera hè stata diretta, prima di tuttu, à l'attrazione di u caldu solidu à u so sistema radicali. Per ghjunghje à questu scopu hè simplice: hè abbastanza solu per spogliaremu i zucchetti cun una gruffa capa di pruvà cunduttate o di qualsiasi altre materia urganica, un luggeramente ligne fracassatu. U culleghju rimbultu in u mulch serve à dui servizii per alive: prima, saturà l'arbre cù nutrijenti, è in segundu, caliu u pianu in u cìrculu di u cilestu.

À u tempu, quandu a terra hè sparata sana, serà pussibule a purta di manure zadekorirovat, sementa in i zuccuni di qualchi siderati o semande di fiori senza libertà. Un'altra manera di furnisce u prugna prima di u fioritu hè di scurzà cù una suluzione di fertilizante organico (in una ratio 1/9), è poi ghjustu a terra cù serradiu o turf. Per alcuni effettu massimu, ponu utilizà fertilizante minerale per a fertilizazione primurale di primavera, appressu cù un fertilizante organico: una primavera fecundate u fretto cù l'orgànicu è u sicondu cumplessu. Dopu avè fattu tutte e misure di prutezzione è attivà u sistema di e razzi, vai à u pianu di u prugnu, à dì à u vestitu foliar. Sì l'ùacchiu nudu dimustrà chì l'arbre hè in un state depressu, o se u crescente di e rami hè menu di 40 cm per annu, in primavera hè necessariu di furnisce l'amare cù solu di urea (40-50 grammi per bucket d'acqua) o nìdu di l'amonio (20 grammi per bucket d'acqua).

Alimentazione di eghici nantu à a primavera

Curingu per i pezze prugno ghjovanu hà e so propri caratteristiche. Allora, in u primu annu dopu à vende, e piantini di prugna ùn sò micca alimentati à tutti - anu pussibule risorse nutizie boni chì sò stati posti in u pitbullu di piantazioni. Inoltre, l'alimentazione extra pò pudere dà a prugna ciumara - u sistema di e razziamente solu sviluppà à u puntu chì principia à trasfurmà i fertilizanti solu à u vaghjimu. In u risultatu, duranti u piriudu quandu l'arbre deve esse preparatu per invernà, cumenzarà a cultivà attivamente è allungera novi rimessi. Comu u risultatu, in l'invernu, u prugna diventerà devagliu, è pò muriri in i primi ghjàlle. Per impidiscia micca questu, a piantina hè alimentata solu da u second annualu dopu à pianta.

U secunimu annu di a vita di a prugna passa sottu u signu di sustegnu di nitrogenu - dopu chì u foglie foglie, l'arbre hè furnitu cù solu di urea, diluting à a tarifa di 2 cullizzioni per u bucket d'acqua è cunsumando 25-30 litri di suluzione per ogni arbre. Quandu u prugnu vene in a stagione di fructifica, u so primu mannatu di primavera hè st'animali cum'è cusì: prima di fioritura, una soluzione di lattice di urea è sulfatatu di potasio, dissolvi in ​​a proporzione di 2 cuppuluti per vasettu di l'acqua, hè spressu in u toccu da scorri. Sta mutazione pò esse rimpiazzata da u fertilizante "Berry", dissolve in una proporzione di 300 grammi per u bucket d'acqua. Dopu l'appiecu di fertilizzanti, u ciculu di stock hè robba cu cura cù una lampa di turba o serra.