Nettle per a lattazioni

Sfurtunatamente, no sempre ghjovana mamma pò facilmente è senza prublemi, agisce l' alimentazione di u latte maternale . A volte, cù a mancanza di latte, unu hè di ricuperà à rimedii tradiziunali chì permettenu a tacquante. Trà l'infusione più effittiva à l'infusionsi chì risolanu questu problema, a decucuzioni di l'ortiga durante a lattazioni.

Ortiz à u làmpianu

Nettle mentre alimenta u zitellu permette à a mamma per restu forza, sullivanu u livellu di l'hemoglobina, hà un'ecunciu indrintu cumunu. Per esse l'ortigue per manifeste bè e so proprietà benifizii, hè necessariu di vintu una culloca di stadura secca (hè vendita liberamente in farmarii) cun un vetru d'acqua furiu, insistiu, è poi piglià a decocção nantu à una cucchira trè volte à u ghjornu. Inoltre, pudete bè tè infusione di tatu , chì includenu nettie. L'orticultura di Nettle pò esse suppliitu cù cìtrica anca o finocchiu, in questa infuzione pò ancu aghjunghje frutti d'anisi o cuminu. Inoltre, ùn ti micca scurdate di bevià più acqua per incrementà a sizzioni di u latte è di riflettà a mancanza d'umidità in u corpu, in ocasioni a causa di a mancanza di latti pò esse a deshidratazione.

In ogni casu, ùn sò micca sempre annuciate in a lattazioni permette di rinfurzarà a pruduzione di latti. Si pigliate una infuzione di questa muntagna per 2-3 ghjorni, è ùn vi mancu un aumentu di a produzzione di latti, ci vole à sustituitu cun un extracte d'anisimu o mint. Questu hè dovutu à u fattu chì a nettie durante a lactosa regula a produzzione di latti cumpressendu l'espansione fisica. Intantu, u prublema pò esse in enfasi o disturbazione di u prucessu digestivu, chì altri leghji averanu aiutu à sguassà. In ogni modu, l'infuzione di nettle per a lattazioni ùn hè micca esse superfluvule, postu chì a pruduzzioni curatori di sta foglia furtificheghja u corpu di a mamma è permettenu di trattà cun u stress.