Signs in Petrovs Day u 12 di lugliu

I slaves eranu seriu nantu à i festi di a chjesa, osservendu e règule è tradizzioni, chì diventonu a basa per parechje admission . Ghjornu di Petrov di l'antichità hè cunsideratu cum'è una festa di u sole. A ghjente di sta volta accuminciau a accustà e fieri è pusendu nantu à u patimentu in i campi. Petru era cunsideratu u patronu di i campi è pratos. In i vechji ghjorni a festa fù chjamata roccia di Petrov. A ghjente preparava distinti trincià è i famiglii invitati, cunnosce è pruduttori à u tavulu.

Signs in Petrovs Day u 12 di lugliu

In questu ghjornu, celebravanu a partenza di l'estate. Questu tempu u cuckoo cuckoo si firmò, perchè a persone pensà chì a vaghjimu prestite prestu. Da questu tempu, u livellu di l'acqua in i reservorii diminuite. E donne, pruvatu di preservà a so bellezza, lavata in trè surgenti. Una di e celebrazione di u populu famose u 12 di lugliu - paese di u ghjornu di Petru hè reificata di peccati esistenti.

In questu ghjornu, ci era una tradizione per fà u furmagliu à u so figliolu, è per questu maternelle ricevenu invece di cusiti. I godparenti hà datu i so figlioli un batch di farina. Petra era sempri cunsiderata cum'è patronu di i piscadori, è a ghjente urdinò à quellu chì vulia aghjunghje un pesciu grande. In a festa di a chjesa u 12 di lugliu ci sò signalati di vindemii. Cumu si era chiuvutu annantu à quellu ghjornu, a vendita hè normale, è se durau finu à l 'aghjustà, quì i ricchi. In questa festa era abitudine per andà in i boschi è cercate l'arradela di Petrov. E persone cridìanu chì, se a gestione per fà questu, a ghjente serà felice tuttu l'annu longu è ellu puderà vede i tesori.

In u ghjornu di Petrov, parechji riti eranu stati, in u quale indirizzàvanu u santu. Per esempiu, i pastori sò attaccati crayons rougichi à i corne di vacche è rame nantu à quellu ghjornu. E persone crèdenu chì prutegginu l'animali cù e malatie per tuttu l'annu. I pastori, attaccati à i campi di i campi, caminavanu attornu i barnaghjoli è i pinni per prutege u bistiame da l'attaccu di u lupu in l'annu. Quandu u ghjornu di Petru, cullonu l'ultimi cherries da l'arbureti è i trattenenu à l'elefanti à a chjesa. Hè stata creuta chì questu modu "ordenà" una bona vindetta per elle annu annu. L'apicultori rializeghja u so rituali : anu avutu parechji alti chjodu l'aluzzi per pruteggiri a so evidenza di steppa. Ogni costumbrale interessanti in u ghjornu di Petrov - facultati di i paesi vicini fugliali una ghjusta besta in l'intramacu, perchè ùn ci era micca piacè di veru è guerri trà i vii.

Signori di u patruni di u 12 di lugliu:

  1. Per vede a rugiada à l'erba in a mattina hè un passageru di u ventu, è s'ellu ùn hè micca nè rota, da vale a pena aspèvamu a chiavi.
  2. Nuvole di u giallu culore celu contru u ventu - chjaranu.
  3. Sì u cucko ùn si sìanu intesu davanti à u ghjornu di Petru, avemu bisognu di un invernu primu. Quandu u cucko fell silent after this holiday - hè un furzone di un ottore prolongatu.
  4. Videndu quantu i foglie gialli cascanu da i rami più rimoti di u bidichante, affinchè chì prontu sera una foglia.
  5. Forte forte nantu à questu ghjornu - serà cale è assulanatu per almenu una settimana.

I Signori d'amore è i costi di a festa Ortodoxa u 12 di lugliu

Questa ghjurnata, e donne chjamiunarunu i so picciotti cù pelli brodati cù i so mani, è questu indicà chì eranu prestu per u matrimoniu. Ci era ancu una tradizione: una zucca unmindia, u babbu era pusatu nantu à un carrettu, facia una guirlanda di corna in a so testa di a so figliola è a purtò à a casa duv'ellu duvellu chì avia piaciatu era vicinu. Nantu à a spalle di a ragazza era una sicura. Avvicinà à a casa, u patri cingu u sposu. A so mamma hè stata sia, è s'ellu hà accettatu a pruposta, ella tirava a curuna da a fiore di e so tene è facia una tavola. Sta tradizione hè duvuta à u fattu chì in Russia, questa festa hè stata cunsiderata maschili.

I soliti favi passatu un ritu simplu per attruvaranu un sù ànima. Eranu culligati 12 pasture di 12 campi. U bouqueti di coletta di a zitella hè stata sutta u pilaticu è, sughjurnatu, rapprisentanu i so destinati è pinsatu d'amore. Era impurtante di dichjarà cusacità:

"Documenti culori di sfarenti campi, dotze beni fatti!" Quale hè a betrunched-mummer, amparate è mi vede.

In un sònniu, a zitella vole vede à a so alma ànima.