Dovre


A parti cintrali di a Norvegia hè rich in biodiversità, paisaghji pittoresca è un clima rico. Ci hè parechje persone chì vanu in u territoriu, a maiò parte di questu hè riservatu per i zoni di prutezzione di natura. Unu di i primi attraversu di sta zona di u Norvegia hè u Parcu Naziunale di Dovre, chì si trova trà dui altri parchi - Rondane è Dovrefjell Sunndalsfjella .

Caratteristiche generale di u Parcu Dovre

Stu spaziu di conservazione hè stata stabilita in u 2003. Poi per ella fù attribuita un territoriu di 289 metri quadri. km, chì si stende à una altitudine di 1000-1716 m di livellu di u mari.

U territoriu di Dovre hà fattu solu dui zoni di Norvegia - Hedmark è Opplann. In u nordu, cunfini u Parcu Naziunale Dovrefjell-Sunndalsfjell, fundatu in u 2002, è in u Sudeste - cù u Parcu Rondane, chì hè stata stabilita in u 1962.

Geologia è paisaghji di Dovre Park

Questu parte di Norvegia hè carattarizatu da un terrenu monticughjenti. In i tempi antichi si tratta comu una forma di frontiere, o meridiano, trà e regioni Nordu di u Nordu sittintriunali. À traversu u territoriu di Dovre, passa a muntagna di Dovrefjell, chì ghjè in u sistema di a muntaneda scandinava. Hè un di l'uggetti naturali più impurtanti di a parti cintrali di u paese. Da u livante à u punente, a varietà di Dovrefjell stendi per più di 160 km, è da nordu à u sudu - per 65 km.

A basa di questu ridenza hè rappresentata in a forma di rocci metamorfici capanduli, perchè nantu à u territoriu di a riserva ponu truvà a pantechjata di l'aspidu è u gneiss.

U paisaghju di u Parcu Naziunale di Dovre in Norvegia hè rapprisintatu da i seguenti obxetti:

Duverevule à u cuntenutu altì nutriente in u locu, cundizzioni cundizzioni per e piante è animali sò creati quì.

Flora è fauna di Dovre Park

À a fine di u XXu seculu, i bum musk èranu purtati à u territoriu di a riserva di Dovre, chì, cù u renni salvatichi, diventenu i principali rapprisentanti di a fauna lucali. Questi animali anu un pilatu longu è grossu, chì pruteghje i di u clima di u nordu. I buchdi di musk scricchiamenti arriggianu i so capelli in u liceu.

In più di queste, e seguenti spezie d'animali è d'aus live in u Dovre National Park in Norvegia:

In questa parte di u paese ci sò soprattuttu i pianti è i fiori. Frà ogne sò saxifrage, buttercups, dandelions è ancu poppies.

Visita di u Parcu Dovre hè vientu di acquistà cù l'unicu unicu induve i monumenti archeologi di l'era preistòriche sò situati. L'infurmazione nantu à elli pudemu esse uttene da u Centre Nazionale iNasjonalparker, chì avete tutte ancu i parchi naziunali di Rondane è Dovrefjell-Sunndalsfjella.

Cumu à Dovre?

Stu parcu naziunale si trova in u cori di u paese, 253 km da Oslo . Pudete ottenevule nantu à scursioni di bus o auto. Hè a più piacevule per passà a strada E6, ma hà pagatu i lochi. Quandu u tempu hè fine, 4,5 ori. Si vai à u parcu Dovre à longu a strada Rv4 o R24, a via pò piglià 6 ore.