Manoel Island


L'Isula Manoel hè a unità administrativa di a cità di Gzira in Malta è si trova in u portu di Marsamxhette. Hè spartutu da a "grandi terra" da un canali, a larghezza chì hè quintu à vinti metri, è hè cunnessu da un pianu di pietra. Eccu nuddu vive è ùn sò micca casi, ma ùn hè un club nassi, un forte medievale è una cria d'ànitra. Ancu l'isula si trova vicinu à i rughjonu cità turistiche, ma ci hè sempre una atmosfera tranquilla è tranquilla, è a superficia azurie di u mare è paisaghji pittorescenu saria per qualsiasi turistiche.

Ciò chì vede nantu à u scheletru?

Duck farm on Manoel Island

À u ponte, à manca, in Manoel Island hè un paese chjamatu Duck Village. Questu hè un scogliu di a zona custiera induve parechji animaliali. I principali abitanti, sicuru, sò pate, ma sò altri abitanti cineremi, cignani, pollastri cun un galleri, cume cuniglius fluffy è, cunducendu un stili di modu meditatu, i misgi. A prossima fissa nantu à a corti di l'ànima hè una urna per i donatori, è in l'periferia di l'ànitra Village hà ancu un cimiteru per i so abitanti. Quand'è vo avete in Manoel Island, ùn passanu a cità d'avè - questu hè unu di i posti più memorabili in l'isula.

Fort Manoel à l'isula

Se continuate nantu à l'isula di Manoel, a via hè chì vi porta à u forte forte epediente medievale cù un territoriu di cinque centu milla di metudi. In u XV sèculu, u forte era una di e fortifications militari u più capaci di l'Europa. Hè fattu in u stilu baroccu, hà a forma di un quadru cun quatre bastions chì, cù i so contorni, s'assumiglia una stella.

Dapoi u 1998, ci sò stati maiuri travaglii di resuranza, chì ùn sò micca finissenu, è ùn hè micca manera d'avè à u territoriu di fortezza. Solu una speculazione esterna hè permessa. A strada, nantu à u territoriu di rinfurzà, anche scritti parechji sceni da a serie "U ghjocu di tronu". L'isula hà aduprà ancu di custruisce un cumunità di l'immubiliariu: un locu per dui centu persone è e case, è ancu un casinò, un pùblicu pùblicu, una mozza ascultendu per ibarchi è barche.

Royal Yacht Club à Manoel Island

Quistioni di u forte di l'isula di Manoel hè u famosu Reali Maltu Yacht Club (Royal Malta Yacht Club). Hè situatu à u dirittu, se passate longu u ponte, da Sliema , è à manca, pudete vede installazione d'attrazione è rete docks. Elli viaghjeranu e riparazioni è di l'hibernazione per una quantità numerosa di navi. U Yacht Club hè chjusu à un turisticu ordinariu, è ùn hè micca cunsigliatu di ghjunghje, ma nimu proibit l'admira l'elite. Sì i viaghjadore anu un scopu di nàscita in mare à u tramontu o à pocu pocu di l'acqua azur, poi pozzate un vasu di ogni classu ùn sarà micca difficili. Questu pò esse fattu individuali o colectivamenti.

U clima lucale hè a cundizione ideale per vela di un annu. Un grandu numaru di razzii di vela sò sopra à dumandà da aprili à nuvembre. U vaghjale induva i valdi navigatori unforgettable, è u siroccu è mistral furnisce a forza propria. Questu hè un locu grandi, per i principianti di yachtsmen è per i lochi di mare più avanzati.

Cume si vede à Manoel Island?

Da Valletta à a citadine di Gzira andà autobus regulare cù i numeri 21 è 22 (u tempu di viaghju 30 minuti). È da a strada, andà à u portu di Marsamhette, è cresce u ponte di pietra (a distanza hè di circa un kilòme).