La Pinacoteca vaticana


In tuttu u tempu u Vaticanu hà statu è segue una cità chì attrae l'attenzione cù a so storia rara, unica è interessante. In questu pudete truvà parechji posti incantevuli in quale vulete visità. Unu di questi siti hè l' attrattu principali di a Vatican City - Pinakothek.

Quì vi pudete apprezzà a bellezza è a geniusa di l'arte, chì era preziosa in i tempi stòculi stòrici. Pinacoteca incù u numaru d'exhibiti è autori chì ci hà criatu una volta, di sicuru, ùn seranu micca pudè ricordu di tuttu vistu, ma questu hè secundariu, in cunparazione cù a scala di l'accion vicinu. Vaticani Pinacoteca avarà da aiutà à scopra à u mondu di l'estetica è a verità l'armunia, chì dà un veru arti.

In u sensu di a parola "Pinacoteca"

Scupremu quale hè u significatu di a palora Pinacoteca. Era chjaru di l'antichi grechi di chjamà a cullizzioni di pitturi purtati à a dea Atena com'è un rigalu. I Rumani antichi utilizavanu sta parola per chjamate chjusi in cui articuli di l'arte eranu manteni. In u Rinascenti, i cullizzioni di stampa eranu cunnisciuti cum'è colaine cullizzioni accessibile à u publicu.

Versu u 1932 a cullizzioni di pittura in contu di circa 120 prisenta è si dicidi di costruisce un altru bastimentu in u Parcu Vaticanu, chì puderà esse un repositore per elli. L'architettu, chì hà custruitu unu di i più belli edifici in Roma, hè stata Beltrami. A data, u museu exhibitu circa 500 pittura, arranjatu in l'ordine in quali eranu scritti.

In u nostru tempu, a Pinacoteca è a Galeria Photo sò cuncetti idèntici. Forsi, per quessa, u Pinacoteca in u Vaticanu hè una ghjigantesca cullizzioni di pittura nantu à i temi riliggiusi d'autore di ete tempi.

Equestri aristucenti di u Pinacoteca

L'Esposizione Pinacoteca in u Vaticanu sò impressiunanti no sulu per a so bellezza straordinaria, ma ancu di valurizazioni impurtante. Certi spettaculi di scopi stimani in milioni euro. I cane sò guardati cù cura in u cronologicu in 18 halls di u Pinacoteca.

  1. I mudelli più preziosi sò cullucati in u primu salonu. Quì pudete amparà l'opere di Venetianu, Bologna, Giovanni è Nicolo.
  2. A seconda stanza hè occupata cù l'opere di Giotto è i so studianti, aderenti di l'estilu gisè è e so diverse imagine.
  3. L'artist Beatu Angelicu, hà scrittu assai pittura nantu à a vita è l'atti di San Nicolau. Questu autori è i so operi sò dedicati à a stanza vicinu.
  4. Pudete vede i fresche di Melozzo in quarta stanza. À quellu chì l'autori hà magistralmenti l'ombra, chì evocanu u sentu più chilestenti è più brillanti trà quelli chì guardonu.
  5. A sala vicinu fudirà u visitatore cù l'opere di Cranach famoso è Lucas l'Ancien.
  6. Dui avutri partiti successivi arricugghianu una cullizzioni di travagli di l'Ubirsk, u rappresentante più vivu di quale hè Kriveli. Interessanti sò l'opari di i so parenti cuncipitu, ancu rapprisintati in queste portale.
  7. I travaglii stranguli di Raphaël sò culligati in u vaghjettu hall. U studiu di i pittori, hè impussibile micca de nutella chì dottu u pittore era l'autore, è i so opari sò assai distinti di l'altri è sempre unicu.
  8. I tarritorii di a Biblia, ritratti, ieddi sò detendu currettamente in i novici, dècime, undulinu è dodici viaghji di u Pinacoteca.
  9. Avemu ancu di parlà di u 17esimu salone chì aghjunghjava l'opere di Bernini, in a maiò parte di quale elle di l'angeli.

Cumu visita?

Per accustà à u Vaticanu Pinacoteca, hè necessariu di piglià parechji fatturi impurtanti. Prima, a ropa ùn deve esse chjara è micca attentà l'attinzioni. Se tenite una cima cù una manica corta, una mini faldone, pantaloncini, ùn hè prublemà chì vi sarete permessi dintra. Siconda, e bagaglii di u bagagliu ùn deve esse voltu è cuntenenu stabbing è tagghà articuli è articuli fatti di vetru.

Vaticani Pinacoteca hè parti di u cumplessu di i musei vaticani è pudete piglià una visita guidata cù trasportu publicu: autobus, trams, metro. Per quelli chì ùn sò micca usati à l'affullanza di trasportu urbanu, ci sò servizii di taxi. I amanti di metri debbitanu à un trenu à ogni stazione à a linea A è surtendu in un locu chjamatu Musei Vaticani. Turisti chì decidenu acquistà à u Pinacoteca cù l'autobus, sapemu chì i buses chì necessitechà piglià a ruta necessaria: 32, 49, 81, 492, 982, 990. Quelli chì vulianu à passà in tramu, cresce u 19. Inoltre, pudete impidisce un taxi o invià un auto à qualsiasi l'hôtels di a cità. Quandu si truvà nantu à u puntu, seguite i diritti ghjunti è truvate vicinu à l'uffizzioni di u museu, cercle micca, cullà a scala, è turnate ghjustu.

Apertura di u Prugettu di u Vatican

Vaticani Pinacoteca accolta à i visitori da u luni à u sabatu entre 9h00 e 18h00. L'altri messagi in opera à 4 ore dopu, piglià questu in cuntendu per ùn perdià u tempu. A matina, u museu havi assai turisti, perchè s'è vo vulete godiri a cullezzione in un ambiente più caratticatu, hè megliu venutu in a tarda. U prezzu di u bigliettu 16 eurò, ma l'ultimi domenichi di qualsiasi di i mesi pò ancu andà à u pinnacle senza pagà. Pussibbili pò esse usatu da i studienti è di pensioni, per elli u prezzu di costu serà megliu u mità più menu.