U mètudu di u patate di cultiva

Tuttu chiddu chì si trova patata nantu à a so trama vole di ottene una bona racolosa per u so travagliu. Hè solu à a realità ùn ùn micca sempre travaglià. E cammie di camionieri culpèghjanu di u clima dolore, di pezzu di cultiva di qualità impurtante o d'untimamente regu.

Ma hè una tecnulugia neerlandesa pruvenita per u cultivo di patata, chì ùn manca micca i so seguitori. Chì ghjè u sicretu di i renditi da rinuvà dinò, è hè cusì cusì caru? Scupremu!

U modu di cultiva italiana

A cosa principale in sta tecnulugia hè l'usu di u mettinu di piante da a più alta qualità. L'esperma di vendezza di u patata neerlandese implica l'utilizazione di varietà di patata d'olandesi, di quale ci sò almenu duie documenti. Prima di vultà in terra, i patate a talla di u ovu di pollo, germinate è caldu in dui simani. I sprouts ùn deve micca più di 2 cm.

U duminiu previstu hè u terre più mercu. U tarritoriu hè tratatu preliminarily cù erbicidi - ùn ci hè bisognu di e male in quì. L'excavazioni eccezione ùn hè micca usata - hè sustituitu da a machining cun un corta di corta o moto-hoe.

Per u sviluppu normale di l'arburu è a cugliera, hà bisognu di un locu. Per quessa, ogni tubbu hè statu à una distanza di micca menu di 45 cm l'una di l'altri, è i pasce sò mandati à circa 85 cm. A pianta di a patata sicondu a tecnulugia holanda hè realizatu micca da u metudu di u metale di u piticu, ma in i fossi ùn sò più di 6-8 cm.

Inoltre, u mètudu neerlandese di cultivà e patate hè bisognu di un'epulazione unificata, ma deve esse cumu chì l'altura di u monticole hè 25 cm, è a so basa hè di circa 75 cm.

Sicondu u metudu Dutchu di cultillazioni di patate, i tuberi si sò piantati in un territoriu umdu caldu a + 50 ° C. Se a terra si trova assai calenta, pèrdite umidità, è e patate ùn ponu più forza. È vice versa - in u crescente in a terra fria cresce a frebba, è questu ùn permettenu micca una vendita excellentu.