Molodilo - pianta è cura

Vulete decorate u vostru giardinu di frontière cù un scogliu alpinu o un artu roccia cù rosi taliani? Allora vi putete acquistà cù u zenevule - una pianta perenne da a famiglia Tolstia. A causa di a varietà di e so variità è di e spezie di fiori è di e forme, hè pussibule di cumpone solu d'una alfombra vivante insegnante. Molodilo attrae i ghjuridichi per u so unpretentziatu, a resistenza di ghiaccio è inusual. Nantu à u zogliu cortu di i ghjovani, si trovanu assai foglie sposti spirali in grossu, chì pò esse coperto cù una caghjula o di ciacca. U sistema radicali, secondu l'spezia, pò esse casi imperceptible o putente.

Molodilo: crescente è grooming

In u pruduzione è cura in u giardinu per i ghjovani, ùn hè micca nunda di difficultà, ma per qualchi momentu, vi deve cura:

  1. Sceglite un postu : prima di pona u ghjovanu, deve sceglie un locu assulanatu, perchè In l'ombra, i zuppi di fiori perderanu a so forma compactu è diventanu verde.
  2. Preparate u tarrenu : per i ghjovani, u poviru, u tarritoriu arricatu o impregnatu di sabbia hè megliu adattatu, perchè ùn ci hè micca stagnazioni di l'acqua, sarà perfettamente solu nantu à e petre. Se u locu di u piantaggiu di u fiore hè ghjovanu, u solitu era locatu, da esse da esse prezziè è mischju cù a sable.
  3. Regnu adattatu : l'acqua hè solu necessariu durante u travagliu, da esse a precipitazione naturale, in fogliosu fugliale hè sempre una pruduzione d'umidità.
  4. Invernu : ùn hè micca cunsigliatu di coperà i ghjovani in invierno, ancu s'ellu ùn hè micca nè neve. In u lapiano (spruce branch) abitanti, solu i piatti o pianti ghjusti.
  5. Trasplante : si pò esse realizatu à ogni mumentu di l'annu, preferibbilmente micca à a fine di u vaghjimu; quandu a rupture de la rota hè prontu restaurata, perde e prublemi dopu u trasplante ùn si trovanu micca.

Molòdilo: ripruduzzione

Molti varietà di i zitelli assai prestu si multiplicate da e crescenu e vegetativamenti. Ma à creà una certa foto in u giardinu di fronte, hè megliu per cuntrullà stu prucessu.

Per a ripruduzzione di u ghjovanu di i graneddi, hè solu bisogna à cultivà à u principiu di a primavera, sbrizziundu cù una fina capa di terra. À a temperatura di 20 ° C frutti spuntanu dopu à 5 ghjorni, prima ch'elli sanu, l'acqua hè stata perdu di modu rigulari è regnate à rinfurzà. E pianti arumati in u mità di l'estiu per trasplante à un locu perpetu.

I ghjovani cultivati ​​vegetativamenti pò esse prubilati cù mustaches è zitelli:

Molodilo: cumu cresce in casa?

Molodilo hè una pianta incantevuli, perchè si sviluppa bien in u giardinu è in a casa.

Pò esse postu à una sola vanda sola o fate un cumpusizioni in un grande. Per plantà hè megliu fà piglià una terra mischju per cactus, necessariamente mette un pote in u bacinu. A l'acqua deve esse una volta in 2-3 simpati, e ancu menu spessu, ma avemu da esse dinò chì l'acqua ùn caduta in i sinuses di foglie. Se u regnu di tempurà permette, hè megliu mette un ciucciu di vaghjime nantu à u balaghju, induve hè più sole.

Molodilo hè una fioritura, ma fiori è fruttificà a so fruta in a vostra vita. À l'età di 2-3 anni, in una rosette grande, u zucchero hè stesu da stretchinu è sopra cun prugna. Hè una spicciata di fiore cù un cimbumbiu o racumosa inflorescenza in a punta. L 'urtulimu dura circa 5 ghjorni, dopu à quale sò e legatura in a so zucchina, è a pianta sana manca a secarica gradualmente. Hè bisognu à currettamente.

Ancu un orticulturist budding pò fà creazione in u so giardinu di fiore.