Ponnu voi femmi incisione anzionale sessu?

Sì ùn ci sò micca contraindicazione medica, parechji matri futuri pò divirtiri l'intimità quasi tutti i 9 mesi di prima di u nascita. Ma e parenti cosechjate chì e relazioni sessuale in un periculu criticu pò ancu avè qualchissimi sfumalli. Allora qualchissia pareanu interessate s'ellu hè pussibile per e femini in partire chì anu sessu anale. Questa pregunta hè ancu in quelli chì spessu inviani à questu piacè di amori prima di cuncepimentu, è ancu quelli chì, per qualchì propriu, sò limitati à i cuntatti vaginali. Ùn ci hè una risposta inzucchiusa à questa domanda, per questu hè megliu studià currettamente l'infurmazioni nantu à questu tema.

Argumentu per è contru

A volte chì i partiguzziani di tali cuntatti dicenu chì durante u sessu anu u sessu analicu pò esse practicatu, cum'è questu tempu i tessuti diventanu più elasticu, è questu porta à l'assenza di sensibuli doloroso in questa forma d'attu. Inoltre, u rectu hè ancu una zona erogene, è per via di l'aumentu sensibilita di e finizioni nervi durante a gestazioni, una zitella puderia piglià un vedutu orgasmo.

Ma ci sò ancu raghjone persistenti per chì una risposta à a quistione di quelli chì e femine in partireghje pò avè u sessu anale hè negativu:

Dopu avè studiatu sti argumenti, ogni donna pò decisu per elle si u sessu anale hè pussibule durante a gravidanza. Ma pudete avè cura prudente tutti i risichi è pensate à avè preferitu à i piacè è à rinsignà quellu di u nascita.

Alternattivi à sessu anale

A volte chì i parenti sò obligati di abbandunà stu pirìudu cruciale micca solu di tali cuntatti, ma ancu da u vaginal. Ma questu ùn vole micca chì i cagiuni possi micca perda l'opportunità per riceve i piacè. Ci hè parechje modi alternattivi:

Pigliate a decisione finali nantu à oghje si pò esse tene sessu anu durante u gravidenza, hè megliu cercà una risposta à u vostru duttore. Hè stata capaci di dà cunsiglii detallati è cunsiglii.