Cume di u ditto per vèstinu un ring?

E raggiuni muderni in a quistione di quale u dete per vèstinu di un anellu sò più guidati da a so persunazione persunale nantu à quali induve hè devenu esse a so decoru. Ancu parechji siclioti è astrologi crede chì questa scelta ùn hè micca accidintali. Inoltre, l'scelta di un ditaghju com'è "postu" per a locu di l'accessariu favuritu pò ancu esce assai di a personalità di a ghjovana è di i so caractères principale di carattere .

Puericultura: una moda

Pensendu à cumu nantu à a ghjente anchieri nantu à e to mani, e cose, basculamente, rimettenu da u mudellu di decorazione, a so tene, a prisenza o l'absenza di pietre. Per esempiu, anelli enormi devendenu situ in u centru, attraendu l'attenzioni è l'ochji di l'altri. Invece, cum'è un pruduttu senza inserzioni, per contrari, hè pussibule di mette nantu à u dete.

Vulendu chjarve di sguillà a so originalità, in cerca di modi inusuale di cumu si pò trasfurmà aneddu nantu à i dete, i giovani moderni chì prefete chjappà in phalanxes. Questa tendenza, introdutte per a racolta di genius Nicolas Gesciere, hè stata subitu da a donna di a moda. Allora, dopu avè apparsu prima nantu à i mudelli di u podju, in seguitu nantu à e mani di l'attrìzii di Hollywood, sti anziani unichi diventonu l'adattu principale di tutti i valeri di e figlioli chì vedenu a moda. Spècimentu, massiu, è à u contru, mudelli fini di questi buttreghi oghje in u piccu di pupularità.

A strada, oghje ùn sò micca limità micca solu nantu à u locu, ma dinò in u numeore di sti ornamenti stilu. In generale, a risposta à a quistione di quantu anu pò esse usatu simultaneamente di una banda, perchè parechje pupazzi hè obvi - quantu vulete. In generale, pudemu dì chì i prudutti cù e petri preziosi sò megliu purtari in una sola versione. In quantu à l'anchi anchi stilizati d'argentu o metalli non preziosi, in questu casu pudete dekorate almenu tutti i dete nantu à e to mani, senza teme per u scundiscia.

Cusì, senza piglià nunda astrologi à a decisione per induve l'armari cuddus correctamente, diventemu bellu chì ùn sò micca stati règiche rigulari è per quessa hè bisognu di spirimintà in furia è à combine accessori à u vostru discrettu.

Chì ci dici ciò chì l'anelli nantu à i diti?

Malgradu l'idea di a libertà assicurata di sceglie quandu induve l'arme, ùn si pò aiutà, ma cunzidenu un altru puntu di vista, dece ciò chì tuttu hè sensu. In generale, se parlemu di l'urighjini di l'emergenza di una tradizione, i so radichi ritentanu à l'antichità, quandu l'adornamentu hè stata attribuita a magia speciale.

I tradizioni chì anu passatu a storia ùn pudianu micca affettà u fattu chì un sistema peculiare di valuri di dettu hè statu sviluppatu, induve l'annu era purtatu. Ci hè una gran quantitatione di viaghji in a pratica, è sò tutti averebbe u so prublemi è avvicinamenti à a justificazione, per esempiu:

  1. Per portà un anellu à u vostru ditta indice hè di esse tipu è putente. Una spiegazione di sta significenza pò esse truvata in u fattu chì assai capi, per esempiu, Julius Caesar o Ivan the Terrible, in questu modu decorate e so mani. Inoltre, sicondu l'esperti, questu arrangementu di ornamenti indicanu un caratteru forti è pruduttu. Hè per quessa astrologi chì e so cumpagnie sìanu dispunibule di dispunibule di i so cunti è di i so teme quand'elli ponenu un anellu à u so dettore.
  2. Utilice un anellu à u polu (esperti paranu) - Preferite assai simpliche, prestu temperatu è ancu ligeramente aggressivu in u cumpurtamentu di a ragazza. A presenza di un anellu nantu à stu ditaghju pò ancu esse un tipu di signale per elli à pacificà u so temperamentu in calore.
  3. Per portà un anellu à u mezu à u centru di u centu hè assai piacevule di bè ghjorni chì sò assai populari cun u sessu oppostu è sò bè ​​cunnuscenu di a so attrazione esterna è l'irresistibilità.
  4. Cù ditti senza nome, tuttu hè assai chjaru - questu hè u locu per portà aneddu di impresa.
  5. Quelli chì portanu un anellu à u dito, diciunu chì e donne sò assai diplomatii, sociables, faciuli è simplicemente truvà un accostu di e persone.