Chì significà "persona tolerante"?

Cume facenu a faccenda l'attitudine benevolentissima di l'altri? Una persona toleranti hè sempre un piacè di trattà; inoltre, prima chì una persona voli "sguassà u so capeddu" per u fattu chì ella cù u so cumpurtamentu è dice: "Aghju apprezzatu a vostra opinion è u rispettu per a libertà di pensamentu, è, per quessa, motivate à attivà pusizione di vita ".

Formazione di a cuscenza toleranti

Se parlemu di l'urighjini di l'emergenza d'attitudi tollerali in l'Europa occidentale, a basa per questa era l'educazione religiosa, influenza, à dì u signu di l'Edicte di Nantes. Grazzi à questa lege, i cattolici è i Protestanti fubbe diventatu ind'u dirittu, in materii d'admission à i stituzzii educativi è à acquistà assistenza medica.

Si cunzidiravanu l'urighjini di u cumpurtamentu tullimentu à l'esempiu di una persona, poi li primi idee nantu à i boni è i male, i cuncetti morale in generale sò furmati ancu in l'età in furmagliu. Prucessu da questu, dopu à anni, in l'individuu adultu hè assai difficiule di cambià nis-attitudini di vita è idee.

Signos di una personalità toleranti

  1. Sensibilizazione, l'intarenza di a motivazione di l'azzjonijietu propiu. Tali individueldi tendenu à analizzà e so punti di forza è debbitori. Quandu ci sò i prublemi, ùn importa micca l'accusazioni in altri l'altri. Li tendenu di trattà cun critica critica. Hè nutate chì in ogni persone ci sò "I-ideale" (a manera quandu vulia esse) è "I-real" (site à u mumentu). Allora, per una persona toleranti entre issi dui cuncetti ci hè una grande diffarenza, chì significa chì sò spessu, micca cunnessu.
  2. Questa personalità inherente in un sensu di sicurità, sicurità. Ùn ùn scrive micca di a so sucità, per fughje da ellu.
  3. In quantu à rispunsevule, e persone tolerante ùn a cambienu micca à l'altri.
  4. U tendenu di percive u mondu cun elli in una larga scatula di colori, micca divizionu e persone in bona è mala.
  5. L'indipindenza persunale, l'orientazione, prima di tutti, per sè stessu, in riflessione è in u travagliu.
  6. A persona tollerante hè capaci di sentitu l'statu spirituale di l'altru. Ùn hè micca aligianu à tali cosa cum'è empatia .
  7. Sciccareddu? Cun facilità. Ellu truvarà una difetta in ellu è riri solu in ellu, affirmannu chì certamenti finderà un modu per sguassà di stu difetto.