Cumu timendu u caratteru?

Ogni persona hà un carattere - questu hè appruvatu scientificamente. Ci sò parechji inherentimenti in noi per via di l'eredità, chì si sviluppau per i caratteristiche di l'ambiente, etc. Ma chì hè un omu cun un caratteru? Ciò chì vulete dì chì quandu "avemu un caratteru"?

Fà u caratteru

Chì significà hè ciò chì parlate. Tuttu tutti ci ponu i so pinsamenti in u significatu di ciò chì hà dettu. Ma in generale, u puntu hè chì "una persona cun un caratteru" hè una persona chì hè capacitu di crede a so "micca vulete" è "ùn pò micca", è fà ciò chì hè necessaria di ella. Questa hè una persona forte forti.

Cusì, sicuru, vi vulete sapè cumu fà u persicu di u caratteru è cumu di diventà una persona di "carattere".

Difficultes

Dicenu chì e prublemi difficultà natura. È questu hè a so verità propria. Dopu tuttu, una persona chì hà sopravivutu ciò chì a maggiuranza di noi ùn hà micca sapientatu chì certamenti risposta à i nostri "catastrophes" in quantu à e cose di a vita. Ma i diffirenzii vanu da u so propiu, ùn pudemu micca chjamà, è ùn hè micca necessariu.

Eserciti

Ci sò parechji esercize chì ponu esse a risposta à a quistione chì si torna cusì: cumu timendu a vuluntà è u caratteru.

Prima di tuttu, questu hè u scopu. Fate una mira, assigne una data per a so esecutà. Sò prumessi mentri per ciò chì ci hè bisognu à esse in qualcosa per u cuncessione di l'aiutu, è dopu, principià u vostru viaghju.

Solu l' uggettu deve esse impurtante per voi.

Ci hè una manera simplista: fate veda à a siconda manu di u sardi ogni ghjornu per 2 minuti. À u stessu tempu, vi vede à pensà à qualcosa, è quandu avete visitate u pensamentu più chjuca - principiu.

E, terzu, ma micca l'ultimu. Fate ciò chì tèite. Avete scuntatu di vede à u vostru esame, chì, cum'è sapete, ùn hè micca solu, vai è vai. Cumu porta in un modu amigente è direttu, distrughjenu tuttu "Ùn vò micca", "Ùn a scantu", "Ùn puderebbe", è scunsevi.

Una persona cun un carattere hè sempre quellu chì hà triunfatu nantu à i so debule.