Conspiracy da a Hernia umbilicale

A Hernia Umbilicale per a medicina muderna hè una malatie curabile. Uni pochi di dicennii ghjente ùn avianu micca medicina moderna è cunniscenza à cumerci operazioni. In u trattamentu di parechje malatie, utilizonu rimedii tradiziunali è parechji vultà è preghje .

Conspiracy da a Hernia umbilicale

U ritu hè necessariu per un mesi ghjovanu. Prima, per un pocu tempu, fighjenu u corpu celestru, poi avvicinanu à l'hernia è, senza staccate, dicenu in silenziu:

"Hernia, gnaw, nantu à (u nome di u zitellu) ùn mancanu micca, finu à questu troppu tardi, smintevi! Sò un ghjornu, sò un gattu, inghjustassi in una gola. Mesinu à arrivà, ma ùn ci hè micca ericacia. Ùn sò micca gnawing my navel, ma aghju gnaw my hernia. Cusì sò, cumu si dice! Cusì sò! A chjave! Casteddu! Lingua! Amen! "

Conspiracy di a fernia umbilicale in nascita

Un rituali per u zitellu deve esse realizatu da a mamma o di qualchì altru fruttu di sangue. In un cuntinuu pocu cuntene u ligumi è dicen:

"Da quilla di petra (spittle), ferru burru (spittle), ferru (spittle), vetru (spittle) è di legnu (spittle). Da u mortu (spittle), di sonnu (spittle) è vive (spittle). "

Duranti a lettura hè necessariu sputà in un vasu cun u levitu. Dopu quì, oliu cù una fossa è dicenu:

"In u nome di u Patre è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu, micca di a carcassa di u cirere, nè da a stufa di u fruttu; micca da u ghjallu d'un ovu, per sempre è sempre. Amen! "

Allora leggiu a preghiera "U nostru Patria". Repetite a prucedura hè quì à sette ghjorni.

Piglianu un altru ritimu per u trattamentu di una fernia in un zitellu. Accumincia à a sunrise. Pigliate e muntagne di covinu o pate. Hè impurtante chì u metale hè puru. Fugliale di muzzicallu, rispundarà queste parole:

"Gnaw, gna, vi vùagliu masticaraghju per u restu di a mo vita".

Repetite a trama di trè volte, è poi poverà e muntagne di cogni nantu à l'hernia è pegà u gesso d'addevu in cima. U zitellu sò passate cù una munita tuttu u ghjornu. Prima di u soli, rinfriscà è a rinfriscà in acqua currente. Dopu questu, ripetì tutte e manipulazioni è aghjunghje a munita. Un zitillù cù a so sughjornu. Dopu a vigilia in a mattina, torna, lavate a munita è repite u rituali. Ci hè parechji sette ghjorni per fà a ceremma.

Conspiracy di a hernia umbilicale in adulti

Fate u rituali hè nantu à a luna menzu. Li trè volte di sta cuspirazione:

"Vulneraghju addiventà un servitore di Diu (u mo nome), benedizzione, andaraghju cruciamentu, da a porta à a porta, da a porta à a porta, in un campo chjaru, à u dirittu right, à u mari, à l'Ocian. In u mare-okean Ci hè Alatyr-stone, nantu à a petra Alatyr, ci hè una casa. Pregu, u servitore di Diu (u so nome hà bateatimu), a salute, annantu à una tale è una tale afflitta, nantu à a carne dispunibule, da un gryzot, da u bolide, da l'amuri. U fiume di u focu scorri, nantu à u fiumu di u focu u ponte di Kalinin, in quellu ponte di Kalinov hè un omu anticu; porta à e so mani un pianu d'oru, una pratica d'argentu, manere di u servitore di Diu (nome) settanta vini, settanta uosu, settanta ghjente; reduces (da u servitore di Diu) setze malatii. Ùn hè micca a morte, è ùn avete micca molti, è ùn si pò micca fàllu, è ùn si ponenu accantu, nè à nantu fine, micca in una ramu. "

Hè impurtante sputarli dopu ogni lettu. U ghjornu dopu, bisognu à lumera una candela. Pudemu focu in a flame in forma di una cupola, perchè un apertura hè furmatu trà elli. In u trè volte dette un lettore contru l'addevu umbilicale:

"Brela in u campu, a ragazza Pugubica, circava di i novi facci: quale per infettà cù una purga, da qualcuna di sfurtuna. Tù, Pugubitsa, passanu, cercate a vittima in u swamp. E mi, (nome chinu), sguardate u side. Oghje. Dumane. Per sempre. Amen ".

Allora pigliate e palmone inseme è i mette nantu à i ghjinochje. Aspittendu a candela per creme à a mità. Allora accumpagna è pianu pianu à l'altra parte, è poi lea a trama torna. A cera restante deve esse descarta in l'intramacu.