Cumu sguassà l'aria?

Li prublemi di salute persunanti senza ragione apparente, un clima eternu mala è fatigue rapida pò esse affissate di disturbi o uvientu debbuli. Sti stati negattivi sò prudutti à u nivellu energicu, per quessa, sò difficiuli di detectar è identificanu immediatamenti. Ma se a medicina ùn pò manchera è l'estatutu di a persona ùn si pò esse migliurata in qualunque manera, unu pò cunfidenza di parlà di l'intrigu di u malu. Pò esempiu di manera chì pudete eliminà l'ochju o spedizione di l'indimuniatu senza rcevà à magichi è maghiori.

"Vulendu rinuncerà u spoor" - comu sceglite u metu right

Per principià, vi vò a cura di a religione chì professa. Se si appartenenu à i cristiani, e preghje destinataranu à Diu è Cristu, è ancu i carriti di i santi, fate. In contru, si ùn anu micca cunnisciutu i costi cristiani, avete bisognu di usà modi pagani per rinunzià spoiling, conspiracies e riti lucali. Questu hè assai impurtante, perchè appellu à e forze suprani di u mondu à quale ùn site micca, pò esse aghjustatu a situazione, è serà punitu per invalidazione.

Modi cristiani - cumu per sguassà l'ochju ghjocu è u spùtulu fermu stessu

  1. Candle. Stu metudu pò esse usatu solu solu è cù l'aiutu di una altra persona, solu duverebbe sia un cristianu battizatu. Avete bisognu di cumprà una cannila à a chjesa è di u focu, tennulendu a to manu diritta. A candela chicuta si deve guidata propiu u corpu, cuminciendu cù a testa è à tempu a leghje a prichera "U nostru Patre". Sì una candela vicinu à ogni parte di u corpu cumincià à forte è cumbrichemente u fume, i chjavi di i chjavi è un oliu afflittu, putru prisenta - sò sti manifestazioni di spoor o l'ochju. Questi aghjustà à esse attravirsatu 7 tempuli, pronunzianu l'ultima linea di preghiera. Cusì avete bisognu à prucessà u corpu entene da u cimiteru à u fondu è di u falatu, da u fondu à u cima.
  2. Servitore di preghjudiziu. U megliu modu hè di sguassà a spoiling in a chjesa, si vultò à i sacrificadori. Hè necessariu per ordene è di una persona chì deve assistenza, un moleben (serviziu) per a salute per 40 ghjorni. Duranti stu tempu, hè cunsigliu di prestu fastidiu, beie l'acqua sante è ùn abbia da utilizà sustanzi addituttivi.
  3. Preghieri. Hè u più efficau per indirizzà San Nicolau è Ciprianu. Questi santi eranu cunnisciuti per a so capacità di guarisce i guarì. Ovalanu cusì frequentamenti, enfasi nant'à a dumanda di limpià u corpu è u spiritu da a influenza negativa di i maligni.

Ritu pagani per a smenticazione di u malu è l'ochju

  1. Conspiracy. Stu metudu hè sìmulu à sguassà l'imbastu di una chjesa di a chjesa. Hè solu impurtante chì a candela hè stata chjucata, pudete ancu cumprà in a chjesa. Solu durante a purificazione ùn deve micca dettu una preghiera è impone un segnu di a croce. Qualchese cunghjura pò aiutà à rinfurzà u spoor - da u core chì deve esse dichjarate (salute, ligere, amore, purezza).
  2. Uovo. A manera più cumuna è simplice, cumu si sguassà l'espurtazioni ancu in una photo - per un ovu. U pruduttu hè necessariu frescu è cun un inturnianza bianca, micca micca bè chì a casa. L'ovu d'esse ghjustu annantu à u corpu à a persona o a so imaghjera di u uruguaise, chì principia cù a testa. Duranti u rituali, hè necessariu di leghje una conspirazioni arbitraria per purificà. A fine di u prucedimentu, l'ovu hè spizzatu in un vetru chjucu cù l'acqua, induve a forma di giume è di a proteina pò esse determinata rimorca di spoilsa. Sì si eranu in u fondu, anu avutu u culore chjaru è l'ochju - a ceremonia hè successu. In altri casi, u roll-out vale a pena ripetiri. L'acqua cun l'ovu usata deve esse spurtatu in un pezzu perchianu in u pianu.

Cumu sguassà u danni di casa?

Stu dannu hè assai difficiule di sguassà, perciò hè megliu invitarle un sacrificadore per purificà a casa o altru attore chì currisponde à i vostri vichhi religiosi.

Independentamenti per rinfreserà i danni da a casa pudete pruvate usà l'acqua sante presu u Mercuri. Ella deve prucessa tutte e porte, ventalli è quartieri in a stanza, lighendu a prichera "U nostru Patre".