Sunburn

Dopu un longu, un invernu friddu è una primavera sporadusa, i primi rachi ardenti di u sole di l'estiu sò percebbe cum'è una festa. L'estiu hè un tempu assai longu, quandu pudete assicurà a so risparmià a vostra robba calza è esse a tela, chì hè spazjata da u calore. Inoltre, l'estiu hè l'ora di vacanze è vacanze, chì a maiò parte di a ghjente fate di passà in i spiaghjani. In regula, nantu à a spiaggia, u tempu vite indettamente, chì prublema un gran periculu di risparmià una sera di u sole. In questu articulu avemu a parrari di cumu per esse micca questu problema è cumu trattà i so prufumati, si anu sempre esistinu.

La medicina moderna ricumanda un bronzu moderatu. I bagni di soli in a matina è a sera sò di grandi beneficiu à u corpu umanu, saturendu cù vitamina D. Tutti i bagni sò a prevenzioni di raccugliassi in i zitelli è cuntribuiscenu à a migliurà u benessivu. Sunburn hè a reazione recíproca, protettiva di u nostru corpu à i ragi di u sole. Ma a maiò parte di a ghjente dispunia da ottene un bronzu in bronzu, senza penseru chì un bellu pezzu in u soli hè assai periculosu, perchè i ragi di u sole propugnanu a burns è u sviluppu di parechje malatie.

A sunburn pò figureru in un adultu è un zitellu. Appressu, cum'è regula, 12 ore dopu esse a l'autizza. A maiò parte di tuttu, sunburn afecta a persona cù una pelute lega è capelli bionda. Per questi paroli, u suli mumentu hè cusì riescibile chì ancu in pocu tempu puderanu tene una ardenti seria. Sunburn di a faccia o d'altre alizzione aperta di u corpu pò piglià ghjenti è cù una pelle scotja, ma a pelle di questu gruppu di persone hè più protughjatu da l'exposition ultraviolet.

A gravità di rilassate di a pelle varieghja da a forma ligera à u pesante. Quandu s'apprime un rilassante di ogni gradimentu, a pelle addiventa più irritabili, addossu e vermiculate. Un sintimu simpaticu di una ardenti hè l'aparicio di spots nantu à a pelle dopu à cremà. Dopu un pocu dopu à a creazione suluzione, tali spots fussinu in blisters. Un ghjornu di i ghjorni dopu à pruvà, a pelle scorciarà di nuvola.

A forma più robusta di cremillera pò esse accumpagnata da sintomi doloroso. Quandu l'esprissioni eccessiva à u sole di u sole di u spaziu persu spiegatu: fever, scienze, fridhe, perdita di a cuscenza.

Cosa da fà cù un quemadore?

Cù una forma moderada di cremassi, pudete trattà cù tutti i sintomi priziosi uttene i metudi siguenti:

A sunburn sò trattati cun rimedii folkiati. U rimediu tradiziunale più famosu per a sogli di sunburn hè una mascara di crema agria. Inoltre, kefir hè adattatu. A cosa principal hè chì i prudutti di u latti à l'acelli sò naturali è ùn sò micca alcoliche.

In casu di sunburni severi, a vittima hè precisa assistenza qualified. In stu casu, u duttore pritege un trattamentu per a sogliu, chì include prudutti medicinali è prublemi preventivi.

Quandu quandu crebes quandu a pelle sbuchja, deve esse intensamente indurizata. E cruccate, e cellu, exfoliate, esposi una capanna più belli chì deve cura.

Dopu un sera di u sole, ùn hè micca cunsigliatu di stà in a luminosu diretta da 7-10 ghjorni. Inutili, ponu piglià un sera di sunburn. A pelle hè stata prutetta, nutata è umeda. > E à prutezzione di crede da sogliu, hè necessariu di utilizà a sunscreen.