A malatia di Parkinson - cume avvista a primi manifestazione è ciò chì aspetta?

A nfurmazzioni supra a paralizia trembling o a malatia di Parkinson, chì fù scritta prima in u 1817, pareva parechji seculi prima di u ricunniscenza ufficiale. Sta maladie, cunnisciutu da parechji in forma di crescente di membri, afecta a ghjente di età avanzata, ma alcanza pò esse in i ghjovani.

A malatia di Parkinson - a causa di

I scientisti moderni circa u mondu ùn sò furtifichevanu di pruvucà e certezzi exacti è per truvà l'opportunità per evità a malatia di Parkinson, e cose chì sò vagi è diverse. Eccu alcuni di i più cumuni di elli:

Stage di Parkinson's Disease

U tremulu di e mani è a paralizia graduali, chjamata a malatia di Parkinson, carateristica di a morte di a materia negra di u cori, hà e so fasi di u sviluppu. In a pratica cumune, ci sò trè:

  1. A malatia di Early Parkinson , quandu u danni di u danu hè insignificante è solu sìmprici com'è u tremore di e mani sò osservati. Questa stage hè aggradèvule per correczione.
  2. L'espansione sfruttata di a malatia pò esse sia pariggiata da a preparazione di levodopa è antagonisti di u receptore dopamine; i sintomi di sta stampa sò digià spressione bè, ùn ponu micca cunfunditi cù una altra malatie.
  3. U tardu stadu di a malatia di Parkinson hè carattarizata da una manca assicurata di coordenada di i muvimenti di tutte e parte di u corpu, una salda dramàtica in a socializazione di u paci.

In più di dettu, i staddi di a malatia sò spressivi in ​​Hy-Yar, chì anu accuminciatu à esse in u 1967, è più tardi foru suppurtatu constantemente. A malatia di Parkinson sò i seguenti fasi:

  1. Zero , quandu una persona hè assolutament salutata.
  2. U primu o u principiu. Ci hè carattarizatu da cambiamenti pezzu in una sola mano, chì sò in a cumpagnia di una violazione di l'oliu, d'un mal humor, di prublemi cù u sonnu.
  3. A mezzo o una stage intermediate hè un tremore di una mano è prublemi cù una parte di u troncu (diritta o direzzione). A notte, u tremore desriu più. Ci sò prublemi cù caligrafia - i littri sarani chjuchi. Eppuru ùn sò micca scritti, ùn ci hè u dolore in u collu superiore.
  4. U sicondu stadiu. U viulazione di e visioni hè sopra maiò in i dui parte di u troncu è l'estremità. I più funti elementari di mantenimentu un pocu, ma a persone hè sempre cura di elli. Ci hè quellu tremulu di a lingua, bassu mandarin, è causendu babbu involontariu. A Sweating sottupunna cambiamenti - a pelle hè oltra troppu mullada o vice versa - secca.
  5. A terza fasa tesettone chì vole assicurà e so associate à u paci. A persona si move in picculi stagiani "titre", in parallella riunificendu e pede. A spalle è media testa, a testa hè rebachjata, i ghjinochji sò ancu in un state medievu. A pacienza à u stessu tempu si sentenu battelli in i musculi per l'incapacità di cuntrullà è di rilassate. A mossa si move in una direzione da coda-nanzu o da direzzione diritta à a direcia. L'articuli ùn sò micca affichemente, ma u travagliu, cum'è un mekanismu di l'imbrancatura. A persona hè cunfundita in i turni di parolle, hè difficiule per ellu cuncentra l'attinzioni.
  6. A quarta u stadiu hè carattarizatu da a bocca di bocca, chì diventa più vaga, nasale. A persona chì hè diagnosticata cù a malatia di Parkinson ùn pò micca esse l'autorefricazione - vistitu, sia di u lettu, preparanu alimentariu. Ci hè più u più difughjatu di mantene u equilibriu, frequenti cateni, cumprese a notte da u lettu.
  7. Quinta stage (last). Duranti una persone hè digià dipende à l'altri. Ùn si nutriscia, hè alimentatu à una culloca particulare. U paci chì pò esse mudificate in una sita di ghiaccio, perchè ùn puderebbe posà è esistassi solu. U discursu hè prestu micca leggibile, ùn ci hè di dimenzile senile. In questu staghju, i pazienti pò finisce a so vita.

Forme di Parkinson's Disease

A malatia ùn si passa pocu veloce, cambianti e so forma à u tempu. Se un diagnosicu hè statu inizialmente fugliale, dopu à un pocu pudendu esse cambiatu. Eccu alcuni formi di a malatia:

A malatia di Parkinson - sintomi

In a maiò parte di i casi, i signori di a malatia di Parkinson ùn anu micca appena immediatamente, ma aumentanu gradualmente. In i primi stadiu sò soliti è spessu ùn si sò micca cunsideratu, chì sò cunfunditi cun una malatìa generale, cù mudelli relatati di età. A gente inunformata crede chì u tremulu è tremblanti di e mani sò l'sintumu principali di sta malatia. In fatti, questu hè micca cusì, è a simpatica hè larga. Dunque à i primi suspetti, hè necessariu di indirizzà à l'expert qualificatore chì, à u tempu di u diagnosticamentu correctu.

A malatia di Parkinson - i primi signali

In casu di sposta, una persona hà u sensu chì qualcosa hè sbagliata cun ellu, si deve cuntrarà u so statu cù caghjuli ansi chì i sintomi è signali di a malatia di Parkinson, chì sò estensivi, pò esse dicompensate cù mediche moderni. Tali desviazzioni include:

A malatia di Parkinson à una ghjovana età

Sutta l'influenza di diversi fatturi avversi o d'eredità Parkinson in i ghjovani (20-40 anni) si trova in u listessu modu cum'è in l'anziani. In a maiò parte di casi, l'iniziu di a malatia ùn hè carattarizata da un trembu è rigidità. A questa età sò spessu prusparti depressivi, cambiamenti d'altere, prublemi di memoria è cuncentrazione di attenzioni. Hè difficiuli di travaglià cù mecanizazioni precisa è memorizà un grande quantità di informazioni. Questu hè spessu scrittu fora di fatica.

A malatia di Parkinson hè una malatiene in i anziani

Hè cresce chì a malatia di Parkinson hè una malatìa di l'anziani. Questu errore hè incorrecte, anche in età vechja a malatìa si trova in a grana maggioni di casi. Per assai persone chì anu cruciatu u filu in 50 anni, a minaccia di sta maladie hè aumentata ogni ghjornu. U fattore principalu chì pò influenzarii in l'iniziu di a malatia hè una predisposizioni hereditaria, chì predica a discepta in u 20% di e case à causa di a malatia di Parkinson. In questu casu, cù a droga, u trattamentu di u populu di a malatia di Parkinson si usa.

A malatia di Parkinson - quanti sò vivi?

Dirivisu di u dececulu A malatia di Parkinson, l'expectativa di vita chì hè direttamente proporzionale à a rata di manifestazione di parechji sintomi, scantari tutti i malati. U sughjettu fora di a materia nera di u curu pò esse rapida, o sluggish. Hè dipende a causa di a malatia, à u trattamentu puntuale, ma in a maiò parte di casi, hè difficiulmente predichendu. I medichi ci anu datu u paci à un mediu di 10 anni di vita, ma di volte questa figura ci si distingue 7 o 15 anni. Una altra vita aspetta depende à l'età di u paci.

A malatia di Parkinson - diagnosi

Ùn hè sempre pussibule di diagnostichi currettamente di a malatia di Parkinson in u primu tentativu. Per via di i sintomi sfurati, u preziosu ghjornu spessu hè misstu è secondu signalà secundariu di a malatia. Dopu chì a suspettazione di a malatia hè sorgiada, u mèdicu cura studi l'anamnese di u pacienti è da cuncepimentu, aduprate a persona in u dispensariu. Quì sò sindromi di a malatia di Parkinson viranu d'avè l'aligianu pacienti è i so parenti:

Cumu tratta a malatia di Parkinson

U trattamentu di a malatia di Parkinson hè longu è cumplessu. Hè dipindiente di l'età di u pacictu, u stadiu di a malatia, u so statu emutivu è altri fattori. U cumplessu di e mette terapèutiche cumpressione:

A malatia di Parkinson - droghe

A malatia di Parkinson, trattamentu in casa, chì efficace u numinamentu d'una quantità di droghe chì sò prescritti secondu l'u stadiu di a malatia. A lista includenu:

A malatia di Parkinson - rimedii tradiziunali

In più di i medicini, u trattamentu di a malatia di Parkinson cun rimedii folkiati hè benèvuta ancu da a medicina ophocial. I preparazioni erbale aghjunghjenu u sistema nervu, aiutannulu alluviu u tonu muscular è facilite u dulore. I paesi ci anu com'è infuzzioni medichi è decucchiali, è pigliate bagni in ave. Per questu scopu, i piatti sò stati:

A malatia di Parkinson - novu in trattamentu

Malgradu u fattu chì i medicini muderni sò stati sviluppati, chì induva Levodopa vene, i scientisti circaranu qualcosa di novu in u trattamentu di a malatia di Parkinson. Un avvinte in a medicina era a scuperta di u trattamentu kirurggicu di u parkinisimu. Cù l'aiutu di a cirurgia annantu à u moveru pò ripruvià i simplicitie di tremors, rigidità, crescate in a so qualità di a vita è a longa, vintendu l'insidiosa malatia di Parkinson.