Perchè u mo gecanu?

Per dumandà per quale a ferita a ferita, ogni ghjornu deve. Stu fenominu hè familiaru per i sughjetti è à i malati adulti. E i ragiunarii per a so apparizione pudianu esse assai più di quellu chì pudete fà imagine. In certi casi, ancu rapprisandenu un veru periculu per a salute.

Perchè u mo gargu minzu micca solu cù i friddi?

U friddu hè u primu ciò chì vene in mente quandu sente u doloru in a gola. Parechje persone crèdenu chì questu hè l'unica raghjone bisognu di l'apparizione di incantatiori sensibuli doloresi in a gola è di larynx. Ma questu hè micca cusì. Simply with lesions virali è bacteriale, questu sìmbulu sarà più spessu. Hè accumpagnatu, cum'è a regula, da u deterioru di a salute generale, u vermiante di a gola, inghjunati da a furmazione di feriti bianchi è pustule nantu à a mucosa, un crescitu di temperatura, rinitis abundanti è una tezza forti.

Ma hè per quessa chì a garganta pò spessu minima:

  1. Laryngitis pò causà sensazioni desaghiati. Un sintimu propiu di una purga hè una tezza di stinchendu assai forte.
  2. Ogni sapiutu chì parechji i fumatori pateanu una tezza. Ma pochi sapemu chì, in u sughjettu di i malasciute, hè ancu di l'abusu di l'alcoolu, certi persone anu un dulore gargia.
  3. Un mutivu pussibuli per quandu a gola pò esse affucatu à longa ora hè e malatie venaleali, cum'è a gonorrea o a chlamydia. Per via di elli cù u malnutìa in molterà in a larynx, è si sorgieghja à ingà.
  4. Una di e cundizzioni più periculosi è spegate sò un cancru di a gola o cavità orali. U dulore cù questi malamenti hè assai forte. Fortunatamente, in a maiò parte di i casi, i tumuri sò o beninnii, o salvati sicurezza.
  5. A volte, u dolore pò ancu pare u contr'à un fondo di fatica crònica severa.
  6. Spessu, u dulore sviluppa cù stomatitis, gingivitis o altre diliziu dentale.
  7. Certi malati sùffrenu allergii.
  8. Ci hè ancu chì u dulore in a gola accumpagna i malatii di u viaghju gastrointestinali.

Perchè u mo gargu minacciate solu per a notte o solu in a mattina?

U pene, chì si trova solu à certe volte di u ghjornu, è dopu passa, hè spessu trascuratatu. Ma hè impurtante di ricurdà chì micca nunda mai.

A menzione, a causa di a sirazza di notte hè un arzu assai secu in a stanza. In u muzeu in questu casu, una furza hè furmatu chì, in u respiru, scratchate i mura è provoca irritazione. Inoltre, i pirsuni soffrenu duranti a notte, chì, per a so attività prufessiunale, parranu assai durante u ghjornu.