Primi aiutu cù una picculu fudda

U boscu hè un postu esclusivu per a solenza cù a natura. Ma chì si, in più di l'aria fresca è u bon humor, a natura "hà datu" avete una altra sorpresa spiaggia in a forma di un insicuru piccatu. A carica, intravindicativa imperativamente sottu a pelle, pò esse un trasporatu di malatie riesciii, cum'è l'encefalite è a malatia di Lyme (borreliosis). In u tempu, i misure adopti seranu à prevene per a prevene di e malattia, o di salvà in modu senza praticà e infizzioni perchè infizziariu.

Assistenza di emergenza cun una picculu fussia

I cunsequenze di una muzzica di piccatu dipende di a regione induve l'insecto hà vintu. Sì i casu di l'encefalite o di a malatia di Lyme in a vostra locu ùn sò micca stati fissi in l'ultimi 2 anni, a probabbilità, a ticke ùn ponu micca altru risicu. Questu pè caccià hè l'unica cumpagnia. A suluzione di questa mena hè a cumpetenza di i medichi. Per quessa, l'assistenza medica quandu mossi una tick hè necessariu in ogni casu.

U duttore chì sguardi l'arburatu ci manca l'insettu à u travagliu per esame. Hè impurtante chì a ticke resta viva dopu a rimorca. Allora i teste sò più affidate. Ma ci sò parechji quelli chì ùn hè micca pussibule acquistà à u hospitalu più vicariu. In questa situazione, u mitu hà da esse acquistatu indipindente. Sì un centu centu cicculata chì a carica hè sana, nimu, hè impurtante prestite. Doppu l'infuzzione cù borreliosi o si trova 24 ori dopu da l'invasioni di u parasite. Cusì, a rimorca di u tick in u ghjornu reducesu u risicu per averà malatu à un minimu.

Assistenza di emergenza cun una picculu fussia

Cusì, dopu à piglià una decisione nantu à a rimettiera di u parasitiu, avete bisognu à seguità sta struzzione:

  1. Preparate un cuntenutu cerchiu chjusu, un pattu ordinariu cun un filu è un captu di tezza, pinzi, lignu di cuttuni, un pisci o un fasciu chjappu, l'alcohol o qualsiasi altru antisepticu.
  2. Piglia e mani.
  3. Hè facilitu per frarà l'abdomenu di l'insiccu cù un colpu di ghjuvanza per ch'ellu hè in un statu perpendiculare à a superficia di a peddi.
  4. Intricciannu un insettu cun un cinquante sottu à l'abdomen, i movimenti lupi anu bisognu di rotà u tick in u so assi.
  5. Parechji movimenti simili è a tick hè digià vicinu nantu à a superficia di a pelle.
  6. Utilizando un paru di pinzeri, a ticke hè colpi in un cane è chjusu forti. Dopu dui ghjorni, l'insettu devenu andà à l'hospitalu più vicinu per esaminà.
  7. Pone a bocca per trattà cun antisepticu è seguite a ferita 21 giorni.

Invece di un spicchiale, pudete puru aduprà una pinzetta fina o un ciclu privatu per rinforà i ticks. Tali attuali esiste digià in u mercatu. Ogni cosa utilizate, a crescita principalu resta u principiu di "torce", è ùn tira micca a tick. U danni à l'insitu durante l'estrazzioni pò porta à u fattu chì e so parte seguenu sottu à a pelle, chì creanu un novu periculu d'infezzione è infjammazione di a ferita.

Prima pirsuna prima di picurinu

U più bruttu hè quì sottu, è vi preoccupa di dubbienu: erani i teste precisos, è hà fattu l'infezzione "fugida" in u vostru corpu?

Ancu l'aiutu più urgente cun una picura di piccatu ùn ùn guarantiscenu micca a mancanza di un virus in u sangue. Encephalitis cunfirmata, chì pò esse infettatu, anche si in pocu tempu per espansione u mitu infatu, u dubbitu scorri si vaccinate. A vaccinazione da l'encefalite hè realizata in i primi ottu ghjorni (96 ore) dopu un muccuni. Puderete ancu cumincià à piglià immunomodulaturi per incrementà a capacità di u corpu per resistenza à a malatia.

A malatia di Lyme pò manifestà trè simani dopu l'infezzione. Se avete chì u 21u ghjornu dopu a muzzicuranza, un tagliolu rossu cù vilanzi irregulati prisintatu nantu à u situ di ferita, avete da cunsiderà immediatamente un duttore è principià u trattamentu di borreliosi. Una ferita guida chì ùn manca tracesi dopu à 7-10 ghjorni dopu a mussu, suggerisce chì a malatia di Lyme l'hà sappiutu.