U Mosulu in Egittu

Parechji cristiani, i Ghjudei è e persone chì si intaressi à e prublemi di a storia è a cultura antichi, sò sughjettu visità u Mondu Mosè nantu à u Sinai. A storia biblica cuntattenu u Mondu Mosè in Egittu cù u divinamentu di u Signore à l'eletti di i pillettes sagri cù i cumandamenti di l'umanità. Sicondu a tradizione, i peregrinu chì scavalconu u Mosè è si ncuntravanu l'alba annunziendu, tutti i peccati cuncernati davanti sò abbandunati.

Se vulete subirzzà, bisognu di sapè induve chì a muntagna di Mosè hè. Inoltre, u libru sacru ùn cuntene una risposta accetta à questa pregunta. U locu famosu hè situatu in u centru di a Peninsula di u Sinai in una zona abbastanza disertazione è hà parechji nomi: u Monti Sinai, u Mondu Mosè, Ghjabal-Musa, Paran. Hè a più piacevule per arrivà à l'elegassi zona da a cità di u resiru egizianu di Sharm el-Sheikh , da quale sò organizati excursions per u mondu Mosè.

Caratteristiche di scalcià a muntagna di Mosè in Egittu

L'altezza di u Mondu Mosè in Egittu hè di 2,285 metri sopra u nivellu di u mari. Finu a ora, in un spaziu pocu bonu, i passi sò stati cunservati, custruìanu parechji seculi in duie, è longu quale antichi monti ascendanu à a cima di a muntagna. L'escaliata è micca custodiata "L'escaliata di u Regentanti" si compone di 3750 passi di pietra. Ma i peregrins è i turisti ponu escalari a muntagna di Mosè, cun un modu simplice simplice, caminendu o cavendu un dromedariu - un camellu d'un cavallu. Ma ancu in questu casu, parte di a strada - l'ultimi 750 passi, deve esse superati à pedi.

Altra difficultatura è chì l'elevazione si trova principare di notte, quandu chì nunda resu è visibile à u largu di l'armata. E se l'ascensione principia à una temperatura alta di l'aria (a terra hè scurciata da u sole), à ​​a notte ùn puderebbe fà senza una cappa quilla chì prutegge da u ventu feroce è u terribsu friddu. Malgradu u fattu chì l'altezza di a muntagna hè relativamente chjuca, senza elite ùn pò fà. Ci hè cunsigliu di furnisce thermose cù e calice è qualchì alimentu d'alta calorie, chì aiutate à mantene l'energia in u corpu. Hè necessariu in u prucessu di ricuperazione per aduprà e forzi ghjusti è seguite cù u vostru gruppu, perchè hè faciule per perdisce per u viaghju: parechji cintue peregrinu facenu un ascultu à u mumentu.

A vista inolvidable hè deve eseguitu à quelli chì si sò campatu in a piaghja superiore: picchi di muntagna, pitturati in parechje rosse urente; spalle di nuvuli attaccati à i cimi di e muntagne; un discu solidu sparghje nantu à i capi di i persone. A maiò parte di i turisti chì facenu a soca per u Mondu Mosè, dicenu chì i primi raghji di u sole, sparghje u fatigue è l'accumulation accumulated durante una sughjidacciata. L'ascendente passa bonu rapidamente, ma assai dopu un sonnu di notte spertu di dorme.

Sightseeings di u Monte Sinai

Monasteru di Santa Caterina

Santa Caterina hè stata esercitata à u pedi di u Monti Sinai in u 4 ° seculu dC per rinfigurà rinuncà u Cristianesimu. In un locu memorable, per l'ordine di l'emperatore Justinianu, un monasteru era custruitu in u 6u seculu, chjamatu dopu à u santa cristiana. Campane di u cumplessu storicu, mandatu da rigalu da l'Imperu Russu II. In a quadra di u monasteru hè u Arbore ardente, induve sicondu a legenda, u Signore apparse à Mosè. Quandu u bògliu ardente, pudete amparà una nota cun vulintà secreto, chì devi esse cumpretu. Altru attrazioni hè u pozzu di Mosè, chì anu ghjughjenu 3500 anni. Sicondu a tradizione, Diu si chiuvi.

Cappella di Santa Trinita

A cappella hè u primu munumentu architetturale di a muntagna benedetta. Sfortunatamente, a struttura era pocu cunsirvata, unipochi di e petri fôru usati in a custruzzione di a moschea in u territoriu di u cumunità monastru.