Cumu celebrà l'annu in Italia?

L'Italia hè un paese stupidu, famosa per i so numerosi attrazioni storica è culturale di u significatu mundiale, è u tempore passioni di i so abitanti. Per quessa, se vulete cumminà tutti i vostri vacanze inverno favurèvuli assai brillanti è insulatori, fate un ochju à e tour di l'annu in Italia.

A preparazione per i vacanze di l'annu accumenza in anticipu è crea in i carrughji di e cità un atmosferu assicurativu magicu è incomparable di u vacanze, chì a veces ùn hè micca abbastanza per i prublemi di a vita quotidiana. I prupietarii di butthetti è di cummerci sò compete cun elli in a dicurazioni di i magazzini, numerosi fieri di Natale chì cumincianu nuvembre, cumincianu cù a so splendore è a varietà, è trà elle pupulanti scurry è turisti in altìssima cerveza è dispunìbelle à u listinu in circà di rigali per i amici è parenti.

Preparatori per l'annu novu in Italia, ùn deve esse pigliatu micca solu di vouchers d'accumpagnamentu, d'ospiti è di altre nuvole impurtanti ma avutru. Queste nuvole ponu trasfigurate à e spalle di operatorii touri chì viaghjanu l'urganizazione di u vostru viaghju in Italia, chì offrenu una varietà di scuperte viaghji per l'annu novu, custitu da 300 euro durante 7 ghjorni per 1 persona. Ùn avete da solu di sceglie una cità è decide nantu à a scopre di ricrezione. Cusì, pudete dedicate l'annu di Natale in Italia à e shopping , perchè in questu anni di l'annu, e cummerciu principianu a più vende larga, excursions à i marcelli di u paese o rinfrescanti invernali tradiziunali.

Annu novu in Italia: tradizzioni

I vacanze di Natale è annu ghjè amatu è aspetta in Italia. U vacanze invernu più impurtante, cum'è a maiò parte di i paesi europei, hè, sicuru, u Natale Catòlicu , chì si celebrà u dicembre 24-25. Hè u solitu à passà a sera à a vigilia di Natale cù a famiglia in una mesa di vacanza richly decorata.

A mentalità di i nostri cumpagnie hè vicinu à a tradizione taliana di eddu alcoolu nantu à a vigilia di l'annu. Merri cumpagnie, caminannu pi li strati di città italiani, biat vomite è cerveza luntanu da a gola, è l'arburate abbastanza stravasa direttamente à u pede di i monumenti nantu à a strada. E questu ùn hè micca barbarie è micca un signu di una mancanza di cultura, è una altra tradizione, in u Vespuvu di l'annu in questu paese hè solu cumu fà sporta di schrei, tirallu fora di i finestichi, è ancu per vindà tutti i platti, l'occhi, l'buttigli è cusì. È hè crede chì quandu più cacciale tira o rotore una persona in una notte festa, u più cuntentu serà in u novu annu.

Scantu di i visitori ùn anu preparatu pò esse a tradizione di sparà in u Vespiu d'annu. E à e carru ùn pudete sèntelu micca e voce di u focu di u focu è l'espansione di fuccioni, ma i veri riflessioni di l'arma di focu. Hè cresce chì un spaziu duppu sparisce i spiritu maligni è ci furtuna.

Sezione, avemu duvutu esse tradiziuni culinarii. À una festa di notte venditori italiani offeranu i visitori platti tradiziunale di u Novu ghjacciu - zuppa di porch senza zucchero o salchichone - kotekino cù un guarnitu di lente. U beccu hè cunsideratu simbulu d'abbundanza, è di lenticchie, per via di u gustu di luntanu à e muniti, personificà a ricchezza. Uvizzi è frutti secchi anu ancu esse attribute obligatori di a tavula festiva. Hè cresce chì quellu chì hè uva nantu à a vigiglia di l'annu, serà riccu tuttu l'annu. Questu hè ghjustificatu solu, perchè s'ellu ci sò e uva nantu à u tavulu in dicembre, dopu u vaghjimu d'uvaghjaru era bè.

Italia per u novu annu: u tempu

Predicate u clima - per i raggi eventi u riccu. A maiò parte, dependa da a regione di u paese duv'è tù vous. In u sudu hà più bellu, in a capitale è in Milano, più fretu, in i paesi alpi, a più propiu serà ghiaccio.