Cosa da piglià a camina per 3 ghjorni?

Quale hè unu di noi hà tentatu da romantica romantica: passendu a notte in una tenda, verdura in fumu, canzone cun una guitare da u focu? Ma chì a camicia ùn hè micca u più restu di u mondu, hè bisognu di preparalli apposta per questu - per riunite per chì tuttu hè da a manu è micca per arruìghjanu nunda cosa innevatoghja à u stessu tempu. Avemu da parlà oghje nantu à u fattu chì avemu bisognu di ricurdà di piglià un viaghju di campeghju per 3 ghjorni.

Chì du piglià u viaghju per trè ghjorni?

Charges in una strada di tres ghjorni fete davanti à i turistiche trè tarei:

  1. Piglia tuttu ciò chì avete bisognu.
  2. Ùn pigliarè micca nunda ridisana.
  3. Trascuntrà un moneta d'elevazioni.

Stage 1 - selezzione di vestiti

Avemu da prupone à inizià a suluzione di e funzioni cù a sceglie di e vestiti boni. In ogni campagna, è ancu più cusì, se sè micca parlendu un ochju di vaghjime in a muntagna, hè più raielu di vestite cù capasti: sottu a robba termale , da una strata di piuvita, da u ventu. U vestitu di questu modu, u turistu hà a pussibilità di aghjà rapidamente a quantità di steezzi nantu à ellu in cunfurmità cù i vagarii di a natura. A attenzione particulare deve esse pagatu à i cammelli, perchè ùn ci hè micca solu per caminari, ma assai. U calzature devia esse in grandezza, anu aghjustatu à un pezzu (cordoneuse o Velcro) è assicura una entruazioni affissibile cù a terra. E, sicuru, chì hè necessariu piglià un viaghju per trè ghjorni, perciò hè un capatto.

Stage 2 - selection of equipment

U passu prossimu hè di recogerà l'equipamentu necessariu. In a campagna avemu bisognu:

  1. Backpack L'ultimi di tutti, se si saranu di tene medju cù strafattiti caleghjuli cumuli è parechje sacchetti, induve hè piacevule per allughjà totascenu di petite cose.
  2. A tenda, è a tenda hè faciule - avete da esse u purtatu nantu à i vostri propii spalle.
  3. Saccu di dorme .
  4. A bowler per a cucina è un set di pignotti (cunceta, mug, cutidianu, forchetta, cullette) per ogni participant.
  5. Capacità cù l'acqua.
  6. Tapete o rug turistici. Quandu l'esperienza di turisti eccellenti vi mostra, hè piacevule per avè duie tapis: una chjuca per stallà cù parechje curretta, è una per longu.
  7. Turchetta turchetta è catena di vinu à facilità a preparazione di legne.
  8. Circelli partuti in un saccu impermeable.

Stage three - scelta di provisions

Ùn pudete fà micca senza alimentazione è senza alimentazione, è a megghiu modu hè di centru in a lista quì sottu:

  1. Cereali.
  2. Oliu vegetale.
  3. Salt.
  4. Pane.
  5. Cookies è dolci.
  6. U tè hè megliu bonu quantu l'embiu.
  7. Carni e pezzi pezzi.

Stage four - l'eligione di i medicini

Assicuratevi di piglià un kit di primi aiutu . Chì medichi di piglià in una campagna? Di sicuru, questu dipende ciò chì e malatie cronica ogni unu di i turisti pesa. Ma in u primu aiutu hà da esse bandages, lana di cuttuni, perossu di l'idrogenu è z zelenka, fondi per a diarrea, a bucca è a frebba, è l'antihistaminis.