Ogni buttigli

L'ozeni ùn sò micca alluntanati da i muderni di moda per parechji anni, è ci hè una spiegazione lòggica: a cumpitazione di i scarpi è i scarpi facianu l'idea più riescita chì incorpresia a bellezza è a pratitetita.

Ankle boots riferenu à i sposi di demi-tempi passimane durante i periodi di transizione in u vaghjimu è a primavera. Inoltre, certi disinfettori juru l'imaginazione, è creanu stivali in forma di un turmintu - sò stati disignati per un inverndu invernadore europeu.

Botta d'argentu di a primavera di u dicembre

I buttucci di primavera hè una opere ligera. Puderanu chjamà più pezzi chjusu, micca i scarpi.

  1. Style. I buttigli di primavera si tenenu un altu ghjustu è u taccu, chì pò esse ghjustu o quadratu. Dintra - un fundu di u lussu sugliuzzu, a righjenu sensu, o di a pelle. Disòrculi sò chjusi, stigghi o culore: per esempiu, l'impresa Paoletti hè stata cun un interessante mudellu di suede. Hè una forma classice, ma una mezzo di l'argentu hè culore brunu, è l'altra parte è beige.
  2. Color. I colori di primavera di u botilluzzu sò diffirenti di i culori di i culori in culori di luce è di "cunfruì di caramelu": per esempiu, una cumminazione di rosa è di peach, insalata è albergo albicocca o carota è bacca. Inoltre stivali di primavera si pò esse classico nero, beige è biancu, ma queste culori sò più adattati per a tempesta d'oghje u invierno.

U botuloni di a staghjunale invernale

  1. Style. Botta d'annu per u vaghjimu sò più massivi cum'è mudelli di primavera: ponu esse una plataforma spura, un sullofonu anti-slip è un material densu di a pelle. Per esempiu, Marc Jacobs hè stata cun l'aricchia di ghiaccio: anu un attachetu ghjustu, una cullana ghiacciata è ind'u quadretu in u focu. Ma Etro hà avutu cun cullighjate di u nivellu di u vaghjimu nantu à a piattaforma: sò fatti di suede, decorati cù campane di fringe è mette nantu à una falza .
  2. Color. Ogni stivali d'inverndu, in regula, sò eseguiti in biancu, ma ci sò ancu vinu, prugna, culori di u pilu scuru, culori di culore è chjucu.