Tradizzioni di Camboia

Perdutatu in l'Asia Sudueste, u Regnu di Cambogia turca i turistici cù a so storia ricca, assai monumenti architettonii è natura maravigliosa. Qualesse sò i tradizioni di Cambogia? Scuprite più nantu à questu.

Caratteristiche di i residenti lucali

Studi distinti di a pupulazione lucali è calmezza è restrizzu. Khmers sò veri patrioti, sinceramente amori è rispettu u so monarchu, sò cunsiderati Buddhistamenti profundamente religiosi, mentri àvi una vita spertu inglicu è cuncepitu. In trattà cù e persone di una religione diversa, i residenti lucali è manteniti è disposti. A maiò parte di a pupulazione di Cambogia ùn manca di droghe è alcoolate, ma in pruvince pobule si pò vede cumu chì i campagnoli tulleranu u tabacco, l'arbe è a betula chì sò cunsiderati droghe debbit.

Khmers campà in e cumunità, in particulare in i zoni rurale. U centru di qualsiasi villaggi Cambogiani hè un tempiu cerchi da un muru. In questu territoriu hè un santuariu cù statues di Buda, un lavu o una laguna, una quartu di quattru umani di i ministri di u tempiu. A maiò spessu, una scola hè urganizata in a chjesa, induve i zitelli chì campani sò furmatu. Un esempiu vivitu di questu hè u paesu flottante in u lavu Tonle Sap .

Eterni interessanti di cambogiani

Una tradizione interessanti di Cambogia hè l'intruduzioni di i ghjovani à a religione. Avèndulu acquistatu à l'età di seicienta, a ghjovana Cambogia hè ghjucatu à u tèmpiu è per parechji anni viglia in ellu cum'è un monacu. Tali l'esperma di vita hè necessariu per maestru di i fundamenti di a fede Buddista. Vivendu in u tèmpiu, i ghjovani omini diligentamenti, dedicate assai tempu à u travagliu fisicu è a duttrina. Hè per quessa a cunnessione di una persona cù a riligione hè cusì grande in Cambogia.

Una altra tradizione di Cambogia hè una attitudine rispettu à i tempii, monumenti è statu di Budda. In tribute à u tèmpiu, hè cumune di prisentà rigali è donne. Hè impurtante è dirittu di movimentu versu u territoriu di u tempiu - deve esse fatta in u dizziunariu. Per cartellà un tempiu, monaci o locali, avete bisognu di avè permessu è pagà.

In quantu à a cumunicazione, vale a pena di parlà di a salutazione cambogiana tradiziunale. L'omini fugliate un altru cù un aprettu di solidu è un arcu. I salutati salutanu tutti cù rispettu, per altri donne è omi. À a prima visita à a casa o l'uffiziu, hè u solitu à prisenteranu petite rigali.

A lingua di sigre di u Khmer è interessante, hè necessariu sapè quelli di quelli chì u usu hè pruibitu:

  1. Cambogghiani ùn tocanu micca un capu straneru, spicialmente u capu di un zitellu.
  2. Ùn punisce u dettu à qualsiasi o qualcosa.
  3. Pudete darà è pigliate l'articuli solu cù a vostra diritta.
  4. Ùn pudete micca mostraru a sula di i vostri pedi à i straneri, cum'è, sicondu u Khmer, di caminari nantu à a terra sò diventate "impuru" è questu pò esse cunsideratu un insulte.
  5. U polgaricci rivoluntu di a manu serà perceivedu cum'è una invucazione sessuale, perchè ùn hè megliu micca di usà.
  6. I pupularii ùn anu mai vede furia è còllera, in certi situazioni, pò esse sbattuta.
  7. Impurtante hè l'aspettu esternu di i Cambogghieri, i so vistimenti. A maiò parte di l'omi è di e donne ponu vede un pezzu tradiziunali - un sarong di u cotonu. In vacanze, u sarong ogni ghjornu hè sustituitu da a sita.
  8. I cambiori di Cambogia sò spessu sottumessi pantreschi è vistiti ampliati chì cuddanu u corpu. E donne vistinu pocu è spessu modestu. I turisti ponu ancu u vistimentu di lumera: pantaloni, cammisa di mussuto, altre ropa famosa. U pantaloncini è i pezzi curtite sò inadmissibile, particularmente in u territoriu di i tempii.

I vacanze più venerati di Cambogia

In quantu à i festivi è i festività di Cambogia, sò peculiar è ci sò assai. Propiche ghjornu populari Prughjettu Ben - un ghjornu di ricordu di u mortu. Duranti u genociutu in u paese, parechje persone fallevanu, perchè e festone hè onore in ogni famiglia. U principiu di a celebrazione annantu à u primu ghjornu di u mese di a luna mensa. Sicondu a legenda, in u tempu più oscuro, u Rè di u Paghjolu di Mortu libera temporaneamente l'ànima di quelli chì sò in u restu, è ritene à u mumentu di a vita. L'ànima di u mortu aspetta à stupas Buddhistani in cerca di offerazioni. A malidizioni avevamu parenti chì ùn anu micca abbandunatu l'offerta principali - rice.

À mità d'aprili, l'annu novu hè celebratu in una manera divertida è culurita - Tet. A festa di Cham-tmai, simbulizendu a purificazione è a rimuzzioni di i peccati - unu di i più apprizzati in u regnu. L'attribuità principali di questu vacanze hè l'erecciunazione di diapulvuti chì sò assuciati da pagodas. I più cilesti, i piccati sminenti fermanu nantu à l'anima - cusì chì u penseru Khmers.

I costumi è i costi di Cambogia sò interessanti, cum'è u paese in questu. I aiutanu à capiscenu a natura è e caratteristiche di i residenti lucali, per amparà a storia di u statu, chì si sviluppau à i seculi. Avemu avutu prughjuntu un pocu, più di puderà sapè dopu avè visitatu stu paisu sorpreneur.