Icona - assistente di nascita

Nuddu sustò chì u prucessu di risolve i soprappià duverà esse preparatu cù cura. E, sicuru, questu ùn deve esse micca limità à eserciamenti pianu fìsici o visiti à i corsi privati. Sugualità impurtante sò a preparazione psicologica per a parturientu è l'attitudini ghjusti. Per e donne Ortodoxi in penevitu, a fede in a so forza è l'aiutu di l'Onniputente sò ancu cumpagnia di cumpagnia di u nascita. In ogni casu, hè assai difficiule per una mamma senza parazione per sceglie frà parechji santi, ghjustu quellu chì si deve turnà per aiutu è sustegnu. Questu hè induve u disattivu per esse quellu cunnessu chì aiuta à a parturientu, cumu si vede è induve puderete arristà davanti.

A mamma di Diu o l'icona "Assistant in nascita"

In l'antichità, sta virginità sante hà veneratu cum'è l'intercessore di tutti l'omi davanti à l'ochji di u Signore stessu. Un gran numaru di peregrins è ghjustizianti solu sinceramenti assicura chì a preghiera mandata à ella hè capaci di inspirà, calma è aiutà à sopra tutta l'adversità. Per una donna chì hè preparatu fisicu è mentalmente per dà nascita à u zitellu, durante u partitu l'icona cù l'imaghjini di a Mamma di Diu o Panagia hè una maschile cristiana integra.

L'imaghjini originale di sta fede santa hè summamente interessante, in particulari di un puntu di vista storicu. U fattu hè chì stu icona hè scrittu da i creatori sottu a influenza di u Rinascimentu. Allora i pittorii di icona ùn anu in casu avianu principiatu à diventà da u modu di l'urdinaria, scrivendu i carritteri di i santi. À l'icona originale chì aiuta cù a parturientu, a mamma di Diu hè unglesu cun una cappella nòvera, chì face a so figura simplice è più umana. Hè pussibule chì quellu nucancia ùn hè micca assai impurtanza per parechji, ma hè quellu chì fa l'icona dispunibili à fiducia è per percepzioni.

Trà a varietà di facci di i sante chì sò in e chiese è e chjese, per truvà l'imaghjina di l'icona di a Vèrgine "Assistante di nascita" hè simplificatu. Hè una tela cù una facciata classica di una donna sante nantu à questu quì, cù e so mani tutela u zitellu in u corpu di u Cristu in u so senu. L'iconu originale hè in Kiev, ma i so parechji ripubulazioni è i variazioni sò dispunibili à i residenti di ogni cità.

Certu, nimu hà bisognu à una persona per memorizà a preghiera à l'icona "Assistant in birth" di corazon. Ci hè sempre l'oppurtunità di vultà à e parolle sante chì venenu da u core. Ma se un certu testu esiste, da vale aduprà u tempu chì memorizie micca, perchè in u mumentu difficile ricevi u massimu assicurativu spirituale.

U icona "Assistenza à i Genera" o a Mamma di Diu "Theodore"

Questa hè una altra figura santa, a preghiera o adorazione chì prumove l'assistenza morale è spirituale à a futura mamma. U so nome hè stata datu à l'icona da l'anzianu Feodor Stratilat. Questu santu hà salvatu a faccia di a Vèrgine da u tempiu ardente è u purtonu in tutta a cità sana. Ci hè una parolla chì a forza di stu sìmbulu fici risparmià Kostroma da u cuntenutu sicilianu. Inoltre, l'icona "Disposzioni per a Parte", chì hè una maghjina di a Madre di Diu "Theodore", hà una statua di e famiglii familiari di a famiglia Romanov. U veru esemplariu di stu santu pò esse vistu in Kostroma. In Kiev, ci hè un tempiu dedicatu à l'iconu "Theodore" di a Mamma di Diu.

A donna pregnant ùn hà micca bisognu di viaghjà di una distanza considerablee per rientene davanti à l'imatge originale di a Santa Vergina. A assistenza à a parturione hè ancu furnita quandu a futura mamma porta un colgante cù a fàccia di a Vèrgine, a so piccula imagine o simpaticamente mantene a santu in i so penseri di ligame à a nova nascita.

Per avè in u puteru di l'Altìssimu è a Mamma di Diu, aiuta ancu aiutu à esse à l'akathist icon "Assistant in nascita". U cantu spirituali hè una prima fonti di pacificazione è forza, chì sò cusì necessaria per una futura mamma.