Museu di Natura

Caminendu un viaghju in Ghjerusalemme , avete definitu à visità u museu di a Natura, chì si trova vicinu à a coluna tedesca in a cità. Eccu una ricchizza ricca di exhibiti in u campu di a biologia, ecologia è anatomia. U zitellu venenu à piacè di l'exposition nantu à u tema di dinosaure.

Storia è descrizzione di u museu

U Museo di a Natura di Ghirusalemme hè interessanti, prima di tuttu, da u bastimentu in u quale hè situatu. Hè stata custruita in i 60 di u XIX sèculu da u pacatu armatu Armenu Lazarus Paul Margaryan. Questu edifiziu di petra antica statua è vicinu di un bonu giardinu, a quale hè una alta freccia. Duverà dui portes, è vicinu à l'entrata di davanti hè un segnu - "Villa Deccan".

A principiu di u XIX sèculu, a custruzzione di a Sloboda di Germania cuminciò à u latru meridiali di u bastimentu. U principiu di u XX sèculu era marcatu da a transizione di a struttura a l'amministrazzioni di l'Imperu Ottumanu. E residenze di e diverse istituzione cuminciaru à pusà nantu à questu.

Quandu a Prima Guerra Munniali cuminciò è u territoriu di Israele era sottu u cuntrollu britannicu, un club ufficiale hè stata postu in l'edificu. È solu in u 1962 u bastimentu hè stata data à u Museo di Natura di Ghjerusalemme, chì era apertu à u publicu generale.

U museu hà una furmazione detallada dedicata à a struttura di u corpu umanu è i so sistemi internu. L'exposition hè divisu in diverse sfondi di discipline di scienza naturali. Per esempiu, pudete vede una mostra nantu à a geologia è a struttura di u pianeta.

A maiò parte di l'esposizione hè dedicata à l'acelli, u mammiferi è à i rèttili chì vive in Israele . Inoltre, u museu hà numeru gruppi di ghjuchi. Ùn hè pussibile di vede a cullizzioni è participà in tutti i propositi di u museu in un ghjornu, ma sarà pussibile per l'adulti è i zitelli parvene una idea generale di a natura di Israele.

Ci hè ancu una esposizione di tributermica, chì include animali salvatichi, nclusa i mamifidi enormi. Per quessa, i zitelli è l'adulti anu una grande opportunità per vede u pugnu sirianu, u lionu, u tigru.

I visitori sò disposti variate mudelli è dioriori, chì aiutanu à apre a rapidamente l'exposition di u museu. Una di e mostreni interessanti interessanti era una esposizione cù u tema di "Terrefatti".

In più di l'esposizione permanente, i lettori temporanevi è supplementarii sò regiduti in u museu, i lectures sò dati, sia in oghje è fora. À exhibizioni speciali, i visitori puderanu vedà un viddanu di testa o una spider 3D agrandata.

Informazione reale per i visitadori

U picculu visitore si sà interesatu à una zona vivita localizzata in a parti nord-est di u park. Ci sò avicanu avicanu, rosi è rèttili, chì sò guariti micca solu da i travagli di musei, ma ancu da i ghjovani naturali. A parti nordicu di u parcu hè datu à l'apiasticu pedagogicu cù un centru per studià a vita di l'abi.

In u parcorsu di u tribunale di u museu sò cumposte sculture interessanti per ellu chì vulete esse fotografiatu micca solu per un zitellu, ma ancu per un adultu, cusì realistu è bella.

Questa sorpresi per i visitori ùn anu micca quì. Ricertamenti, i trattativi sò stati rializati in a risturazione di u museu storicu, cisterna d'acqua subterranea, è dinò l'exposition permanente di l'energia solitaria.

U museu di Natura opera nantu à a schema di seguente:

In i giardini pubblichi si sò ospiti ghjugati di 15:00 à 19:00. Ci hè ancu a so biblioteca, chì hè apertu da u luni à u mità à a sera di u 15:00 à 18:00. Per vede u spaziu vivu è u fugliale, hè necessariu accunsentà cù l'amministrazione di museu in anticipu.

L'ingressu à u museu hè pagatu è hè per i zitelli sottu 12 anni è pensioni - $ 4 è per una persona adulta - $ 5.5.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u museu di natura di Girmania cù l'autobus numeri 4, 14, 18.