U Desert Judeanu


Parechji si sorprendenu à vede u desertu isulianu in a lista di i marcelli di Israele . Parir devi chì ci pò esse unu interessante trà l'arricavate è i rocchi risichi inconspicuous? In fatti, ci sò tanti antichi trenzze, siti assuciati cù una storia distante, siti cristiani è archeologi, chì un ghjiru à traversu u desertu di Ghjudei ùn pare micca avanti è monotunariu in tuttu.

Caratteristicamenti giulogichi è geològichi di u Desert Judeanu

U clima, flora è fauna

Cum'è in ogni desertu, a Ghjuda hè secca è calda. À l'estiu, a culletta di u termometru hè risposta a + 40-50 ° C. Per quessa, quandu si passa quì, assicuratevi di guasgi l'acqua è ùn ne scurdate micca di u toccu.

Pudete mette in a piova, ma solu in u invernu. A probabbilità di ghjennaghju. I radichi spessu occur in a parti occidentali di u desertu (finu à 300 mm di precipitazione annu), dui volumi menu in u livanti (100 mm annu).

A presenza di e surgenti è i posti di favurisce sò chicchi causa una flora è fauna ricucera di u Desert Judeane. Quì pudete truvà ghjunghje, ghjuvendu, leopardi, capri di montesi è ancu un rappresentante di a rete fauna unica - peten negra (serpente). In a zona uccidintali è vicinu à e surgenti di e surgenti cresce i locusta è i pistici l'arme.

Judean Desert - attractions

Malgradu u clima favorevule è micca e cundizioni assai favurèvuli per a vita, stu locu chjuccolu è senza mancanza hè mai statu vacanti. Ancu in u IV seculu aC, e tribù ancestrali vivi vicinu, cum'è evidenti per i trovi archeologichi. Hè quì chì i scontri famosi scrolls da u Scogliu Mortu, scritte in i tempi pre-cristiani, sò stati trovi, è parechji artifacti chì datanu di l'era ineolìtica (vaghjime di bronzu, punti di freccia di colti di pupi, arti d'ivori).

In vista di a photo di u desertu di Ghjudei, hè difficettu per paragunà cù altre valle famosa di u sangue. Quì ci sò veramenti pittori cusì cun boni veduti è paisaghji. Ci hè un scogliu bellu, è bubblenzane traspondente e surgenti, è oasis oleosi, è boni figurine cudi, è e caves misteriosi (u più famose di elle sò Wadi Murabbaat, Qumran, Wadi Mishmar, Khirbet-Mirde ).

Dapoi u tempu anticu in u Desert Judeanu cerconu u significatu di erucitichi, diverse sette culte è religiosi. In queste locu, Davide, u regnu giudevali munnu, un avutu prima dopu à a so ascensezione à u tronu, hà amparatu da a persecuzione di u so babbu, u Regnu Saulu, una volta truvatu u so refuge.

Ci hè una altre legenda biblica ligata cù u Desert Judeane. Hè cresce chì u primu battizendu cristianu, Ghjuvanni Battista, hà campatu per parechji anni in e cave di u disertu è hà tenutu a prima festa di pattu à a bocca di u fiumu Giurdanu, situatu in u nordu di a vaddi.

Unu di l'attrazioni principali di l'Israele hè in a parti orientali di u Desert Judeane. Questu hè a fortaleza majestuosa è inesanzu di Massada - un simbulu di a forza indiscabile di u spiritu è ​​l'heroisimu di i ghjovani. Circundente hè u riserva naturali naziunali di Qumran , è à u nordu di questu i ruins di l'antichi assentimenti di Khirbat-Qumran.

In a parti cintrali di u desertu, Munti Muntariu s'incerrò, famoso per u fattu chì in i tempi antichi hè statu di vindutu cù i "capri di redenzione" - i vittimi di u dimòniu. Tutti sapemu di questu cuncettu cum'è "chianciatu". Ci hè chì esse una allegra cù una vittima innucente originata in l'Antica Girusalemmi. Ma in quelli anni l'animali anu sacrificatu per u sacrificiu, dui - unu era statu prisintatu à Diu, è l'altru fù datu à u dimòniu, cedeu Muntar da quella muntagna.

L'attenzione privata merecca i antichi munasteri di u Desert Judeanu. I più populari di trà i turisti:

Questa hè solu una piccula parte di ciò chì hè statu priservatu da l'antichi munasteri monasteri. L'archeologu Izhar Hirschfeld hà cuntatu quasi 45 munasteri è monasteri in u territoriu di u Desert Judeanu, a maiò parte di quali eranu priservati solu in forma di rascali.

Cumu ghjunghje?

Pudete viaghjà in u desertu, o nantu à un caru pagatu o in autobus turistico. Avemu cunsigliatu per ellu a seconda opzione o simule l'ordine per accumpagnà a guida. I storie cù e leggende cose cù u discendenti di Ghjudei cumplementarii a stampa visa magnificente è creanu una impressioni generale di stu locu incridibile in tutti i culori è toni.

Hè cchiu cumplicate per arrivà à u desertu di Ghjerusalemme o da i staeti di u Mari Mortu .