Tempiu di Tutti Nazzioni

U Tempiu di Nazioni Nazioni in Ghjerusalemme o a Basilica di l'Agunia si trova in a periferia di a cità. Un indirizzu più precisu hè à u pede di u Monti d'Olivi in u Vallu di Kidron, East Jerusalem. U nomu di a chjesa hè ghjustificatu, perchè era custruitu nantu à i donatori di doce stati di u mondu chì anu diverse religioni. I simboli di u tempiu sò l'armatura di i paesi participanti, situatu sottu à a cupola.

A chiesa di tutti i nazioni era struitu in onore di l'avvinimentu biblee - a tradenza di Ghjesù Cristu è a so ultima notte prima di a crucifixion. Dintra u tèmpiu Ci hè una petra nantu à u quale u Salvadore resco, cum'ellu dice u rumore. Un corpu di pietra hè circundatu da una corona di spine, in quale duie culori s'imbrutavanu.

Tempiu di Tutti Nazioni - storia di l'erecció è di descrizzione

A chiesa cuminciò à custituite in u 1920-1924 in u situ, induve in u seculu XII-sèculu i croazia erigghianu una capella. Eccu un fattu fiducialu, postu chì i restos di a basilica è i fragaghti di i mosaici anu truvatu durante a custruzzione di u tempiu. A cunsacratge di a chjesa si hà fattu u ghjugnu 1924. À u tettu di a chjesa, ci sò 12 cimi in onore di ogni paese, chì hà cuntribuitu donu. Sti paesi sò: Italia, Germania, Spagna, USA, Messico, Argentina, Brasile, Cile, Gran Bretaña, Francia, Belgio. Canada.

L'architettu era l'Antonio Antonio Barluzio. A dicurazioni hè fatta di marbre, elementi falsificati è un mosaicu d'oru. In tuttu ci sò imaghjini è murali nantu à u tema "A Tradizione di Ghjesù", "Tendu u Salvadore in custodia". Un fattu interessante hè chì u maestru A. Barluzio si ritirò in unu di i freschi annantu à a riunione di Maria è Elisabetta, chì succorsu in Ein Karem.

A ghjente si stende à présentà à a Chiesa per sente l'energia incantevule di questu locu. In certe volte di una folla, ùn hè micca sempri possibbili vicinu à a petra è l'altare. Un prugettu crucifixu era pendu per l'altare. In memoria di a notte fula, quandu Ghjesù era tradutu, u tempiu hè falu scuru. Per questu quì, i finestri vitrati particulares, blu-blu, sò urdinati, sparghje a luz chì entra in a Chiesa. Cusì a chjesa hà un ambienti ideali per a prichera.

L'ornamenti sò prisenti nantu à a facciata di l'edifiziu, è nantu à e cime di i stati di l'Evangelisti - Mark, Matvey, Luke è John. In a parti suprana hè un mosaicu chì raffigura l'scena di u Sacru Oghje di Ghjesù. L'autura hè di u mastru Italianu Bergellini. In ghjiru à u tempiu hè un giardinu cù l'alivi. Hè interessante chì i cattolici l'uguassu, cum'è u postu di Ghjesù chì pricheghja, è sicondu i canoni Ortodoxi, ghjè u Ghjardinu di Getsemanimu .

Informazione pè turisti

Turisti chì vènenu in Ghjerusalemme, u Tempiu di Tutti Nazioni pò visita in a sera, perchè vene assai interessanti à questu tempu grazie à un attualmente speciale. U tempu di visita hè di 8,30 à 11,30 è di 2,30 à 4,30.

Avèndula alcune è esaminatu u Tempiu di Tutti Nazioni, pudete andate à altri posti d'interessu, sò assai vicinu. A chjera si riferisce à a fede catolica, o preferite à l'ordine di i Franciscani. A bellezza di u tempiu hè difficiuli di scrive in i paroli, avete bisognu à vedà cù i vostri ochji, chì peregrini è pereggiati di parechji paesi anu preseltu per fà.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u tempore in buses n ° 43 è 44, è surtite à a fini finali - Shekhem Gate. I buses di a cumpagnia "Egged" №1, 2, 38, 39 righjunghja à u tempiu, avete bisognu à vultà à a "Porta Lion" firmate è caminate à u tempiu à peda nantu à 500 m.

Bus numero 99 - scursioni, stà in 24 postu unni sò attrazioni. Per vene nantu à questu, avete bisognu di acquistà un bigliu especial per un viaghju, ma dà u dirittu di andà à vultà è di vultà à u busu in ogni strada. Pudete cumprà un bigliettu à l'aeroportu, o à l'uffiziu di Egged.