Cumu scrive un tigru?

I più ghjustificate di u ghjuvendu à scrive una varietà di rapprisentanti di a fauna - i misgi, i cani, i pani, i rangi. Per diversificà i so orizzonti, pudete pruvà cù cuncipitalu un predadoru, per esempiu, un tigru, mentri dicenu à l'abitati è l'abitudini di l'animali.

U ritrattu di un zitillùcciu avissi a essiri pacani quantu pussibule, è per quessa chì ùn hè micca sbalzatu u bocche fugliale. Per entrace à travaglià, ùn tutti ùn entendre cusì à scrive un tigre cun un lapis per ch'ellu pareva ellu stessu. Scuprite stu ghjornu!

Per travaglià, bisognu à una scheda di carta bianca, un sciccareddu simplice è borraghju, è ancu di colore stampati o colore per colori. L'ultima tappe, quandu l'animali si trova a so ombra internu - u più fascinante per u zitellu.

A mamma hà sempre seguità u prucessu di u travagliu, perchè s'ellu u zitellu hè sempre chjucu, ùn pò micca esse stallatu a prima volta, è diventarà rapidamente l'interessu. Pruvate dui varianti di u travagliu - cumu pudete sculacciate un tigre sittintatu è stabile, è ghjornu puderà dumandà à u zitellu paleta di modu di modu indipendenti.

Cumu scrive un tigru assicuratu per un zitellu?

U caprettu di cinque anni hè di ghjucà sempre cù una cumpagnia. Se ùn cunnosci micca u cumincià aduprà, allura avemu recommandé starting with a faccia di un tigru, chì devenu esse studiatu cù un passaghju à u lavu, perchè chì u zitellu compone a secunna d'azzioni.

  1. Prima grapì un cìrculu simplice è dividite in quattru sezioni.
  2. Dduce ghjè l'ochji di a bocca è u nasu di l'animali.
  3. In un semicircular, circate l'orli di u futuru cucciolo tigre.
  4. Ora cuminciamu a formà a testa, perchè ùn hè micca un curu simplu.
  5. In a parti più nica, scrivi u contu di l'animali nantu à u fogghiu.
  6. Pigliate in un focu di semitru è u capu hè quasi prestu.
  7. Determina l'altezza di l'animali è scrivi i contorni di i piani futuri.
  8. Avemu duvemu guattendu duie linii in forma di un trapeziu per marca l'anch'ella di u troncu di l'animali, è ancu aghjunghje un realisimu à i pani.
  9. Sottu i pettu è u zanicu, chì sarà visu in u sante tigre.
  10. Hè u tempu di sciccarì archi di i grigni traspremessi.
  11. Propriu di e pate di fronte si pudemu sculari linii - questu serà l'apparizione di a retroviera.
  12. Suggerà i vostri ditte è sguassate micca un Eraser innecessariu.
  13. U casu per scurzato di chjucu è di culore un cucciolo di tigre cun un colore biancu è aranciu.

Quantu hè faciule per fassi un passageru à un tigre standu?

  1. Prima, piglià a basa di u nostru animali - un troncu cù una cuda è una testa. U culore rosu indicarà i novi dati finale. Avè chì u caprettu hè di una forma inusual, cusì u zitellu sussiste più prestu in pittura di i scheghi manca.
  2. À a testa archeghjenu trè circles - a grande hè direttamente capicucinu, è eiachi. Poveri anu da esse studiatu à volta, quella hè prima, facemu quessi chì ci hè più vicinu à noi.
  3. Avemu du seguitu sculàsticate chjucu chjassi in u fogghiu - questu hè u nostru è a bocca. E duie pane restante saranu ligeramente più chjuco di quelli chì sò digià gràficu, perchè anu più puntuale, è u zitellu piaccionà un tigre facilmente quandu ellu s'avvidi chì formule.
  4. Dduce a visibilità di a pelle nantu à u fogghiu è u pene, è ancu cù i panzuni nantu à e atticci.
  5. U passu prossimu hè di sculaccià una scatula di tigliu veru. Hanu bisognu à esse distribuzione uniformi in u troncu, a testa, i peri è a cuda.
  6. Eccu un sketch chì deve avè bisognu. Pittura u rayu è a punta di a cuda in u biancu.
  7. E ora avemu pigliu un lápiz archettu in manu è pittura tuttu necessariu, senza scurdà chì e barbie è paffe deve esse lasciatu biancu.